کد خبر 1500928
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳
این بازیکن در بارسا می‌ماند و توپ طلا می‌گیرد

مهاجم بارسلونا شایعاتی که درباره حضورش در لیست فروش بارسا به گوش می‌رسد را رد کرد و گفت با این تیم قرارداد دارد و می‌خواهد در نیوکمپ به پیشرفتش ادامه دهد.

به گزارش مشرق، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده آنسو فاتی مهاجم بارسلونا ادامه دارد و گفته می‌شود این مهاجم جوان ممکن است برای تراز شدن پرداخت دستمزدهای باشگاه بارسا راهی یک یک تیم دیگر شود.

با این حال فاتی تمایل خود را برای ماندن در بارسلونا در میان گمانه زنی‌های مداوم در مورد آینده‌اش تکرار کرد.

فاتی ۲۰ ساله در فصل گذشته ۱۰ گل برای بارسا به ثمر رساند اما تا حد زیادی گزینه پشتیبان ژاوی هرناندز برای جایگزینی با روبرت لواندوفسکی، رافینیا و عثمان دمبله بود.

با توجه به نیاز بارسا به کاهش دستمزد و کسب پول جهت جذب بازیکن در تابستان، شنیده می‌شود آبی اناری‌ها روی به دست آوردن مبلغ قابل توجهی با فروش فاتی تمرکز کرده‌اند.

این بازیکن در بارسا می‌ماند و توپ طلا می‌گیرد

با این حال فاتی پس از کمک به اسپانیا برای قهرمانی در لیگ ملت‌های اروپا به Teledeporte گفت: من با بارسا قرارداد دارم و قصد من این است که به پیشرفت و رشدم در این باشگاه ادامه دهم.

خورخه مندس، مدیربرنامه‌های فاتی هم هفته گذشته به خبرنگاران گفت که او باشگاه را ترک نخواهد کرد و « یک روز برنده توپ طلا خواهد شد.»

نام این مهاجم اسپانیایی در سال ۲۰۱۹ در سن ۱۶ سالگی سرزبان‌ها افتاد، اما مصدومیت‌های متوالی در سال ۲۰۲۰، روند حرفه‌ای او را کند کرد، اگرچه او در فصل تازه به پایان رسیدن لالیگا دچار مصدومیت نشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس