کد خبر 1496359
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
وزش باد شدید و گرد و خاک امروز در البرز و تهران

مدیرکل هواشناسی استان تهران از پیش بینی رگبار و بارش تگرگ در ارتفاعات و وزش باد شدید در بخش‌های غربی، جنوبی و مرکزی خبر داد.

به گزارش مشرق، مازیار غلامی، مدیرکل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: بانفوذ سامانه بارشی وضعیت جوی استان از امروز بعدازظهر تا جمعه همراه با آسمان نیمه ابری به خصوص در ارتفاعات و فیروزکوه با رگبار و رعدوبرق و احتمال بارش تگرگ و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی گفت: در برخی نقاط مستعد نیز وزش باد خیلی شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا به ویژه در بخش‌های غربی، جنوبی و مرکزی مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان تهران ادامه داد: احتمال آبگرفتگی، بالاآمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، صاعقه، خسارت به سازهای موقت و تابلوهای تبلیغاتی و سقوط سنگ وجود داشته و توصیه می‌شود از سفرهای بین شهری، کوهنوردی، لایروبی آبروها خودداری و اقدام لازم جهت جلوگیری به خسارت بخش کشاورزی انجام شود.

غلامی با اشاره به اینکه دمای هوای امروز تهران ۳۶ درجه و تا روز پنجشنبه روند کاهش نسبی خواهد داشت، گفت: دمای هوا در سطح استان از جمعه روند افزایشی خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
    0 0
    این چندمین باره این رو میگید و خبری هم نیست. اینم یه روشه که هفته ای سه روز هشدار هواشناسی بدی تا اگه بالاخره تصادفی اتفاقی هم افتاد بگی ما گفته بودیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس