کد خبر 1497803
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
درویش و کریمی در پرسپولیس و استقلال ماندنی شدند

با تفاهم بین وزارت ورزش و اقتصاد دو مدیرعامل استقلال و پرسپولیس به کارشان ادامه می‌دهند.

به گزارش مشرق، مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هفته گذشته بدون خروجی مورد نظر سازمان خصوصی سازی به پایان رسید. مجمع باشگاه استقلال که بدون حضور اعضای هیات مدیره این باشگاه برگزار شد و در مجمع باشگاه پرسپولیس هم همین شرایط حاکم بود. در نهایت سازمان خصوصی سازی برای هر دو مجمع اعلام تنفس کرد و قرار شد مجمع دو باشگاه ۲۱ خرداد برگزار شود.

طبق این برنامه ساعت ۱۰ صبح مجمع باشگاه استقلال و ساعت ۱۶ مجمع باشگاه پرسپولیس برگزار می شود. با وجودی که گمانه زنی هایی هست که باز هم این دو مجمع برگزار نمی شود اما پیگیری های خبرنگار ورزشی آنا حکایت از این دارد که اختلاف نظر ها بین وزارت ورزش و وزارت اقتصاد به پایان رسیده است.

طبق این پیگیری با توجه به جلساتی که هفته گذشته بین حمید سجادی وزیر ورزش و احسان خاندوزی وزیر اقتصاد انجام شده بین طرفین برای ترمیم هیات مدیره سرخابی ها تفاهم حاصل شده است. طبق این تفاهم و طبق آخرین تصمیم گیری ها قرار شده رضا درویش و حجت کریمی به عنوان مدیران عامل دو باشگاه به کارشان ادامه دهند. این تصمیم بیشتر از جهت ورود دو تیم به نقل و انتقالات است تا خدشه ای در این زمینه به وجود نیاید اما تغییرات در هیات مدیره دو باشگاه صورت خواهد که البته شاید کل هیات مدیره دو باشگاه دچار تغییر نشود و در نهایت دو سه جا به جایی حاصل شود.

در صورتی که مجامع دو باشگاه طبق برنامه انجام شود این تصمیمات عملی می شود و در غیر این صورت این تغییرات در آخر خرداد انجام می شود.

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    2 0
    درویش و کریمی بخاطر آنکه برنامه های باباحمیدپرسپولیسی ها را اجرا می کنند در پست خود باقی می مانند هردو لنگی هستند. استقلال تیم محبوب مردم ایران است و هواداران آن حجت کریمی را نمی خواهند.
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    0 0
    همیشه استقلال را با مدیران عامل نابلد زمین گیر کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس