1

در راستای عملیات پاکسازی ارتفاعات شهرستان سروآباد کردستان از لوث اشرار گروهک پژاک، مقابله و تیراندازی این گروه به سمت نیروهای خودی با پاسخ سنگین رزمندگان اسلام مواجه شد.

سرویس سیاست مشرق- شب گذشته طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه مقر تروریست‌های ضد ایرانی ازجمله گروهک تروریستی پژاک هدف حملات توپخانه‌ای و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) قرارگرفته و تمامی موقعیت‌های تجمع ضدانقلاب پاک‌سازی گردید. در پی ورود تیم‌های مسلح و قاچاق حجم بالای سلاح توسط گروهک‌های تروریستی به شهرهای مرزی کشور برای ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور، نیروی زمینی سپاه در عملیاتی درخشان مقرهای این گروهک‌های در منطقه کوسالان سروآباد را موردحمله قرارداد، سروآباد در ۹۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع‌شده است.

در این عملیات محل‌های تجمع این گروهک‌های تروریستی زیر ضربات سنگین یگان‌های توپخانه‌ای نیروی زمینی سپاه قرارگرفته است، در عملیات پاک‌سازی ارتفاعات شهرستان سروآباد کردستان از لوث اشرار گروهک پژاک، مقابله و تیراندازی این گروه به سمت نیروهای خودی با پاسخ سنگین رزمندگان اسلام مواجه شد.

در این عملیات دومرحله‌ای ابتدا سربازان گم نام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه با شناسایی عوامل تروریستی در آن‌ها را مورد شناسایی نفربه‌نفر قرار داده و در مرحله دوم، توپخانه سپاه و یگان‌های پهپادی بخش دوم عملیات را اجرایی کرده و لانه تروریست‌ها را مورد ضربات سنگین قرار داده و نفرات و تجهیزات دشمن را از بین برده است.

پس از اجرای این عملیات ضربتی امنیت در تمامی این مناطق برقرارشده است، سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در حاشیه رزمایش بزرگ سپاه در منطقه کوسالان سروآباد در توصیف پاک‌سازی تروریست‌ها می‌گوید: با تلاش نیروهای قرارگاه شهید شهرام‌فر و سپاه بیت‌المقدس این منطقه پاک‌سازی‌شده و باقیمانده این افراد که خود را مخفی کرده‌اند در حال پاک‌سازی هستند و این رزمایش تا نابودی آخرین نفر از این افراد ادامه خواهد داشت.

پاک‌سازی لانه تروریست‌ها و گروهک‌ها در ارتفاعات کردستان/ پیام‌های رزمایش سپاه در منطقه کوسالان چه بود؟ + تصاویر و نقشه

پاک‌سازی لانه تروریست‌ها و گروهک‌ها در ارتفاعات کردستان/ پیام‌های رزمایش سپاه در منطقه کوسالان چه بود؟ + تصاویر و نقشه

نگرانی سازمان سیا از مانور اقتدار سپاه

از مدت‌ها پیش افراد وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب در این منطقه موجب آزار و اذیت مردم شده بودند، عناصر وابسته به گروهک‌های کردی این مناطق را که دارای طبیعتی بکر و مستعد برای دامداری است و برای مردم ارزشی حیاتی دارد را جولانگاه خودکرده و باعث شده بودند مردم احساس امنیت نداشته باشند، ازاین‌رو پاک‌سازی این مناطق صعب‌العبور در دستور کار سپاه قرار کرده و خطوط ارتباطی تروریست‌ها به داخل کشور قطع گردید.

از نکات قابل‌توجه این عملیات حمایت و همکاری مردم بومی بایگان‌های تأمین امنیت بوده است، پس از اغتشاشات اخیر عناصر ضدانقلاب از فرصت استفاده کرده و با شبیخون مکرر به اموال و احشام روستاییان ناامنی ایجاد کرده بودند، ازاین‌رو نقش مردم در اطلاع‌رسانی تحرکات گروهک‌های کردی ضدانقلاب قابل‌توجه و تقدیر است.

در هفته‌های اخیر تروریست‌های ضدانقلاب در اطراف کوهستان شاهو در شهرهای روانسر، پاوه و سروآباد در استان‌های کرمانشاه و کردستان مستقرشده بودند در حال حاضر تمامی این ارتفاعات از حیث عناصر گروهکی پاک‌سازی ‌شده است.

پس از عملیات مهار و پاک‌سازی تروریست‌ها رادیو فردا ارگان سازمان سیا در گزارشی نوشت که عملیات سپاه پاسداران ضربات سختی به گروهک‌های کردی وارد کرده است. به نظر می‌رسد که عملیات سپاه در کردستان معادلات آمریکایی‌ها را برای ایجاد دور جدیدی از ناامنی در منطقه بر هم زده است، پیش‌ازاین خبر رسیده بود که روند الحاق عناصر گروهک PYD (حزب اتحاد دموکراتیک سوریه) به PKK در منطقه قندیل روند افزایشی داشته است. عملیات مقتدرانه سپاه نشان می‌دهد که راهبردهای برخورد با تروریست‌ها تنها یک اقدام محلی نبوده و دارای ملاحظات قابل‌توجهی در سطح بین‌المللی و نیز منطقه است.

پاک‌سازی لانه تروریست‌ها و گروهک‌ها در ارتفاعات کردستان/ پیام‌های رزمایش سپاه در منطقه کوسالان چه بود؟ + تصاویر و نقشه

عملیات مقتدرانه اخیر سپاه در مناطق مرزی دارای سه نکته ویژه است:

۱- عملیات نقطه زنی سپاه پاسداران اگرچه تروریست‌ها را هدف قرار داده است؛ اما پیامی بلند و با برد بالا برای دشمنان و مزدوران وابسته به آن‌ها در سراسر منطقه دارد.

۲- استراتژی صهیونیست‌ها تجمیع تروریست‌ها در بیرون و انتقال آن‌ها به درون راهبردی شکست‌خورده است؛ همکاری‌های پنهان اطلاعاتی، امنیتی، تسلیحاتی و طرح‌های مشترک سیاسی جهت مقابله با هژمونی جمهوری اسلامی ایران با افزایش فشار از درون (اغتشاش) و بیرون (ترور) رو به بن‌بست است.

۳- جمهوری اسلامی ایران بدون تعارف‌های دیپلماتیک با تروریست‌ها و عوامل مخل امنیت ملی برخورد کرده و خارج از مرزهایش ضربه پیش‌دستانه می‌زند. ضربه به مقر تروریست‌ها نشان داد دشمن نمی‌تواند راهبردهای ضد امنیتی را از بیرون به درون بکشد، این روزها مانیتورینگ تنها به سمت داخل نیست.

پاک‌سازی لانه تروریست‌ها و گروهک‌ها در ارتفاعات کردستان/ پیام‌های رزمایش سپاه در منطقه کوسالان چه بود؟ + تصاویر و نقشه

ایران در برخورد با تروریست‌ها با همسایگان تعارف ندارد!

ورود تروریست‌ها به خاک ایران از مبادی منطقه اقلیم کردستان نشان از آن دارد که همچنان مسئولان اقلیم در تأمین امنیت به‌خوبی وظایف همسایگی را انجام نداده و به‌عنوان یک نیروی مخل رفتار می‌کنند. اوایل خرداد الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق در رأس هیئتی امنیتی برای بررسی اقدامات مربوط به اجرای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و عراق در خصوص امنیت مرزها وارد سلیمانیه در کردستان عراق شد و سپس دو روز بعد، طی سفری به تهران با علی‌اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران دیدار و گفتگو کرد.

الاعرجی در دیدار با احمدیان بر پایبندی اقلیم کردستان به توافق امضاشده با ایران تأکید کرد و اظهار داشت که امنیت عراق را امنیت ایران و امنیت ایران را امنیت عراق می‌داند. بااین‌وجود، به نظر می‌رسد که مهلت تعیین‌شده ایران برای اقلیم، رو به اتمام است و در دیدار اخیر احمدیان و الاعرجی بر این موضوع تأکید شده باشد.

گروه‌های تروریستی حزب دموکرات کردستان(حدکا)، حزب حیات آزاد کردستان (پژاک)، گروهک کومله و حزب آزادی کردستان (پاک) جزء اصلی‌ترین گروه‌های تجزیه‌طلب و تروریستی هستند که در مرزهای شرقی اقلیم کردستان عراق با تمرکز بر ضربه زدن به امنیت ملی ایران فعالیت می‌کنند.

پاک‌سازی لانه تروریست‌ها و گروهک‌ها در ارتفاعات کردستان/ پیام‌های رزمایش سپاه در منطقه کوسالان چه بود؟ + تصاویر و نقشه

پاک‌سازی لانه تروریست‌ها و گروهک‌ها در ارتفاعات کردستان/ پیام‌های رزمایش سپاه در منطقه کوسالان چه بود؟ + تصاویر و نقشه

دور جدید از عملیات پاک‌سازی تروریست‌ها در سروآباد نشان از آن دارد که صبر ایران در جلوگیری از ورود تروریست‌ها به داخل کشور لبریز شده و درصورتی‌که منطقه اقلیم کردستان ناتوان از اجرای تعهدات خود باشد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر عملیات راهبردی در کوی سنجق در منطقه جنوب سلیمانیه و ارتفاعات سیدکان را این بار در حجمی بالاتر در برابر پروژه تروریستی دشمن تکرار خواهد کرد، پیام عملیات ضربتی در سروآباد مخاطبانی خاص دارد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 127
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 43
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    به آن بیشرفان رحم نکنید و نذارید آب خوش از گلویشان پایین بره و همشون را مثل سگ بکشید و تار و مارشون کنید. خدا و مهدی فاطمه ازتون راضی باشه
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      71 9
      درود درود درود بر سپاه قهرمان - سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)
    • ایرانی عصبانی AU ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      2 9
      من فکر میکنم با راهبردی دور اندیشیده تر مخصوصا در این موقعیت زمانی اقتصادی- که من انرا بخشی از مسئله میبینم بهتر به نتیجه خواهیم رسید.
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    98 11
    باید اینها را مثل ....کشت و رحمی به این بیشرفان نکرد. خدا و مهدی فاطمه با انقلاب هست
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    برادرا بزنید اقلیم رو با خاک یکسان کنید، این بزهای کوهی رو سلاخی کنید، تعارف رو بزارید کنار
    • منالي له دیاری ایلام IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      30 73
      مواظب حرفت باش
    • ممد IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      13 47
      بز کوهی تویی
    • ناصر IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      44 9
      نجس های کوهی
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      50 3
      «منالي له دیاری ایلام» و «ممد» درست میگن؛ بز کوهی یعنی چی؟ این‌هایی که امنیت مردم را خدشه‌دار می‌کنن، «کفتار» هستن؛ البته این دو نفر هم اگر از اون کفتارها حمایت می‌کنند، پس احتمالاً خودشون هم پس‌مانده‌های به‌جا مانده از تغذیه‌ی کفتارها هستن.
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      این کلمه بز کوهی رو فاشیست های پانتورک عثمانی ابداع کرده اند حتی در مورد تروریست ها هم هر چند حق پاکسازی و خنثی سازی برای مخافظت از مردم همیشه محفوظ هست ولی استفاده از این کلمه با ریشه های عثمانی و فاشیستی خیر البته اگر بدخواه و بد نیت نیستید!‌
    • عبدالله IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      9 5
      حیف از بز کوهی.
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      6 3
      پست ها مقامات دولتی هم باید از ومود ستون پنجم های باکو و انکارا هم باید تصفه بشه
    • Kurdistan IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      1 0
      چی میگی
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    14 97
    این ارتفاعات دست نیافتنی است
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      71 7
      شما اونجا بودی؟ من اونجا خدمت کردم دقیقا همین منطقه که قبلا روستای سروآباد بود حالا شده بخش ، فقط باید با کمک پهپاد و دوربین های حرارتی و کمک اهالی منطقه خوب این حیوانات را تار رو مار کرد
  • s IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    94 16
    اگر سپاه نبود، کشور هم نبود... امام روح الله(ره)
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      16 16
      امام فرمود اگر سپاه نبود انقلاب نبود
    • ۲۲ IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      9 24
      کشور از اول هم بود شما...
    • احمد IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      10 3
      با عرض سلام خدمت کلیه دوستان شرمنده ام که این تذکر رو میدم ولی ما نباید با صحبت کردن خود به هیچ قوم و قبیله ای توهین کنیم لطف کنید در صحبت ها مراعات کنید همه ایرانیان برادران و خواهران ما هستند و احترامشون واجب تشکر از کلیه هموطنان عزیزم
    • احمد SA ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      2 0
      سلام من هم احمدم در پاسخ به احمد که فرمودند به هیچ قومی اهانت نکنید حس میکنم مغلطه ای صورت گرفته کسی به قومی نتاخت دارن به مزدورهای اسرائیلی تیکه میندازن ناراحت نشو
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    95 10
    این بزهای وحشی کوهی را یکجا معدوم کرد
  • صداقت IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    25 3
    خداوند نصرت و پیروزی را برای رزمندگان اسلام بشارت داده زنده باد رزمندگان دلیر ایران عزیز
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
      1 0
      ببخشید به اشتباه منفی دادم ، پس یکی به مثبتها اضافه کنید
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    34 3
    به امید خدا پیروز وسربلند باشید لطفا به قاچاق سلاح در استان های دیگر مرزی و خرید و فروش در استانهای دیگر هم بپردازید تا شر این استخوان لای زخم دشمن که برای فتنه وجلوگیری از آرامش وپیشرفت جامعه ایران است رهایی یابیم
  • ایران قوی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    36 5
    خدا قوت به سربازان گمنام امام زمان عج الله تعالی فرجه.امنیت ایران مدیون شما هستیم امام زمان یاورتان .بعد خدا امیدمان به شماست
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    64 2
    دمتان گرم یاعلی
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    42 7
    مسئله اینه که اینها دین و آیینی هم ندارن.کافر خالصن
    • علی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      6 24
      تو خیلی مسلمانی احمق اوناهم ایرانی هستن
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      5 2
      ایرانی مخالف ملت و دین و کشور که علنا محاربه میکنه بر علیه حکومت اسلامی منتخب مردم، خونش هدر خواهد بود بر اساس قانون!
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    18 4
    این ها در سلیمانیه تعلیم می بینند و با آموزش های فکری اثرگذار حتی بانوان را به خود جذب می کنند؛این اقلیم مثلا مستقل کاملا وابسته به قدرت های خارجی ودر جهت منویات آنان و با نافهمی به عنوان منافع آنها نمایش داده می شود.. متاسفانه برخی نیروهای اینها در لندن و آلمان کسب و کارهای موفقی دارند و این اقلیم را به جهت نظامی تجهیز مالی می کنند .
  • طاها IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    11 19
    ایران فقط واسه همین پهج شش نفر زرنگه که تفنگ بادی دارن.جرات نداره واسه هیچ کشوور دیگری جیک بیاد
    • علی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      14 2
      اخه بچه سال اگه سپاه و ارتش نبود الان به داعشیا میگفتی بابا وهاب
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    25 6
    درود بر نیروهای عزیز سپاه، لعن دائمي بر دشمنان، مخلان امنیت و محرک آن اونا ان شاء الله به زودی همه شون به درک واصل بشن
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    10 30
    دستتون با پژک تو یه کاسست
    • امانی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      20 4
      عزیزجان اول خودت ببین چی نوشتی ترجمه کن ویا حداقل درست بنویس غلط املایی در۵کلمه خیلی بعید است بعد بفرمائید دست چه کسانی با پژاک تو یک کاسه هست منظورت نیروهای مسلح کشورمخصوصا سپاه پاسداران که نیست
    • رضا IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      15 5
      دوباره یک تحلیل گر بی مغز افاضات از خودش نشون داد مرگ بر پژاک مرگ بر صهیونیسم
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    18 4
    خدا قوت ، موفق و پیروز باشید و در پناه خداوند زنده و سربلند باشید
  • مجید IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    17 6
    یا علی.دست علی به همراهتان
  • یاران سپاه IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    13 4
    درود و سلام بر سپاهیان دلاور. باید تروریستها را ریشه کن کرد.آمریکای کثافت در هرکجا تروریست هست سلاح و حمایت آمریکا درآنجا می درخشد.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    8 3
    الله اکبر
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    8 19
    خوب مشکل آب سیستان هم حل کنید درجه اهمیتش بلحاظ امنیتی کمتر از این ها نیست .
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      4 0
      بهتر نیست عبدالحمید حلش کنه چون خودشو پادشاه سیستان میدانه
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    8 82
    زورتون به طالبان و آذربايجان نمي رسه عوضش اقليم رو مي زنيد.
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      30 6
      تو خیال کن که زورشون نمی‌رسه. درست مثل کودکانی هستی که می‌خوان سر بزرگترشون شیره بمالن. الحق که «خیلی خری».
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      0 1
      اصلا خودت میفهمی چی میگی؟
  • عهادي IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    13 4
    تاآخرين نفرازاشراركردبايدباهاشون مبارزه وريشه آنهارا خشكاند
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    8 3
    درود بر سپاهیان غیور عزیز
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    31 6
    تروریستها خائن ومزدوران گرسنه وقتی می خواهند وارد کردستان شوند شبانه و مانند میمون از این درخت به درخت دیگر می پرند. یادم هست زمانی بود که مردم را هدف قرار می دادند از روی درختان بلند وبا اسلحه دور بین دار، به هیچ کس رحم نمی کردند. برای نابودی این گروهک خبیث وجانی باید راه نابودی آنها را شناسایی کرد. با یک ترفند ساده همه این مزدوران را سر به نیست نمود.
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    67 6
    سرو آباد داخل خاک ایرانه . یعنی پژاک از کردستان عراق لونه اش رو داره می یاره داخل کردستان ایران . غفلت کنیم ضربه خواهیم خورد . رحم نکنید تار و مارشون کنید .
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    37 6
    اینقدر بزنید تا تمام بشن این تروریست های بی همه چیز. حالا که کشورهای دور و اطراف نمی توانند این آشغال ها رو جمع کنند ما میتوانیم.
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    23 10
    اسرائیل وآمریکا و کردستان عراق وجمهوری باکو تجمع تروریست پروری می‌کنن وبه ایران میفرستن باید مراکز حمایت آنها درعراق وباکو نابودی شه
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      11 15
      جمهوری آزربایجان, خودش قربانی تروریستهای عیرانی تبار هست.عیرانی تباران به ویژه کیردها به ترور و کارهای تروریستی، بدنام هستند.
  • حق IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    38 4
    زنده باد اسلام زنده باد سپاه پاسداران و پاینده بادجمهوری اسلامی ایران...مرگ بر اقلیم روباه صفت
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    35 3
    احسنت سپاه به ازای هر نیرو نظامی که از ما می کشند باید هزار نفر از این نجس ها رو هلاک کنه
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    18 5
    برای پاکسازی کامل و همیشگی کردستان از وجود جرثومه های مزدور تروریست با رهبران و حامیان ، در کنار دلاورمردان با غیرت و شهامت مان . در صورت نیاز ما هم تا نفس داریم با افتخار آماده ایم
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    24 3
    تنها امید ما برای ادامه زندگی به عملیات های کوبنده سپاه ارتش و نیروهای مسلح ایران علیه تمام داعشی های تجزیه طلب و ضد انقلاب ها است. در داخل هم باید از مدیران رده بالا پاکسازی نفوذی ها با جدیت دنبال شود و جریمه چند میلیاردی و زندان برای بازیگرهای خل چل وطن فروش معتاد سینما اعمال شود
  • حمید IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    7 23
    هر وقت می خواهند دروغ بنویسند .میان سراغ مشرق ..مشرق یعنی دروغ .افترا .
    • حمید IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      1 0
      منظورم کامنت های پامنقلی منافقین بود
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    7 34
    خب اینقدر از اقتدار صحبت میکنید چرا جرات ندارید طالبان ر ادب کنید؟؟
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    13 37
    انتقام از طالبان حق مسلم ماست چرا باطالبان این برخورد هارا ندارید تبعیض نژادی
    • پری مجرد44 ساله IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      8 4
      نژادی؟ کدوم نژاد بودن اونوقت اینهایی که باهاشون برخورد شد؟ نژاد آدمیزاد که نبودن؟ نکنه فک و فامیلت بودن تعصب داری
  • یا مهدی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    8 3
    برادر بزرگوار ما ملت ایران جنگ طلب نیستیم اگر کسی به خاک مهین ما ازسیتان وبلوچستان عزیز گرفنه تا شمال غرب چپ نگاه کنه چشمش را کور می کنیم این آذربیجان هم مثل بقیه اقوام برادران ماهستند اگر حضرت آقا امر فرمایند دستشان را قطع می کنیم
  • حجت IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    7 2
    سپاهیان و ارتشیان قدرتمند ما مردم ایران از رشادت‌ها و دلاوریهای شما کمال تشکر و قدردانی را دادیم و پیروزی و اقتدار شما را از خداوند بزرگ مسئلت داریم
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    3 5
    عه اینا موقع برخورد با طالبان کجا بودن . آ ببخشید اونا داداشی بودن
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    7 1
    ذره ای ملاحظه کاری و ثرنگ در برخورد با عوامل مخل امنیت ملی سبب تحمیل خسارات جبران ناپذیر به اقتدار و اعتبار جهانی ایران اسلامی و آرامش عمومی ملت ایران است
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    20 8
    مرگ بر کومله دموکرات و پژاک
  • نایب IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    11 4
    مرگ بر کومله دموکرات و پژاک
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    7 2
    ریشه این جنایتکاران رو بکنداین هم جهاد است
  • مهدی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    5 5
    دمتون گرم، ایول. ایشالا اهداف بعدی اسرائیل و آذربایجان همه باهم✌️❤️
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    10 3
    مقر پدرسوخته های کوردهای صهیونیست اربیل و سلیمانیه را نابود کنید. فتنه را از ریشه بخشکانید. دمتون گرم.
  • ناشناس IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    5 11
    ضعیف کشی نکنید اگه راست میگید طالبان آذربایجان ادب کنید همش شاخ شونه میکشن کردها جمعیتی ندارن توپخانه یا موشکی ندارن بخوان با سپاه بجنگن این ضعیف کشی هست اسرائیل ادب کنید همش ما رو حمله نظامی تهدید می‌کنه
  • هامون IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    11 2
    وقتی استاندار اربیل با پر روی نقشه مورد علاقه استعمارگران در سینه خود در ارومیه جولان میدهد نتیجه اش همین داد و ستد اسلحه نیز خواهد بود .ارتش و سپاه اگآه باشند کردهای تجزیه طلب را بحال خود رها نکند.
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    5 0
    زنده باد و درود بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • حمید IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    12 1
    به کردهای تجزیه طلب که همیشه چماق تصفیه حساب استعمار با ایران بودن و هستند را ذره ای رحم نکنید و تا میتوانید تا و مار کنید مردم کرد هم از این مزدوران بیزار هستند .
  • ناشناس IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    5 3
    اگه راست میگید امنیت مرز کردستان یه جوری محکم کاری کنید که کسی نتونه از مرز به این راحتی رفت آمد کنه اونجوری دیگه تروریست ها نمیتونن وارد خاک ایران بشن
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    6 2
    بخشی از کشور مدتها در اشغال تروریستها بوده و تازه بعد از پاسکازی بخشی از آن رسانه ای شده؟ به نظر میاید سیاستگذاران نظامی و امنیتی کشور در استراتژیهای توسعه قدرت نظامی و امنیتی نیاز به بازنگری دارند. اینکه ما برای جنگ با یک قدرت کلاسیک بزرگ آماده بشویم نباید از جنگ نامتقارن با گروهکها غافل کند. مدام در شماغرب و جنوب شرق شهید میدهیم. بازنگری لازم است
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    3 0
    سپاه ایران و رزمندگان اسلام پس چرا جواب یاوه گویی های طالبان و کشتن مرزبان ایرانی و بستن آب روی ملت سیستان نمی‌دهد
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    4 0
    بزنید بکشید این که جز بردگی و خودفروختگی برای امریکا و اسراییل چیز دیگری از دستشون برنمیاد
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    3 1
    چرا فکر نکردید عملکرد بد و افتضاح شما باعث گرویدن جوانها به گروها شده اند کشور فقط پایتخت نیست شهرهای مرزی هم متعلق به ایران است
  • CA ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    4 7
    به اون مناطق حمله میکنید چون هیچ ارزش استراتژیک نداره اما دم مرز با افغانستان از ترس طالبان حتی جرات استقرار یگانهای رزمی ندارید
    • Ho3in64 IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      2 0
      چقد تو احمقی
  • عبدالوهاب IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    3 1
    خداوند همیشه یارونگهدارتان که نعمت امنیت و سرافرازی برای ملت وکشوریدبه وجودتان افتخارمیکنیم
  • RU ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    7 3
    بز کوهی ها
  • یک پاسدار بازنشسته IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 5
    بهترین راهکار مشکلات کردستانات راه حل فرهنگی است .
  • Sepasvan IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    3 2
    سلام منم کوردهستم ولی هرکسی به خاک جان مردمت حمله کردتروریسم به شمارمیادحتی برادرخودم ماکشوری ابرقدرت درآسیاهستیم به حول قوۀ الهی وتلاس برادران هوافضای سپاه واورگانهای نظامی دیگراللخصوص سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی عزیزم تبدیل به ابرقدرت نظامی آسیاتبدیل شدیم درزمان ۴۵ساله ای که ازانقلاب اسلامی وتشکیل دولت انقلاب اسلامی به وجوداومده پس دوستان وبرادران ایرانی حرف زشت به همدیگرنزنیدهرکسی که بخواهدبه طرف مقابل خودکه یک ایرانی باشدحرف زشت ناسزابگویدازانهایی که نقشه شوم برای کشورمان میکشندکمترنیست پس بایک دلی همبستگی میتوانیم برادری خودمان به خودمان وکشورعزیزمان صابت کنیم من نه بسیجی هستم نه نظامی که اینهارومیگویم من یک کارگرساده باسواد۵کلاس تحصیل اینهارومیگویم برادرکوچیک شما شجاعی
    • یوسف از همدان IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      3 0
      برادر کورد، ابر قدرت آسیا چینه چین .
  • DE ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    2 1
    پیغام ایران به دشمنان حتمآ باید مقتدرانه و رعب آور باشد! هیبت ملتی که شهید می‌دهد توان نفس کشیدن را از دشمنان میگیرد.
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    3 2
    اگر دوباره مزاحم شدند مثل اون بقیه در رستوران میکونوس بزنید داغونشون کنید
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    3 1
    این شد یه کار درست و درمان. احسنت .درود بر دلاوران سپاه
  • رزمنده ی دوران دفاع مقدس IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    3 2
    سلام وخسته نباشیدبه تمام دلاورمردان عرصه ی امنیت کشورونظام جمهوری اسلامی دستانتان پرقدرت وبی بلا ملت پشتوانه ودعاگوی شماعزیران واقعا خسته نباشید
  • ایرانی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    2 1
    ایران قوي سپاه مقتدر
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    1 0
    این کامنت ها غیر انتشار را هم انتشار بدید ببیینیم چی به چیه
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    3 1
    رحم به این آدمکش ها نکنید
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 5
    با ترکیه، سوریه، عراق و کرده‌ای متعلق ب وطن همکاری و هم فکری لازم است. کردها نباید فکر کنند که در ایران بیگانه هستند. همگرایی آنها را ب خواسته هایشان نزدیک می‌کند.
  • مهاجر IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    3 1
    همزمان باید با هم پیمانان داخلی آنها یعنی اصلاح طلبان ستون پنجمی و رسانه های وابسته به آنها که هر روزه مشغول سفیدشوی تروریست ها هستند نیز برخورد کرد.
  • علی اصغر IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    3 1
    با سلام بر رزمندگان جان برکف و همیشه هوشیار و بیدار و انقلابی و فادار به خون شهیدان خدا قوت
  • اریایی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    2 7
    دهنتون رو آب بکشید ریشه دار تر و باغیرت تر از مردمانی که این گونه راجع بهشان حرف میزنید بگرد بخون وتحقیق کنید تو دنیا نیست هرچه لایق قواره تونه به این خطه نسبت دادید.
  • فردین FR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    6 1
    سر مار را باید زد و آنهم اقلیمک صهیونیستی بارزانستان میباشد.
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    0 3
    خوب فیلم پهبادها رو بگدارید از صر تا فیلم قشنگ تر است مثل روسیه
  • امین IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    5 2
    درود بر سربازان گمنام
  • حامد IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    2 11
    کردها همیشه زنده هستند .وبیدارند...زنده باد کردستان
  • احمد IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    6 1
    سلام علیکم برادران دولتی اگر مثل چند سال پیش منطقه سلیمانه رو تحریم میکرد الان خودشون این آشغال های تروریستی رو از منطقه بیرون میکردم اما دم برادران همیشه در صحنه سپاه همیشه قهرمان جور دولتی هارو هم میکشه
  • مهندس عثمان قادری IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    10 1
    ما ملت کردستان خواهان سرکوب شدید این سگهای زنجیری امریکا و اسرائیل هستیم ؟
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    4 1
    سلام و درود خدا بر سپاه پاسداران
  • رضا IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    4 1
    درود ایزد توانا بر سپاهیان و ارتشیان امام زمان عج اله
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    7 1
    لانه موش لانه فساد لانه عنکبوت
  • صادق IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    2 1
    نتیجه مطلوب عبرت از گذشته میتواند راه کارعبورازبن بست ها . ازاوائل انقلاب تاامروز مسیولین بجای عبور از جاده های سخت وخطرناک راه های مطمئنه وبا امنیت بالارا انتخاب نمایند دشمن صهیونیستی همواره دنبال نابودی جمهوری اسلامی ایران است .وتفکراینکه انتخابات باید حداکثری انجام شود تا دشمن به.نظام ضربه نزند
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    1 0
    بهتره که وقتی یک دشمن را گرفتید دو تا توی گوشش بزنید و شکنجه کنید اسم بقیه را بگه بعد که شناسایی شدند چریکی ده نفر بروید با تک تیر انداز یکی یکی بزنید و گردن ببرید و برگردید. موشک زدن بیخوده چون سرمایه ملی است و قیمت هر کدام بیش از صد میلیون تومنه و اگر هر موشک صد نفر را تلف نکند ارزش پرتاب ندارد
  • نادر IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    1 0
    باید ادامه دار و مایوس کننده برای دشمنان باشد به حرف های مسئولان عراقی هم خیلی اعتماد نکنید وبا اقلیم مستقیم قرار مدار نذارید پررو نکنید
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    2 1
    درود بر همه حافظان امنیت ایران اسلامی.دشمنان و تجزیه طلبان درهمه ی مرزها چه مرزهای شمالغرب و چه مرزهای قفقاز نخواهند توانست نقشه های خود را پیاده کنند و به امید خدا شکستی بزرگ خواهند خورد
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    2 1
    دست درد نکنه االله یارتان باد
  • BE ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    2 1
    والله تا آنجایی که من اطلاع دارم مردم منطقه فقط سپاه پاسداران را امنیت خود می دانند
  • Karim IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    3 1
    هیچ مسامحه و تردیدی نباید داشت در نابود کردن گروهک های تروریستی که با موساد و سیا همکاری هم دارند.در ضمن نیروی هوایی بهترین اسلحه برای نابودی تروریست ها است.
  • دهقان IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    3 1
    هر اقتدار و ابهت شما عزیزان که با بودنتان شبها در آرامش و امنیت آسوده و با فراغت خاطر استراحت و در روز هم امنیت کامل داریم
  • عادل FR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 3
    چند نفر رو کشتن؟ هیچ
  • بیزار IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    5 1
    نوکرتم سپاه
  • ع ا ز CA ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    3 1
    درود و هزاران تشکر از مجاهدان و دلیر مردان نیروهای مسلح و سپاه
  • مسلم غلامی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    3 1
    درود به شرف سربازان اسلام سپاه پاسداران احسنت نیست ونابود دشمنان بکنین با هیچ کس تعارف نکنین
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    1 1
    در فیلم و عکس از دور آره خخخخخخ
  • برز IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    1 0
    باسلام دورد من یک کهن سرباز زمان هشت سال دفا مقدس هستم واحترام زیادی برای نیروهای مسلح هستم
  • بختیاری صدیقه IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    3 1
    سپاه پاسداران نورچشم وامید ما خداوند درپناه امام/زمان عج الله حافظ ونگهدارتان باشد دلیر مردان بی ادعا
  • سعید IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    0 0
    سلام شما خود برتربین بخودتون اجازه میدین به هرملتی توهین بکنید نگاهی به گرهک نجس منافقین خلق بکنید
  • Rasoul IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    1 0
    خدا قوت شیر مردان ایران سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران. دست تک تک شمارا میبوسم وخسته نباشید عرض می کنم. یاعلی مدد
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    2 0
    اتفاقا با باکو و طالبان تعارف داریم، ولی دمتون گرم که تروریست هابه هلاکت رسوندین، زنده باد سپاه
  • بهنام IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    0 0
    آفرین مرحبابرسپاه پاسداران خلاصه اگراین همه ازپول خرج سلاح شد حداقل به یه دردی خورد
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    1 0
    . دستت تون درد نکنه ماشاالله ...بچه های سپاه
  • علی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    2 0
    یاشاسین رزمندگان اسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس