کد خبر 1530928
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۳
۲ زورگیر مُسلح در اصفهان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی اصفهان از دستگیری ۲ نفر که با تهدید اسلحه گرم از رانندگان خودروهای سواری زورگیری می‌کردند، در عملیات ضربتی ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش مشرق و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ حسین بساطی روز پنجشنبه گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان به کلانتری ۱۳ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان مبنی بر زورگیری مسلحانه ۲ نفر از آنها، پرونده‌ای در این پیوند تشکیل شد و ماموران، شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ۲ نفر که مسلح به سلاح شورشی بودند، در ساعات خلوت و پایانی شب جلوی خودروهای سواری بویژه خودروهای پژو۲۰۶ را گرفته و با تهدید رانندگان محتویات داخل خودروها شامل ضبط، باند و سایر اموال با ارزش داخل آن را به سرقت می‌بُردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه ماموران موفق شدند در کمترین زمان ممکن چهره و هویت سارقان را بدست آوردند، تصریح کرد: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته در نهایت این متهمان که بوسیله یک دستگاه خودرو در یکی از نقاط شهر تردد می‌کردند توسط واحد گشت انتظامی کلانتری شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ بساطی از کشف یک اسلحه شورشی با ۳۰ عدد فشنگ و تعدادی لوازم مورد استفاده در سرقت در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و گفت: در بررسی انجام شده مشخص شد یکی از متهمان، سابقه‌دار و از محکومان فراری است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۱۵ فقره سرقت از رانندگان خودروهای سواری توسط زورگیران دستگیر شده گفت: در این باره پرونده‌ای تشکیل شده و پس از تنظیم شکایت مالباختگان، متهمان تحویل مرجع قضائی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    0 0
    و باز هم سلاح گرم....این چرخه معیوب به ضرر مردم بیچاره و مأموران بیچاره نیروی انتظامی ادامه داره.تا مجازات سنگین نباشه هرروز این خب ها تکرار میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس