کد خبر 1497160
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
اطلاعیه باشگاه استقلال درباره قطع همکاری با ساپینتو

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای به طور رسمی از قطع همکاری با سرمربی پرتغالی تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

به گزارش مشرق، به‌دنبال انتشار پست خداحافظی ریکاردو ساپینتو از تیم فوتبال استقلال، این باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای از قطع همکاری با وی خبر داد.

در متن اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است:

باشگاه استقلال مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود را از کلیه زحمات و تلاش‌های ریکاردو ساپینتو، سرمربی فصل گذشته خود اعلام می‌کند.

متاسفانه جدایی، بخشی همیشگی از فوتبال و ورزش حرفه‌ای است و حالا که راه باشگاه استقلال و ساپینتو در این مقطع از هم جدا شده، بهترین آرزوها را برای ایشان داریم و برای او در ادامه دوران حرفه‌ای، آرزوی موفقیت می‌کنیم.

باشگاه استقلال نظر به اهمیت انتخاب هرچه سریعتر سرمربی فصل آینده، نهایت تلاش و دقت خود را به کار میگیرد تا بهترین و شایسته‌ترین انتخاب ممکن را انجام داده و بتواند رضایت خاطر هواداران عزیزش را فراهم آورد. بدیهی است از این لحظه برنامه ریزی و مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید آغاز خواهد شد که پس از نهایی شدن، به اطلاع اصحاب محترم رسانه و هواداران گرامی خواهد رسید.

استقلال در ابتدای فصل گذشته، به همراه ساپینتو موفق به فتح سوپرجام شد اما در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ هیچ قهرمانی کسب نکرد و علاوه بر این، براساس گزارش‌ها به‌دلیل عدم اخذ مجوز حرفه‌ای نیز از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    1 0
    بنده خدا تیم های عربی دارن هر چی اسطوره فوتباله جمع میکنن. بعد روسیه هم تیم هاش میان آسیا. ما بریم با کی مسابقه بدیم؟
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    1 0
    جواد نکونامو بیارین که بتونیم سریع بازیکنای موردنظرو جذب کنیم. نه مثل فصل قبل که ۱۰ تا مهاجم خریدین.
  • رضا IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    0 1
    متاسفانه چون نتیجه مسابقات بیرون از زمین و توسط باباحمیدشون مهندسی می شود و جامها را با اسنپ برای تیم سوگلی وزارت ورزش می فرستند نه مربی، نه بازکن، نه مویر عامل و نه هیات مدیره هیچ نقشی نمی توانند ایفا کنند بهتر است بجای لیگ فوتبال از عنوان سیرک فوتبال استفاده کنید
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
    1 0
    مقدار بسیار زیادی پول بیت المال مسلمین به جیب یک خارجی غیر مسلمان رفت و دست آور آن هم هیچ.
  • lind IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
    0 1
    لعنت به این فوتبال کثیفی که داریم . چند سال خیانت به هوادار . مگه میشه یک تیم انقدر تغییر داشته باشه . شما هر مربی دیگه ای رو هم بیارید دوباره به همین سرنوشت مبتلا میشه .بهتره فوتبال رو جمع کنید هر سال هم برای دل خوش کردن خودتون یک جام بدین به سوگولیتون و خیال همه رو راحت کنید .این حقه و فریب هوادار دیگه نخ نما شده و حال همه تیم ها رو بهم زده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس