کد خبر 1495537
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
مینی بوس

در سفر سال گذشته رئیس جمهور به روستاهای مرزی و محروم بخش درح و لانوی سربیشه درخواست خانواده ها تامین یک دستگاه مینی بوس بود که این درخواست انجام شد.

به گزارش مشرق، سرزده و بی خبر و بدون اطلاع قبلی راهی مرزترین نقاط خراسان جنوبی شد آن هم جمعه یکی از روزهای آذر سال گذشته.

هرچند اطلاع رسانی قبلی برای حضور عالی ترین مقام اجرایی کشور در جمع مرزنشینان بخش درح و لانوی سربیشه انجام نشده بود اما آن ها از روز معود و وعده دیدار باخبر بودند هر طور شده بود خود را به سرقرار با رئیس جمهور رسانده بودند.

این حضور خیلی مغتنم بود برای آن ها به همین واسطه هر چه خواسته، مطالبه و درد دل داشتند با رئیس جمهور درمیان گذاشتند و برخی را هم مکتوب کرده و به دست آیت الله رئیسی رساندند.

اما عمده خواسته آن ها به واسطه محرومیت منطقه نداشتن خرج تحصیل فرزندانشان و وسیله ای برای رفت و آمد آن ها بود که حالا امروز این خواسته توسط منطقه ویژه خراسان جنوبی محقق شد و یک دستگاه مینی بوس به فرمانداری سربیشه برای رفت و آمد دانش آموزان منطقه درح و لانو تحویل شد.

آن طور که جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: در جریان سفر آذرماه ۱۴۰۱آیت الله رئیسی به خراسان جنوبی و روستاهای محروم و نقاط مرزی سربیشه ، پیرو دغدغه والدین مبنی بر تحصیل فرزندانشان مقرر شد یک دستگاه مینی بوس خریداری شود.

وی ادامه داد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی پیرو مسئولیت های اجتماعی که دارد، تقبل کرد تا یک دستگاه مینی بوس را خریداری و به این دانش آموزان اهدا کند.

وی بیان داشت: امروز یک دستگاه مینی بوس اهدایی منطقه ویژه اقتصادی به فرماندار شهرستان سربیشه اهدا شد تا آن را به روستاهای مرزی که مشکل ایاب ذهاب دانش آموزان داشتند تحویل شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شهرداد IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    1 0
    یک مینی بوس بعد از ۷ ماه اون هم برای همه بچه های یک شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی تازه اون هم توسط منطقه اقتصادی استان..🤣🤣🤣🤣 ماشالله رییس زحمت کشیدید واقعا روی ژعال را سفید کردید احسنت. نشریات جیره خور هم گرفتند تیتر اش کردند. داستان پادشاه لخته نوشته اندرسن مطالعه شود
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    0 0
    چرا مینی بوس اهدایی اینقدر قدیمی است چرا به آیات قران توجه نمیکنند که می فرماید بهترین ها را هدیه بدهید چرا یک مینی بوس کولر دار و شیک اهدا نشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس