کد خبر 1499617
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
تکرار هشدار وقوع سیل در ارتفاعات مازندران

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: براساس هشدار جوی سطح زرد هواشناسی مازندران تا فردا شاهد رگبار و رعدوبرق متناوب احتمال تگرگ در استان هستیم.

به گزارش مشرق، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران درباره پیش‌بینی وضعیت هوای استان، اظهار کرد: براساس هشدار جوی سطح زرد هواشناسی مازندران باعبور متناوب امواج در تراز میانی جو و شکل‌گیری جریانات خنک شمالی از بعد از ظهر امروز شاهد رگبار و رعدوبرق متناوب، وزش باد گاهی نسبتا شدید و احتمال تگرگ در استان هستیم.

وی با بیان اینکه این وضعیت تا اواخر وقت جمعه ۲۶ خرداد ماه امسال ادامه دارد، افزود: سامانه بارشی اخیر کوهپایه‌ها و ارتفاعات استان را فرامی‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی مازندران هشدار داد: باتوجه به بارش‌های رگباری، احتمال جاری شدن روان‌آب و گل ولای، صاعقه و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی استان وجود دارد.

رضوی تصریح کرد: اجتناب از هر گونه تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوه نوردی، خودداری از چرای دام و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع و احتیاط در تردد جاده‌ای محور های کوهستانی مورد تاکید است.

اداره کل مدیریت بحران مازندران در ارتباط با وقوع سیل در ارتفاعات استان هشدار داد و تاکید کرد مردم و مسافران از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسافران از توقف و ترددهای غیرضروری در ارتفاعات استان پرهیز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس