1

افسر موساد از جانب نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به رهبر گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان قول داده بود که اگر نظام در ایران تغییر کند، او به بارزانی ایران خواهد بود!

سرویس سیاست مشرق- اواخر ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ درست در روزهایی که ترامپ در حال چیدن پازل‌های پروژه فشار حداکثری روی مدرم ایران بود؛ یک هواپیمای کوچک متعلق به خطوط هوایی سوئد «Malmo Airlines» روی باند فرودگاه نظامی ردستون در شهر هانتسوبل ایالت آلاباما روی زمین نشسته و سرنشینان آن بلافاصله سوار یک هلیکوپتر متعلق به سازمان سیا شده تا راهی واشنگتن شوند. ساعتی بعد مسافران پرواز بدون ارائه گذرنامه و مدارک شناسایی از درب خروجی فرودگاه خارج‌شده و به محل اقامت خود منتقل می‌شوند.

دو هفته پس از ورود این میهمانان ناخوانده به خاک آمریکا وب‌سایت المانیتور به افشای این قرار خاص در آمریکا پرداخته و می‌نویسد که دو رهبر کرد اپوزیسیون ضد ایرانی بوده و در طول مدت اقامت خود در واشنگتن علاوه بر دیدار با مقامات میز ایران در وزارت خارجه آمریکا با تعدادی از افسران سازمان موساد و سیا نیز دیدار کرده‌اند. المانیتور در ادامه نوشته بود که هدف از این دیدارها تغییر آرایش گروه‌های مسلح تروریست در اطراف مرزهای ایران بوده است!

مدتی پس از پایان این دیدارهای خاص سیاسی در خاک آمریکا روزنامه صهیونیستی هاآرتس می‌نویسد که رهبران دو حزب (گروهک تروریستی) حزب دموکرات کردستان و نیز کومله با آمریکایی‌ها و نیز افسران موساد در واشنگتن دیدار کرده‌اند. هجری در آن مسافرت علاوه بر گفتگوهای امنیتی با مسئولان بخش دموکراسی، حقوق بشر و کار در وزارت خارجه آمریکا نیز دیدار داشته و در چند جلسه مربوط به اتاق فکر آن وزارت خانه نیز شرکت کرده است.

کم‌کم مشخص می‌شد کهِ چرا سازمان سیا به‌صورت مخفیانه رهبران دو گروهم تروریستی را به خاک آمریکا برده و برای آن‌ها جلسات کاری در نظر گرفته است. دریکی از این جلسات افسران سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی از هجری خواسته بودند تا مقدمات آشتی در گروهک را فراهم کرده تا حزب دموکرات کردستان ایران (حدکا) با حزب دموکرات کردستان (حدک) علیه مردم ایران باهم متحد شوند. دریکی از جلسات که اسناد آن منتشرشده آمده بود که اگر گروهک‌های کرد باهم متحد بهتر می‌توانند از کشورهای غربی سرویس بگیرند؛ از سویی احزاب چپ (مارکسیستی و کمونیستی) را دور گروهک‌های کرد سازمان‌دهی کرده و می‌تواند مبدأ اتحاد اپوزسیون چپ علیه جمهوری اسلامی ایران باشد. افسر گروهک تروریستی موساد در یک جلسه خصوصی به هجری گفته بود که اگر چپ متحد شود بقیه را به گروهک‌های ضدانقلاب را به دنبال خود خواهد کشید، او گفته بود که موتور محرک آشوب در ایران اسلحه گروهکی است!

نقش چپ آمریکایی در اغتشاشات چه بود؟ / هدایت پروژه کشته‌سازی از اقلیم کردستان!

تصویری از سفر مخفیانه رهبران دو گروهک تروریستی به آمریکا در سال ۲۰۱۸

تروریست‌ها با یکدیگر متحد می‌شوند

اما افشای خبر سفر محرمانه رهبران دو گروهک تروریستی به خاک آمریکا برای آن‌ها گران تمام شد! تا پیش‌ازاین سابقه نداشت که یک گروهک ضدانقلاب بدون پوشش لازم با سرویس‌ها ارتباط گرفته و تصاویر آن در رسانه‌ها منتشر شود. ازاین‌رو گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان مجبور شد با انتشار یک بیانیه دیدار هجری در آمریکا را خبری کرده و بخشی از آن را تشریح کند.

در این بیانیه عجیب آمده بود که خلاف دیدارهای پیشین که اکثراً مباحث حقوق بشری موردبحث قرار می‌گرفت، نشست اخیر حول محور مجموعه‌ای از مسائل مهم سیاسی و تأثیرگذار بر ایران و نقش حزب دمکرات می‌چرخید هیئت‌های آمریکایی خواستار شنیدن و درک خواست‌های ملت کورد (گروهک ضد کردی دموکرات) بودند.

نقش چپ آمریکایی در اغتشاشات چه بود؟ / هدایت پروژه کشته‌سازی از اقلیم کردستان!

مرکز تحقیقات سیاست‌گذاری لندن که یک اتاق فکر ضد ایرانی در آمریکاست نیز با انتشار یک بیانیه‌ای نوشته که بر اساس دیدگاه پرزیدنت دونالد ترامپ در مسائل خاورمیانه و به‌طور اخص در مورد ایران در ماه ژوئن هجری و یک رهبر دیگر کرد را برای گفت‌وگو در مورد مسائل ایران دعوت کرده است. این بیانیه باهدف سفیدسازی و پاک کردن رد پای سازمان سیا از سوی این مرکز راهبردی و مطالعاتی منتشر شد.

اما الی‌ام گولد، مشاور ارشد رئیس مرکز تحقیقات سیاست‌گذاری لندن گاف بزرگی داده و اهداف سفر تروریست‌ها به آمریکا را لو دارد؛ این مقام آمریکایی دراین‌باره گفته بود که ما نیاز داریم که اقداماتی قاطع انجام دهیم اما سؤال اینجاست که چگونه؟ به‌وسیلهٔ گفت‌وگو با رهبران کرد که ریاست برخی گروه‌های اپوزیسیون را در ایران در دست دارند، باید تلاش کنیم تا تغییر را در رهبری آن کشور رقم بزنیم.» مرکز لندن که جلسات منظمی را در مورد استقلال کردستان برگزار کرده است، خواستار آن نشده که مانند افغانستان و عراق، در ایران نیز مداخله مستقیم آمریکا انجام شود.

الی‌ام گولد در ادامه گروهک‌های تروریستی کرد را شریک راهبردی آمریکا خوانده و گفته بود:

 دولت آمریکا تلاش می‌کند تا نوعی توافق دفاعی انجام شود که ملت‌هایی که دیدگاه‌های مشترکی با یکدیگر دارند، گردهم آیند و تمهیدات نظامی لازم برای ایجاد ثبات فراهم شود. پشت‌صحنه، به نظر می‌رسد که گروه‌های کرد اپوزیسیون خود را به‌عنوان یک شریک ایده آل مطرح می‌کنند زیرا پتانسیل نظامی مناسبی مانند جنگجویان مسلح و منابع اطلاعاتی انسانی در داخل ایران دارند.

نقش چپ آمریکایی در اغتشاشات چه بود؟ / هدایت پروژه کشته‌سازی از اقلیم کردستان!

ایجاد شرکت سیاسی میان گروهک‌هایی تروریست با مرام مارکسیستی و آمریکایی‌ها طنز جالبی بود؛ درحالی‌که چپ‌ها به‌صورت راهبردی با امپریالیسم تضاد دارند؛ دو گروهک کرد با تیپولوژی خشن و چپ به مزدور آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بدل شده و قرار بود پیاده‌نظام ترور و خشونت در داخل کشور باشند! بعدها یکی از اعضای گروهک ضد ایرانی حکمتیست در سوئد هم‌پیمانی کردها با آمریکایی‌ها را مورد تمسخر قرار داده و آن‌ها را مانند سازمان مجاهدین خلق (گروهک منافقین) چپ آمریکایی خواند!

موقعیت متزلزل دو گروهک تروریستی کرد باعث شد تا رهبران آن به زبان آمده و پشت پرده سفر به آمریکا را اعلام کنند. هجری به شبکه کردستان ۲۴ گفت که ما کردهای ایران متحدترین نیروی اپوزیسیون هستیم. ما تلاش می‌کنیم تا دوستان و شرکایی را برای ایفای نقشی حساس در تغییر رژیم جمهوری اسلامی به سمت خود جلب کنیم. این سخنان کلمه به کلمه همان حرف‌هایی بود که افسر موساد در ایجاد تاکتیک هم‌پیمانی میان ضدانقلاب در دهان هجری گذاشته بود.

 افسر موساد از جانب نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به رهبر گروهک حزب دموکرات قول داده بود که اگر نظام در ایران تغییر کند، او به بارزانی ایران تبدیل‌شده و می‌تواند با جدا کردن کردستان از خاک ایران برای خودش اقلیم جدا بزند. جالب آنکه این سخنان هجری بعدها از آرشیو تلویزیون کردستان ۲۴ پاک شد!

عبدالله مهتدی از حزب کومله نیز که همراه با هجری شرکت کرده بود، پیام مشابهی را منعکس کرد و گفت که «تغییر رژیم» در ملاقات او و هجری در واشینگتن، شامل انستیتو هودسون و انستیتو واشینگتن برای سیاست‌گذاری خاور نزدیک، به بحث گذاشته شده است.

نقش چپ آمریکایی در اغتشاشات چه بود؟ / هدایت پروژه کشته‌سازی از اقلیم کردستان!

طرح موزاییک کردن ایران با هدایت تروریستی

سال ۲۰۰۴ دانشگاه گوتنبرگ در سوئد از ابوالحسن بنی‌صدر رئیس‌جمهور معزول و فراری دعوت کرد تا برای آینده ایران یک سخنرانی انجام دهد. بنی‌صدر در آن جلسه طرحی عجیب را پیشنهاد داد، او آن روز گفته بود که تنها راه تغییر رژیم در ایران موزاییک کردن آن است! اشاره بنی‌صدر آن بود که ایران باید چندتکه شود و مناطقی چون کردستان، خوزستان و بلوچستان از خاک ایران جدا شود. معاون رجوی گفته بود که ایران یا بیابان سوزان می‌شود یا موزاییکی...

این ایده آن سال‌ها مورد اقبال آمریکایی‌ها قرار نگرفت اما سال ۲۰۱۷ جان بولتون مشاور امنیت ملی ترامپ دوباره طرح را روی میز قرارداد. جان بولتون پیش از آن‌که مشاور امنیت ملی شود، گزارشی را منتشر کرد که در آن به‌طور علنی از دولت ترامپ خواسته بود تا با خروج از توافق اتمی به ایران فشار بیاورد و به ناآرامی‌ها در داخل ایران دامن بزند. این نوشته که عنوان آن «استراتژی خروج از توافق اتمی» نگارش شده بود توصیه می‌کرد که آمریکا از خواسته‌های ملی کردها، ازجمله کردهای ایران، عراق و سوریه پشتیبانی کند و به بلوچ‌ها، اعراب خوزستان و دیگران کمک کند. او تأکید کرده بود که ایران باید در صدر اولویت‌های دیپلماتیک دولت باشد و زمان، توجه و منابع کافی به آن اختصاص داده شود.

نقش چپ آمریکایی در اغتشاشات چه بود؟ / هدایت پروژه کشته‌سازی از اقلیم کردستان!

نمایی از طرح موزاییک کردن ایران توسط بولتون!

گفته‌شده است که در سفر رهبران اشرار مسلح کرد به آمریکا در سال ۲۰۱۸ استراتژی جان بولتون تصویب‌شده و امکانات مالی، تسلیحاتی و فنی آن فراهم گردید، این طرح از چنان اقبالی در سازمان سیا برخورد دار بوده است که حتی پس از روی کار آمدن بایدن دچار تغییر در محتوا نشده و چپ‌های آمریکایی همچنان در نقش مزدوری خود فعال بوده‌اند. جو بایدن که خود را متخصص امور کردستان می‌داند با استقبال از طرح آشوب سازی از بیرون مرزهای ایران همچنان از کردهای مسلح و تروریست حمایت کرده و طرح جان بولتون را پیش می‌برد.

نقش چپ آمریکایی در اغتشاشات چه بود؟ / هدایت پروژه کشته‌سازی از اقلیم کردستان!

طرح بولتون برای حمایت از تروریست‌ها در اطراف مرزهای ایران در حال حاضر توسط آپدیت شده است؛ در طرح جدید گروهک‌های کرد با یکدیگر متحد شده و دو سفارت فرانسه و آلمان در تهران نقش ترابری و لجستیکی را برای آن بازی می‌کنند. اضافه شدن گروهک‌های تکفیری به ماجرا و ایجاد یک نقطه‌چین میان شمال غرب و جنوب شرق نشانه‌ای روشن در این سناریو است.

نقش چپ آمریکایی در اغتشاشات چه بود؟ / هدایت پروژه کشته‌سازی از اقلیم کردستان!

حمایت علنی تروریست‌ها  از تکفیری ها

مصطفی هجری در گفتگو با خبرنگار روزنامه صهیونیستی جروزالم پست بخشی از طرح موزاییک کردن ایران را تشریح کرده و می‌گوید:

ایران مبالغ زیادی علیه اسرائیل هزینه می‌کند و من معتقدم که تل‌آویو باید برای تضعیف ایران به گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی کمک کند. هجری پس از اعلام اینکه اسرائیل در جهان محبوب‌تر از ایران است، تأکید کرد که ایران تهدیدی برای منطقه است. سرکرده گروهک تروریستی دمکرات کردستان یادآور می‌شود حزب او و اسرائیل دشمن مشترکی دارند. من فکر می‌کنم که اسرائیل باید ایران را به‌عنوان دشمن اصلی خود بداند و سعی کند که دشمنش را تضعیف کند و بعد به رژیم صهیونیستی رهنمود می‌دهد، باید به گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی کمک کند.

نقش چپ آمریکایی در اغتشاشات چه بود؟ / هدایت پروژه کشته‌سازی از اقلیم کردستان!

اتاق فرمان اغتشاش در اقلیم کردستان

نزدیک به دو سال قبل پایگاه خبری «روداو» افشا کرده که سرکنسول آمریکا در اقلیم کردستان فردی است که کارشناس امور ایران بوده است، این پایگاه خبری گزارش داده بود که دف از این اقدام آمریکا افزایش فشار به ایران بوده است، در جریان اغتشاشات اخیر در داخل کشور نقش چپ آمریکایی با ویژگی‌های جدید قابل‌تأمل است! بررسی تحلیلی از بازداشت بیش از ۸۰ نفر از اعضای گروهک‌های کردی در اغتشاشات نشان می‌دهد که این افراد نقش لیدری داشته و سعی داشته‌اند با رسوخ میان لایه‌های مختلف از آشوب یک ساختار شبکه‌ای، آنارشیستی با رویکرد سلبی باروحیه خود اکثریت پنداری ایجاد کنند.

این سر شبکه‌های تروریستی اغتشاش‌گران را تشویق می‌کرده‌اند که به شیوه جنگ‌های ایذایی در سال ۱۳۵۸ در شهرهای کردنشین سعی در آزادسازی یک شهر کرده و آن را پایگاه براندازی کنند. البته ماجرای مهسا امینی در شرایطی روی داد که این گروهک‌های تروریستی هنوز به آمادگی حداکثری نرسیده و به عبارتی از غائله جامانده بودند، ازاین‌رو باوجود هدایت این گروهک‌ها از اقلیم توسط افسران سرویس‌های جاسوسی امکان هم‌رده یابی از دست این تروریست‌ها از دست رفت.

دو ضربه سنگین به پیکره این تشکیلات یکی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی و رهگیری این افراد قبل از شبکه سازی و دیگری پاکسازی لانه این اشرار از سوی یگان‌های موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آن سوی مرزها باعث شد طرح جو بایدن برای استفاده حداکثری از چپ‌های آمریکایی با هدایت گروهک‌های کردی به نتیجه مطلوب نرسد.

 این ضربه سخت به‌نظام سلطه توانست مسیر گستردگی جغرافیای اغتشاش را قیچی کرده و مؤلفه‌های شتاب‌دهنده آن را کنترل کند؛ اتاق فرمان اغتشاشات در اقلیم کردستان هنوز نتوانسته است سطح ضربه را اندازه‌گیری کند؛ این روزها متخصص اقلیم کردستان در کاخ سفید بیش از قبل بیماری آلزایمرش شدید شده است، برنامه جدید آمریکا برای تغییر موقعیت در مناطق کردنشین در سوریه و عراق بی‌دلیل نیست!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 67
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 12
  • CA ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    81 6
    کومله،داعش، دموکرات،منافقین، رژیم صهیونیستی، آرزوی تجزیه ایران رو بگور خواهید برد.
    • SE ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      25 3
      گردن همه شان زیر پای ایران بزرگ خرد خواهد شد
    • NL ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      9 3
      ای بابا اینستا کلن دست اغتشاش گرها هست انگار که کشور اسلامی وجود نداره
    • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      17 3
      باران شاهد 136 ببارید بر سرشان! آرزوی تشکیل کشوری کرد را به گور خواهند برد
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      14 2
      انشاءالله تا ظهور هستیم بر آن عهد که با خمینی کبیر بستیم ، اللهم عجل لولیک فرج... آمین
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      10 5
      به همین خاطر میگیم که فوت مهسا امینی کرد در مقر پلیس به غایت مشکوک و سوال برانگیز هست و متاسفانه همچنان بررسی های اطلاعاتی لازم درباره این حادثه صورت نگرفته. حتی شواهد اون گروهک هکری که ادعا می‌کرد از حزب کوموله شواهدی دارد که این حادثه اتفاقی نبوده..
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      6 12
      تا مردم اعتراض دارن.خوب حرف تجزیه رو میزنین برا خر کردن مردم.شماها میرین.ایران هم تجزیه نمیشه
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      12 4
      مرگ مهسا امینی از قبل توسط کومله و دموکرات برنامه ریزی شده بود. فقط این دختر بی نوا نمی دونست که باید به دست کسانی کشته بشه که اونو وارد این بازی کردند فقط این کاش پزشکی قانونی خون این دختر رو هم آزمایش میکرد تا همه میفهمیدند که این یک پروژه پیچیده برای کشتن این دختر و آشوب در ایران بود و مخصوصا یک دختر کرد انتخاب شده بود برای تجزیه کردستان
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      5 4
      10:14 خیلی ها قبل تو این آرزو رو داشتن ولی الان سینه قبرستونن. تو هم این آرزو رو به گور خواهی برد
    • ناشناس IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      4 5
      《تا مردم اعتراض دارن.خوب حرف تجزیه رو میزنین برا خر کردن مردم.شماها میرین.ایران هم تجزیه نمیشه》 دقیقا اگر جمهوری اسلامی بره ایران تجزیه میشه چون چند گروهن که میخوان قدرت رو دست بگیرن دفعات قبل یک رهبر واحد بود که اعتراضات را رهبری می‌کرد اینبار قطعا ایران تجزیه خواهد شد اگر جمهوری اسلامی بره
  • مجتبی از زنجان IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    6 0
    با سلام بازم میگم من حق اظهار نظر ندارم اما نژاد گرایی در همه جای دنیا محکوم میخواد هند باشه یا سوریه دنیا تمام بشه والسلام
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
      0 1
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    15 21
    شما بگید من به عنوان یک ایرانی نسبت به وضعیت کشور و مسئولان اعتراض دارم کجا باید برم؟
    • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      7 4
      هر دفعه همین نظرو رو زیر همه مقاله ها میزاری مشخصه یا ایرانی نیستی یا وطن فروشی یا باتی یا حقوق میگیری واسه کامنتات منم نسبت به خیلی از مشکلات اقتصادی اعتراض دارم اما این کامنتو زیر یه مقاله راجع به تروریست های تجزیه طلب که ضد ایران و مردم ایران فعالیت میکنن نمیزارم
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      7 2
      اولابادرک شرایط موجوددرجهان مثل تورم جهانی قحطی وتلاشهای استکباربرای به اتش وخون کشیدن منطقه وجهان ولزوم سرمایه گذاری بازدارنده وضرورت برای پیشبردعلوم فضاپیمایی هسته ای ورونمایی های دانش بنیان برای حفظ وارتای کمی کیفی نخبه ها وبی کسری کردن بودجه برای برقراری روابط باکشورهای منطقه وجهان ازلحاظ قراردادهای تجاری شرکتی رابایدحساب کرد چون ایران ازنظرتورم وبیکاری وفقرورشدان دربیساری ازکشورها وضع بهتر وروبه خوب است مامنکراعتراضات نیستیم که بایدباشفافیت اموال مسئولین که خواست رهبراست وپایین اوردن سودوام بانکی است درمورداعتراض نامه میتوا نبه دفاترریاست جمهوری نامه به رهبری وهمین نظرات درکانالهاوسایتها اشاره کرداعتراضات خیابانی سالم مثل اعتراض به کمبودحقوق اموزش وپرورشیان وعدم به موقع تحویل ساختمان میتوان اشاره کرد
    • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      7 3
      برو آلبانی پیش مریم چهارچشم
    • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      3 4
      سوال خوبی مطرح کردی ولی جوابی ندارد !
    • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      1 4
      جهنم
    • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      4 2
      شرمنده ما اعتراض نداریم هر کاری از جنس کارهای و اتفاقات اخیر کنی اغتشاش محسوب میشه
    • هاشم CA ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      9 1
      اغتشاش گر ‌تجزیه طلب.
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      4 1
      ما هم اعتراض داریم برادر... دنبال جایی میگردیم ، اما با اغتشاشگر جماعت همصدا نمیشیم
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    29 9
    من مطمئنم که مهسا امینی رو خود تجزیه طلبا کشتن پلیس 20 ساله این کلاسا رو برگزار میکنه یکدفعه یه دختر کرد از خانواده تجزیه طلب باید توی این کلاسا فوت شه ، ، هر کثافت کاری ازشون برمیاد، همه ی راه ها رو تو این 40 سال امتحان کردن و این آخرین حربشون بود
    • DE ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      6 3
      دقیقا درسته در بهار عربی در تونس یک دستفروش به خاطر سیلی یک پلیس زن خودسوزی کرد که بعداً مشخص شد اصلا سیلی در کار نبوده و دستفروش به خاطر طلاق زنش خودسوزی کرده بود ولی کشور صد سال به عقب پرتاب شد در لیبی و سوریه هم همینطور.
    • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      4 3
      فک کردن تجزیه بشن چی میشه؟
    • IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      2 1
      چرند نگو عمو جان ، اگر ميگفتى اسرائيلى ها در نيروى انتظامى مثل ساير نهادها و وزارتخونه هاى ديگه نفوذى دارند معقول تر بود
    • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      5 0
      لابد نیروی نفوذی کومله بوده؟
    • سید IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      3 0
      امکانش هست ولی چطوری
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      3 1
      یعنی تجزیه طلب هست؟
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      4 0
      اگر این موضوع برنامه ریزی شده نباشه و اتفاقی بوده باشه واقعا دیگه باید بگیم دیگه خواست خداست عمر هر کس هم دست خداست و بابد به حکمتش بسپاریم. چرا واقعا تو این همه زن و دختر اون روز باید مهسا امینی که یه دختر کرد هست که مریضی جدی داره با پلیس برخورد کنه و به کلاس انتقال داده بشه؟
  • علی IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    2 1
    این حرفا درست الان باید دید که چرا دولتمردان، مجلس و قوه قضاییه و آموزش پرورش اینا تغییر ذائقه جمعیت به خصوص جوان را درک نکرده اما اونها درک کردند و سو استفاده کردند. روحانی رو می‌گفتیم پیر هستند ولی رییسی چی؟
  • نکیسا DE ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 1
    خیلی جالبه
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    3 2
    شماهانبایدلباس کوردی بپوشید تاوقتی که نوکرای فاسدهای عالم یعنی صهیونیست ولیبرالیسم
  • بدیع الزمان GB ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    7 1
    در دهه 70، سران این گروهک ها، از ترس سربازان گمنام امام زمان، نمی توانستند در برلین و پاریس آزادانه قدم بزنند اما حالا در سلیمانیه و اربیل به راحتی می چرند و عملیات تروریستی در داخل خاک ایران را فرماندهی می کنند چون مطمئن اند نظام کاری به کارشان ندارد.
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    1 1
    چپ افیون ایران در صد سال گذشته که‌ در دوران جمهوری اسلامی وارد نهادهای امنیتی شدند و ضربات هولناکی بر پیکره دولت ملت چند هزار ساله ايران زدند
  • حمید IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    4 1
    همه این مشکلات را بعضی احمق ها برای کشور درست میکنند،منابع قدرت کشور رو درگیر دلقک بازیهای خودشون میکنند. بعد از چهار گوشه مملکت تجزیه طلب و وطن فروش کارشون و انجام میدن،یعنی بیشعورتر از این جماعت احمق که حتی منافع خودشونو هم نمی‌فهمند تو هیچ طویله ای هم پیدا نمیشه،
  • کوردمسلمان کوردخداپرست IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    7 2
    کوردفقط عفیفانی دیندار پیشمرگیه کوردمیثلی شهیدعثمان فرشته فرمانده ی عملیاتی کاک احمدمتوسلیان
  • مهدی IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    4 6
    اگه جرات دارید برید مرز اقلیم کردستان عراق رزمایش برگزار کنید همونایی که هزاران شهید به ایران تحمیل کردن.ایا جمهوری آذربایجان و آذری ها به نفر از ایرانی هارو کشتن ؟که اینطور باهاشون دشمن شدین ؟واقعا این احزاب کوردی خیلی خوش شانس هستن هم میان و میکشم هم کسی باهاشون کاری نداره
    • ناشناس IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      1 1
      اگر دویچه وله را دیده باشه گفته که ایران به کردستان عراق حمله کرده
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      1 0
      به اقلیم گردستان در مقرهای تجزیه طلبهاکپ که حمله نظامی انجام دادیم در منطقه ارس فقط رزمایش برگزار شده برای هشدار حالت خوبه یعنی اینقدر تفاوت رو نمیفهمی
  • سید موسوی IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    3 2
    نظام باید مماشات را کنار بگذارد
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      1 1
      دقیقا نباید به اینا رحم کرد
  • . DE ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    3 1
    آمریکا و اسراییل و استکبار جهانی رو نابود خواهیم کرد. پیروز خواهیم شد...
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    3 0
    این زوار در رفته ها که به صف شدن، سه قدم بدون قلبشون از حرکت میوفته هلاک میشن گوربه گور شده های نکبت توهم زده ای بیش نیستن.
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    1 2
    سلام علیکم با تشکر از مطلب جذابتون فقط به نظرم اینها حزب نیستن بلکه گروهک های تروریستی هستن.
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    3 2
    کردها ناراحت نشن ولی واقعا این کومله یا پ ک ک برای چی می‌جنگند برای کردها؟ فقط شعاره و فقط برای خودشون میجنگن
  • BE ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    3 2
    این همه به هم بافتی که چه؟
  • IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    4 0
    انا من المجرمین منتقمون
  • سعید موسویان فرد IR ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    4 0
    مشرق عزیز لطفا توجه کنید روزی نیست که حتی در سایت خود شما دها مطلب از مسئولین کار نشه در حالی که بی امان در حاله توئیت کردن و پست گذاشتن تو اینستاگرام !! این یعنی چی؟ نه واقعا ؟ مدتی ه با وجود پرداخت پول اینترنت نمیشه حتی از یه بازی ساده روگوشی استفاده کنی همه چیز فیلتر شده برای این که جلوی واتساپ و اینستاگرام و فعالیت های غیر قانونی شون گرفته بشه .. آن وقت اشخاصی که الگو هستن و به اصطلاح در صف اول دارن استفاده میکنن .. اینه نهی از منکر یا امر به معروف من پشیمونم که مدت هاست از اینستاگرام بد میگم ... همین کارها اعتماد و از بین میبره . شرم آوره رفتار مسئولین که صبح تا شب از توطئه اینستاگرام و توئیتر حرف میزنن و خوشون بی امان استفاده میکنن از این ابزار ... این بی احترامی نیست به مردم به دوست داران نظام، به کسایی که دارن تحمل میکنن و .. حداقل یه توضیح به مردم بدهکارن اگر مردم و محترم میدونن
  • IR ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    4 1
    دموکرات کومله پاک سیا موساد ام ای سیکس جیش عدل الاحوازیه بی بی سی رادیو فردا اینترنشنال صدای آمریکا سایت طلب اصلاحطلبهای تندرو و... مشرق جان یه این هجمه ها رو با تفکیک سازماتی،اینترنتی،ماهواره و.‌. .منتشر کن دست سربازان گمنام امام زمان را باید بوسید
  • سید روح اله IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    4 2
    ایران لقمه ای بزرگ است و بسیاری را در تاریخ که قصد صدمه به خاک مقدسش را داشتند به هلاکت رساند.
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    2 1
    با سلام مقاله بسیار روشنگرانه ای است و بطور مستند تهدیدها و چگونگی سازماندهی آنها را بیان کرده است. ضمن سپاسگزاری و تقدیر از خبرگزاری مشرق لازم به یادآوری است که امروز رسالت رسانه ها بسیار سنگین و بت ارزش است. روزانه ها صدها داده و خبر و واتفاق در پیرامون و داخل کشور ما در حال تولید و وقوع است و بخش مهمی از این محتوی بدون تردید توسط نظام سلطه برای سرکوب انقلاب اسلامی تهیه و تولید می شود. رصد و تبیین ماهیت این محتوی ها و بیان تهدیدات فارغ از دکترین نای راهبردی کسور می تواند به نظام امنیتی کشور کمک کرده و با افشای به موقع مردم و جامعه را واکسینه و از وقوع فتنه های جلوگیری کرد. خبرگزاری مشرق تاکنون پرچم دار این رویه بوده و با حوصله درگیرودار فتنه های قبلی و آزمون های سیاسی دیگر امتحان خود را پس داده است. امیدواریم با جدیت و اقتدار بیشتری این مسبر را ادامه داده و در تقویت نظام امنیتی کشور کمک نمایید.
  • ماردین IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    2 1
    یه همه پرسی بذارید که به اسراییل حمله کنید یا نه
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    4 2
    برید گم شید .تروریست های احمق .کومله و دمکرات .آشغال .هیچ غلطی نه تو .بلکه اسراییل و امریکا هم و کل اورپا نمیتونه بخوره .
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    4 2
    مرگ بر اسراییل ودرود بر سربازان گمنام امام عصر وسپاهیان با غیرت
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    5 2
    دولت دیگه برای همیشه باید اینستاگرام این برنامه کثیف خانواده خراب کن رو جوری فیلتر کنه که با هیچ فیلتر شکنی هم نشه بازش کرد و تحت تاثیر اشغال طلبا و ننه من غریبم بازیشون قرار نگیره
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    4 2
    دولت دیگه برای همیشه باید اینستاگرام این برنامه کثیف خانواده خراب کن رو جوری فیلتر کنه که با هیچ فیلتر شکنی هم نشه بازش کرد و تحت تاثیر اشغال طلبا و ننه من غریبم بازیشون قرار نگیره
  • NL ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    2 5
    این سناریو که همه مسائل داخل ایران شروعش مال دشمن است رنگ باخته است
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    8 2
    کموله کیلویی چند
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      5 1
      کومله ابزاره مثل صدام، از صدام رسیدن به داعش الان رسیدن به کومله و پ ک ک، هر بار دارن بیشتر آب میشن انشاالله، درود خدا بر روان پاک شهیدان و تمام مردمی که برای سربلندی دین اسلام و ایران عزیز تا آخرین قطره خون و آبرو ایستادگی کردند و می کنند، اللهم عجل لولیک الفرج.
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    3 2
    اینها دنبال سوریسزاسیون ایران هستند سپاه باید رهبران فتنه فورا دستگیر کند انها هیچ هدف کوچکتر از این ندارند دستگاه قضا و مجلس هم باید به کمک سپاه بیایند
  • فردین FR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    4 1
    یک تجزیه طلب خوب یک تجزیه طلب آویزون از چوبه دار است. # حمایت کامل از نیروهای انتظامی و امنیتی برای برخورد قاطع با مزدوران وطنفروش ضد ایرانی
  • علی افصحی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    5 2
    واقعا ما چه می فهمیم امام خمینی از چه دید نافذی برخوردار بودند که ده هاسال پیش اصطلاح کمونیست های آمریکایی را وارد ادبیات سیاسی کردند. اکنون در باره «چپ آمریکایی» سخن گفتن مثل سخن از آفتاب گفتن است ، واضح و روشن است اما در شرایطی که کشور مادر کمونیست ها شوروی سابق نصف جهان را در اختیار داشت و گروه های مارکسیستی در شرق عالم تمرکز یافته بودند امام خمینی در سال پنجاه و هفت یعنی نزدیک به نیم قرن پیش فزموده بود « این کمونیست ها، گروهک های آمریکایی - انگلیسی » هستند باز در شرایطی که این گروهک ها خود را با شعار ضد امپریالیزم آمریکا پوشش می دادند. سخن گفتن از چپ آمریکایی پس از فرو پاشی شوروی دیگر از واضحات است .در ادامه خلف صالح امام راحل ، امام خامنه‌ای اما اصطلاح جدیدی را وارد ادبیات سیاسی ایران اسلامی کرد و آن هم «سوپر انقلابی »هایی که کاملا آمریکایی صهیونیستی و انگلیسی شده اند. منافقین، کومله، دموکرات، توده ای های نفتی-ساواکی- چریک های فدایی و... که همه و همه عمله آمریکا یند.از موفقیت انقلابیون دلداده به ولایت فقیه بر فتنه و آشوب خشن و خرابکارانه احزاب کج و کوله چپ آمریکایی در اندک زمان ممکن نباید تعجب کرد چرا که فرزندان بصیر امامین انقلاب امام خامنه‌ای و امام خمینی با بصیرتی که از این خردمندان درجه یک حال حاضر عالم یافته و می یابند فبل از اقدام دشمن، اقدمات آن ها را رصد کرده و کانون مرکزی آن ها را نابود می کنند. عملیات موشکی دلاوران سپاه علیه مزدوران احزاب چپ آمریکایی کرد در برابر چشم اربابانشان امریکا، انگلیس ، رژیم صهیونیستی و سعودی مفلوک، نشان از اشراف کامل انقلابیون بر برنامه های شیطانی دشمن استکبار داشته و دارد. چپ چه نوع آمریکایی، چه صهیونیستی،چه سعودی و چه انگلیسی اش، در ایران اسلامی چپه است! و انقلابیون ولایی ایران اسلامی راه چپه کردن چپ های اجق وجق آمریکایی را طی نزدیک به پنج دهه چندین بار مشق کرده اند. خدا قوت سپاهیان دلاور چپ کوب ایران اسلامی.
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    2 1
    نقشه خوزستان در تمام طرح هایی که تجزیه طلب میدن هست از ترک و ترکمن و بلوچ گرفته تا کرد و لر و عرب و..!! جالب هم هست هیچ کدوم دقیقا بافت قومیتی خوزستان رو نمی دونن و نقشه ها تماما فیک هستن..
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    5 0
    کرد و ترک و بلوچ و ترکمن همه و همه ناجی ایران بودند
  • CA ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    10 0
    این الدنگهای خودخواه که تو این عکسها میبینید بزرگترین خیانتها رو از ابتدای انقلابب به اقوام کرد کردن. در جنگ در حالیکه صدام شیمیایی رو سر مردم ایران از کرد و غیر کرد مینداخت این بیشرفها با صدام همکاری میکردن مردم کرد میدونن جمهوری اسلامی و رزمندگان ایرانی که شامل همه اقوام ایرانی هستند همیشه مدافع کردها بودن. سردار سلیمانی در برابر داعش جانانه از مردم کرد در سوریه و عراق دفاع کرد.
  • DE ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 0
    ندا آقا سلطان باز در مهسا امینی تکرار شد. و باز پروژه صهیونیستی غربی عبری عربی خون ریخت تا بتواند با در هم شکستن ایران منابع نفت و گاز ما را مانند منابع سوریه و یمن مفت غارت کند و مانند منابع گاوهای شیرده یا دیگر کشورهای نفتی مفتخری کرده و با پرداخت چند درصدی نقدی بقیه پول را هم به آنها صدها میلیارد شکلات و آدامس و چخچخی و وقوقسا و زنبورک و پاپ کُرن بدهد. و متاسفانه جوانان کم مطالعه و بیتجربه فکر میکنند غرب وحشی دلشان بحال جهان سوم سوخته همینان بودند که جهان سوم را جهان سوم کردند وگرنه قبلش مانند میمون بالای درختها زندگی میکردند.تاریخ اروپا را بخوانید تا بدانید.
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    چه فکرکنیم(سواستفاده ودخالت استکبار غرب صهیونیسم،وهابیها ونوکرانشان درکشورها،اغتشاشگران ویااپوزسیون یا مخالفان،داعشیها ومعاندان یا فریب یا کشته سازی یا باطل یا حق یا بی بندوباری یا هرچیز دیگری....) هست-انقلاب اسلامی دروحود مردم ایران نهادینه ودرحال نهادینه شدن هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس