کد خبر 1495547
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
هوش مصنوعی قرار است چه کند؟

مایکروسافت برای ارائه پاسخ‌های به روزتر توسط چت‌جی‌پی‌تی آن را به موتورجستجوی بینگ متصل کرده و اکنون ویجت بینگ چت را در گوشی‌های اندرویدی ارائه کرده است.

به گزارش مشرق، مایکروسافت در رویداد بیلد ۲۰۲۳، چندین فناوری مرتبط با هوش مصنوعی ارائه کرد. یکی از آن ها ایجاد ارتباط بین موتور جستجوی بینگ و چت‌جی‌پی‌تی است تا از این طریق برای ارائه پاسخ‌های به‌موقع به ربات گفت و گو یک موتور جستجو اضافه کند. این شرکت همچنین پلاگین بینگ را برای ارائه تجربیات جدید به عموم کاربران ارائه می دهد مایکروسافت با تکیه بر این موضوع، ویجت بینگ چت را در اندروید نیز ارائه می کند.

این شرکت در یکی از پست‌های وبلاگ مایکروسافت بینگ اعلام کرد که ویجت جدیدی را راه‌اندازی کرده است که کاربران اندروید را قادر می‌سازد آن را به صفحه اصلی دستگاه‌های خود اضافه کنند. پس از نصب، انتخاب نماد بینگ آنها را مستقیماً به چت خواهد برد.

ویجت ها به کاربران این امکان را می دهند که با سفارشی کردن صفحه اصلی، به سرعت به محتوای مورد علاقه خود برسند. اگر دستگاه اندرویدی دارید، می‌توانید این دستورالعمل‌ها را برای افزودن ویجت‌ها به صفحه اصلی خود دنبال کنید.

  • در صفحه اصلی، یک فضای خالی را لمس کنید و نگه دارید.
  • روی ویجتس ضربه بزنید و یک ویجت را انتخاب و انگشت خود را روی آن نگه دارید. تصاویری از صفحه اصلی دریافت خواهید کرد.
  • ویجت را به جایی که می خواهید در صفحه اصلی بکشید و انگشت خود را بردارید.

نحوه تغییر اندازه یک ویجت

  • ویجت را در صفحه اصلی لمس و نگه دارید.
  • انگشت خود را بردارید؛ اگر اندازه ویجت قابل تغییر باشد، یک چهارچوب با نقاط در طرفین خواهید دید.
  • برای تغییر اندازه ویجت، نقاط را بکشید.
  • پس از اتمام، در خارج از ویجت ضربه بزنید.

مایکروسافت برخی از ویژگی‌های زیر را هم برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی و آیفون‌ها عرضه کرده است.

نوشتن پیام در سوئیف کیبورد: این شرکت ویژگی جدید کامپوز را در سوئیف کیبورد منتشر کرد که مشابه کامپوز در نوار کناری اج عمل می‌کند؛ یعنی متنی را برای کاربران بر اساس پارامترهای انتخاب شده از جمله موضوع، آهنگ پیام، قالب و طول تولید می‌کند.

مترجم سوئیف کیبورد در آی‌اواس: مایکروسافت یک مترجم مجهز به هوش مصنوعی برای سوئیف کیبورد منتشر کرد که از همه زبان‌های چت بینگ پشتیبانی می‌کند. این مترجم هم در اندروید هم آی‌اواس در دسترس است.

مایکروسافت همچنین پشتیبانی از داده های مربوط به ورزش را در بینگ چت ارائه کرد. به گفته این شرکت، کاربران اکنون می‌توانند در مورد ورزش و امتیازات تیم مورد علاقه خود پرسیده و پاسخ های بهتری بگیرند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس