کد خبر 1498586
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
بازیکن تیم ملی ایران به اوساسونا پیوست

محمدحسین درخشانی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران با باشگاه اوساسونا مگنا اسپانیا به توافق رسید.

به گزارش مشرق، محمدحسین درخشانی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که سابقه بازی در تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون را هم دارد، با باشگاه اوساسونا مگنا (شوتا) اسپانیا به توافق رسید و فصل آینده در لیگ دسته اول اسپانیا حضور خواهد داشت.

درخشانی با تایید این خبر، گفت: با باشگاه اوساسونا به توافق رسیدم و کارهایش در حال انجام است.

وی در پاسخ به این سئوال که چه زمانی برای حضور در تمرینات اوساسونا راهی اسپانیا می‌شود؟ تاکید کرد: فعلاً نمی‌توانم تاریخ خاصی بگویم. کارهای اداری و دریافت ویزا در حال انجام است. فکر می‌کنم برای مردادماه عازم اسپانیا بشوم.

این ملی پوش فوتسال ایران در پایان با بیان اینکه شناخت کافی و کامل از تیم اوساسونا دارد، گفت: قراردادم با این تیم دو ساله است اما تمدید آن برای سال دوم توافقی است.

اوساسونا در فصل گذشته لیگ ۱۶ تیمی اسپانیا، در رده چهاردهم قرار گرفت و فاصله کمی تا سقوط داشت اما در نهایت موفق شد در این رقابتها باقی بماند.

درخشانی فصل آینده پنجمین لژیونر فوتسال ایران در کشور اسپانیا خواهد بود. حسین طیبی و مسلم اولادقباد در تیم پالما به کارشان ادامه می‌دهند و سعید احمدعباسی هم دومین فصل خود را با تیم واین آلبالی والدپناس سپری خواهد کرد. علاوه بر این، سالار آقاپور هم فصل بعد به تیم پالما می‌رود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس