کد خبر 1498183
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
حوادث

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان کارخانه اسباب‌بازی خبر داد.

به گزارش مشرق، فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار کارخانه اسباب بازی کهریزک خبر داد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: ۱۸ خرداد با وقوع سرقت از یک کارخانه اسباب بازی واقع در کهریزک و طرح شکایت نماینده حقوقی کارخانه در کلانتری رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار عوامل تجسس کلانتری۱۷۰ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با حضور در محل سرقت و باز بینی دوربین‌های مداربسته مشاهده کردند که یک نفر با صورت پوشانده شده از دیوار کارخانه بالا رفته و نفر دوم پشت دیوار زاغ زنی می‌کرده و سارق پس از سرقت دینام‌های دستگاه‌ها و دیگر اقلام به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال با استفاده از نردبان و چهارپایه آهنی کنار دیوار، وسایل را به بیرون از کارخانه خارج کرده و از صحنه متواری می‌شوند.

سرهنگ طرهانی گفت: مأموران پلیس با استفاده از اقدامات خاص و هوشمند پلیسی هویت سارقان را شناسایی کرده و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارقان که حدوداً ۳۵ و ۴۰ ساله بودند یک سال قبل به جرم سرقت دستگیر و پس از تحمل حبس از زندان آزاد شده اند که با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمین و شیوه و شگردهای اطلاعاتی مخفیگاه سارقان در کهریزک شهرستان ری شناسایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم عملیات پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهمان شده و آنان را در یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و به ۳ فقره سرقت از کارخانجات اعتراف کرده و پس از شناسایی مالباختگان و تکمیل پرونده متهمان جهت بررسی بیشتر تحویل پلیس آگاهی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا NL ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    1 0
    چرا قطع ید برای سارقین اجرا نمیشه نه در خیابان امنیت داریم نه در خانه نه محل کار .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس