کد خبر 1497521
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
نقص فنی هواپیمای مشهد ـ جده باعث فرود اجباری در مدینه شد

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به نقص فنی هواپیمای مشهد ـ جده، از فرود اجباری این پرواز در فرودگاه مدینه خبر داد و گفت: این پرواز تغییر مسیر داد و زائران در مدینه منوره مستقر شدند.

به گزارش مشرق، غلامرضا رضایی، معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت و رئیس ستاد مکه مکرمه در خصوص فرود اضطراری پرواز ۱۵۲۰ در فرودگاه مدینه منوره اظهار داشت: این پرواز که صبح پنجشنبه از مبدأ مشهد مقدس عازم جده بود و باید ساعت ۸:۴۰ دقیقه در فرودگاه این شهر بر روی زمین می‌نشست، به دلیل نقص فنی مجبور به تغییر مسیر و فرود در فرودگاه مدینه منوره شد.

وی با اشاره به مساعدت و همکاری دست اندرکاران ذیربط در عربستان گفت: شرایط زائران این پرواز که قرار بود بعد از فرود در جده پس از احرام بستن در جحفه، عازم مکه مکرمه شوند بالاجبار تغییر یافت و به محض پیاده شدن از هواپیما، با هماهنگی ستاد به هتلی در مدینه منوره منتقل شدند.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: این زائران پس از استراحت و پذیرایی و همچنین زیارت مرقد مطهر رسول الله (ص) و ائمه بقیع، به مسجد تاریخی شجره عزیمت می‌کنند تا پس از احرام بستن، لبیک گویان در کنار سایر زائران رهسپار مکه مکرمه شوند.

وی افزود: تمامی تمهیدات و تسهیلات برای رفاه حال این زایران اندیشیده شده و غروب پنجشنبه، پس از محرم شدن، با وسایط نقلیه تدارک دیده شده، همانند سایر زائران کشورمان (مدینه قبل) رهسپار مکه مکرمه می گردند.

رضایی اظهار کرد: سرنشینان پرواز ۱۵۲۰ مشهد مقدس در ابتدا و انتهای این سفر روحانی و معنوی به زیارت مرقد نورانی پیامبر(ص) و ائمه بقیع مشرف می شوند.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت در پایان از همکاری و هماهنگی دست اندرکاران ذیربط در کشور میزبان تشکر کرد و گفت که این زائران سحرگاه جمعه در مکه مکرمه خواهند بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    3 2
    هنوز سفرها شروع نشده، هواپیماها شروع کردن به خراب شدن و فرودهای اضطراری. وقتی نمی توانیم از شرکت های آمریکایی و فرانسوی هواپیمای نو خریداری کنیم، چرا از دیگر کشورها خریداری نکنیم؟؟ کشور برزیل که دوست ایران است، بهترین کارخانجات ساخت هواپیمای مسافربری آمریکای جنوبی در اختیار برزیل است. هواپیماهای مسافربری ساخت برزیل در جهان معروف هستند.
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
      2 0
      بهترش رو داریم میسازیم ها
  • هوشنگ IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    0 3
    خخخخخخخ خوش می گذره ؟ چه حس خوبی داره
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
    7 0
    چه سعادتی. خوشا به حالشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس