می خواهم نماینده مجلس شوم!/ نتوانستم اتحادی به وجود آورم

رییس فدراسیون شطرنج در مورد دلایل استعفایش از ریاست این فدراسیون توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، حسن تامینی در گفت‌وگویی در خصوص استعفای خود از ریاست فدراسیون شطرنج اظهار داشت:در بحث استعفای من چند عامل دخیل هستند و حتی پیش از پایان سال هم تصمیم داشتم اما بنا به خواهش دوستان تصمیم گرفتم تا مدت دیگری را در کنار این عزیزان حضور داشته باشم. قرار بود که زون غرب آسیا را برگزار کنیم و بعد استعفا کنیم. این اتفاق افتاد و خوب هم برگزار گردیم اکنون هم تصمیم گرفتیم کم کم مرخص شوم. ۳ یا چهار عامل در بحث استعفایم وجود دارد که بخشی اش مربوط به مسائل شخصی است. دومین مورد به احتمال کاندیداتوری بنده برای حضور در انتخابات مجلس برمی‌گردد و باید از سمت فعلی خودم استعفا می‌دادم.

**ارتباطاتم با مسئولان وزارتخانه کم بود

وی افزود: مورد دیگر این است که بحث اختلافات در فدراسیون خیلی بالا است و قول دادم تا این معضل را به کمترین حد خودش برسانم اما متاسفانه اختلافات همچنان به قوت خودش پا برجا است. این حس را کردم شرایط با نبودن من شاید منجر شود اختلافات هم کمتر شود. از طرف دیگر بحث‌هایی در میان است که ارتباطات بنده با مسئولان فعلی وزارت ورزش خیلی کم است و شرایط به گونه‌ای است که باید ارتباطات بهتری صورت می‌گرفت که از حمایت این عزیزان در وزارت خانه برخوردار می‌شدیم. تمام این مسائل عاملی شد تا خودم کنار بروم و شرایط بهتری از لحاظ مدیریتی برای این فدراسیون ایجاد شود.

**سعی کردم یک اتحاد و همدلی خوبی بین خانواده این رشته به وجود بیاورم اما نشد و پذیرفتم خودم بروم

رییس فدراسیون شطرنج ادامه داد: من به جای اینکه خودم را در بالاترین نقطه ببینم بیشتر دوست‌ دارم خانواده شطرنج را ملاک قرار دهم تا روی روال صحیح کارهای مدیریتی این فدراسیون پیش برود. سعی کردم یک اتحاد و همدلی خوبی بین خانواده این رشته به وجود بیاورم اما چون صورت نگرفت پذیرفتم خودم بروم. از طرف دیگر با توجه به اینکه عضو هیات علمی دانشگاه هستم به همین دلیل قرار شد با حفظ وظایف آموزشی در فدراسیون فعالیت داشته باشم و تمام وقت در خدمت این فدراسیون باشم اما مشغله کاری فراوان این اجازه را به من نمی‌داد. حتی در دو سال فعالیتم در اینجا عملا کششی نبود و دریافتی هم نداشتم.

**از تصمیمم برای رفتن راضی هستم

تامینی تصریح کرد: امروز دومین سال حضورم در فدراسیون است و به این نتیجه رسیدم تا دیگر در فدراسیون نباشم. حتی در این چند روز اخیر هم با مسئولان وزارت خانه به صحبت پرداختم و نمی‌دانم چه تصمیمی درباره من اتخاذ کنند. امروز هم به وزارتخانه می روم تا بتوانم هر طور شده دوستان را ببینم و موافقت آنها با رفتنم از فدراسیون بگیرم. واقعا از تصمیمی که گرفتم خیلی راضی هستم و امیدوارم دوستان هر خوبی و بدی از بنده دیدند به بزرگواری خودشان به بنده حقیر ببخشند.

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس