کد خبر 1497018
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
هدیه ویژه هواداران افراطی ناپولی به اسپالتی +فیلم

هواداران متعصب تیم جنوب ایتالیا، وسایل سرقت‌شده سرمربی خود را به او بازگرداندند.

به گزارش مشرق، هواداران افراطی ناپولی که در سال ۲۰۲۱ فرمان خودرو و سی‌دی‌های لوچانو اسپالتی را از درون خودرو او به سرقت برده بودند، پس از قهرمانی تیمشان در سری‌آ پس از ۳۳ سال، این وسایل را به اسپالتی پس دادند.

اسپالتی که در ابتدای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ به ناپولی پیوست، ابتدا رابطه خوبی با هواداران پارتنوپی نداشت و به همین دلیل تعدادی از آن‌ها در خودرو فیات پاندای او را باز کردند و وسایلی از داخل آن را به سرقت بردند.

هواداران افراطی ناپولی پس از سرخت فرمان و سی‌دی‌های اسپالتی، دست‌نوشته‌ای را برای او قرار داده بودند که روی آن نوشته شده بود: تنها کاری که می‌توانی بکنی این است که ناپولی را ترک کنی؛ در این صورت، این وسایل را برمی‌گردانیم.

اسپالتی اما پس از تاریخ‌سازی به همراه ناپولی، گفت قصد دارد یک سال استراحت کند و به همین دلیل، قهرمانی سری آ را ترک کرد. آن‌ها هم به قول خود وفا کردند و وسایل او را پس دادند.

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، هواداران ناپولی یک جعبه بزرگ را به اسپالتی ۶۴ ساله هدیه می‌دهند و او پس از باز کردن آن بسیار خوشحال می‌شود و با آن‌ها گپ و گفت دوستانه‌ای انجام می‌دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس