سندروم حذف تکواندوکاران ایران در گام نخست

«مهدی حاجی‌موسایی‌» و «سعیده نصیری» حذف زودهنگامی‌ از مسابقات جهانی تکواندو داشتند تا سندروم حذف نمایندگان ایران در گام نخست ادامه یابد.

به گزارش مشرق، در ادامه بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان در شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان، مبارزات اوزان منهای ۴۶ کیلوگرم بانوان و منهای ۵۴ کیلوگرم مردان امروز (جمعه) برگزار شد و «سعیده نصیری» و «مهدی حاجی موسایی» نمایندگان تیم ملی تکواندو ایران بودند.

در وزن منهای ۴۶ بانوان، سعیده نصیری در گام نخست برابر کامانچانوک از تایلند روی شیاپ چانگ رفت و شکست خورد. او پنجمین نماینده تیم بانوان بود که بدون حتی یک پیروزی، حذف شد.

در وزن منهای ۵۴ کیلوگرم مردان، مهدی حاجی‌موسایی ابتدا با قرعه استراحت مواجه شد و سپس برابر «هوگو واسکز» از اسپانیا قرار گرفت و شکست خورد و او نیز دست خالی ماند.

تا کنون در مجموع مردان و زنان، ۱۱ تکواندوکار ایران به میدان رفته‌اند که تنها متین رضایی و آرین سلیمی صاحب ۲ نشان برنز شده‌اند.

شکست و حذف اکثر نفرات تیم ایران در گام نخست موجب شده تا یکی از بدترین نتایج تکواندوی ایران تا اینجا رقم بخورد.

این مسابقات تا یکشنبه ادامه‌ دارد که میرهاشم‌ حسینی و علیرضا نادعلیان در بخش مردان و ناهید کیانی و نرگس میرنوراللهی‌ در ۲ روز باقی مانده به میدان می‌روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس