کد خبر 1495488
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
درخواست یک میلیون یورویی ساپینتو و سخت شدن ادامه همکاری با استقلال

لحظاتی بعد از گل مساوی استقلال در دربی، ساپینتو با کارت قرمز زاهدی فر اخراج شد، اما برای خیلی ها ابهام وجود داشت، چرا سرمربی آبی‌ها پس از گلزنی تیمش در آن دقیقه، اخراج شد؟

به گزارش مشرق، همانطور که در تصاویر و فیلم ها منتشر شده است، یکی از دلایل اصلی اخراج ساپینتو گزارش کمک داور به داور وسط بوده است. در همین راستا پرسپولیسی‌ها مدعی شده‌اند ساپینتو به سمت نیمکت آنها رفته و بعد از گل استقلال حرکات عجیبی را انجام داده است.

این مسئله مقابل چشم کمک داور اول انجام می‌شود و او هم به داور اصلی اطلاع می دهد. دقایقی بعد دوربین‌های تلویزیونی تصاویری را نشان دادند که ساپینتو با کمک داور دست به یقه شده بود و حالا فیلم این درگیری هم به کمیته انضباطی ارسال شده است.

داور هم پس از مشورت با کمک های خود دستور به اخراج ساپینتو داد که بعد هم آن درگیری های عجیب پیش آمد و حتی سرمربی استقلال به سمت عده‌ای بطری پرتاب کرد. در نقطه مقابل چند هوادار پرسپولیس هم به سمت ساپینتو بطری پرتاب کردند و حتی سرمربی استقلال روی پله های منتهی به رختکن تعادل خود را از دست داد و به زمین افتاد.

در نهایت ساپینتو با هدایت مأموران به رختکن رفت اما پس از چند دقیقه برگشت و از پشت نرده ها ادامه مسابقه را تماشا کرد. شاید اگر مدل شادی کردن ساپینتو عادی تربود و او با کمک داور درگیر نمی شد، محمدحسین زاهدی فر از کارت قرمز استفاده نمی کرد هر چند که عده ای معتقد هستند سرمربی استقلال با داور چهارم هم درگیری هایی داشته است.

در این میان برخی تصاویر هم منتشر شده است که نشان می دهد، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس و افشین پیروانی در حال صحبت با کمک داور مسابقه به واسطه حرکات ساپینتو هستند.

به هر حال این اخراج باعث شد تا استقلالی ها که به صورت معجره آسا به بازی برگشته بود، وارد شوک شود و در نهایت این دیدار را واگذار کرد.

در این باره محرومیت ساپینتو قطعی است و او حداقل دو بازی محروم خواهد شد. هر چند که مرد پرتغالی به کشورش برمی گردد و به نظر می رسد ماجرای تمدید قرارداد با سرمربی پرتغالی استقلال منتفی شده است.

نیمکت نشینان استقلال عقیده دارند که طبق معمول عده ای باعث تحریک ساپینتو شدند و صدای او را در آوردند اما بسیاری از کارشناسان می‌گویند ساپینتو بعد از گلزنی استقلال خودزنی کرد و هیچ دلیلی نداشت که کارهای عجیب انجام دهد که در نهایت منجر به اخراجش شود. حالا باید دید حکم کمیته انضباطی در مورد مورد سرمربی استقلال چه زمانی صادر خواهد شد؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    2 1
    دروغی جدید
  • امیری IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    2 2
    کار خدا را دیدی که چطور می خواهد برخی ها را رسوا کند همان. داوری که گزارشش سبب شد ساپینتو اخراج بشه آخر بازی در جش پیروزی تیم رقیب شرکت می کند چنان بالا و آیین می‌ره که حتی بازی کنان هم نمی پرند این. ر حالی است که برخی مدیران تیم که از ماجرا خبر داشتند به داور می گویند در جشن شرکت نکن واقعا رسوایی هست آقای افشاریان گروه داوری معلوم بود که نمی خواد استقلال ببره توی وقت قانونی فقط ۱۰دقیقه بازی متوقف شد چندین نفر هم تعویض شدند آن وقت ۹ دقیقه وقت اضافه گرفت
  • Mooris IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    4 1
    غریب گیر آوردن این بنده خدا را خدا جای حق نشسته و رو این موضوع بسیار حساس هست که در غربت با بنده او چه برخوردی می شود و دین و آیین برای خدا در این شرایط اولویت ندارد دلم برایش سوخت وقتی نمی دونست چرا اخراج شده و داوران بازی حتما به زودی بازخورد این ظلم را خواهند داد
  • مهدی IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 0
    با سلام اولا: شادی کردن حق مسلم هر مربی و بازیکن می باشد دوما": اصلا کمک داور در جریان کار نبود و با صحبتهای گل محمدی و پیروانی که مشخص نبود چه چیزی رد و بدل شد ، باعث اخراج سرمربی استقلال شدند. سوما": این کمک داور اگر قصدی نداشت که در شادی تیم پرپولیس شرکت نمی کرد و در آخر : داوری که توانایی 90 دقیقه داوری و همچنین کمک داور و داوری که با سوت زدنهای بی مورد باعث حق کشی می شوند را کنار بزارید تا شاهد چنین وقایعی نشویم.........
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 0
    ناجوانمرد بعد از گل مساوی دقیقه 101 خوشحالی میکرد! نباید اخراج می شد؟
  • 57 IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 0
    واقعا جای تاسف داره از داد و بیداد یحیی ترسیدید قهرمانی ها رو تقدیم پرسپولیس کردید!!! واقعا در این فوتبال رو گل بگیرند
  • سر به راه IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 0
    هیچ کاری نکرده و به نامردی اخراجش کردند اینهمه دوربین روی حرکاتش زومه ولی هیچی برا نشون دادن ندارید تا زمانی که اینطوریه فوتبالمون پیشرفت نمیکنه
  • محمد IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    1 0
    همش تقصیر ماست که این فوتباله دستوری و لجن رو تحریم نمیکنیم! متاسفم واسه خودمون! بزارین قرمزا برن توهم داشته باشن که تیم یکن! تو اسیا سرشون به سنگ میخوره.. ما ابیا تحریم کنیم این فوتبال ناجوانمردانه و دوزاریو که داورش اینجوری واسه یه تیم بالا پایین میپره! افتضاحه! بالاتراز افتضاح!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس