کد خبر 1513900
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
بدترین خرید تاریخ بارسا را بشناسید +عکس

سایت گل در گزارشی عثمان دمبله را بدترین خرید تاریخ باشگاه بارسلونا معرفی کرد.

به گزارش مشرق، عثمان دمبله در یک قدمی پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفته تا دوران کابوس‌وار خود در جمع آبی‌اناری‌ها را به پایان برساند. او با اینکه اکنون یکی از مهره‌های بزرگ ژاوی محسوب می‌شود ولی در مجموع و به نظر سایت گل، بدترین خرید تاریخ آبی‌اناری‌ها است.

بدترین خرید تاریخ بارسا را بشناسید +عکس

مارک دویل، خبرنگار سایت گل نوشت: پتانسیل بازیکن فرانسوی را نباید فراموش کنیم اما رفتار این بازیکن همواره خفت‌بار بوده است. برخی هواداران آبی‌اناری از خیانت دمبله خشمگین شده‌اند. حق هم دارند زیرا اکثر آنها به مدت ۶ سال تلاشی ناامیدانه را در پی گرفتند تا او به یک ستاره بدل شود.

دمبله در بارسلونا همیشه مصدوم بود. او قرار بود جانشین نیمار در بارسلونا شود، با قیمت ۱۳۵ میلیون یورو نیز از دورتموند به نیوکمپ رسید ولی غیر از یک فصل، آن هم با هدایت ژاوی هیچگاه نتوانست برای تیمش موثر ظاهر شود.

ستاره ۲۶ ساله فرانسوی از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۳، ۱۱۹ بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد. به عبارتی در این ۶ سال، بیش از ۳ فصل لالیگا را از دست داد.

بدترین خرید تاریخ بارسا را بشناسید +عکس

ستاره‌ای که در این ۶ فصل برای بارسلونا ۱۸۵ بازی انجام داد و آمار ۴۰ گل و ۴۳ پاس گل را به ثبت رسانید. بازیکنی که همیشه سر تمرینات هم دیر می‌رسید و مربیانی مثل کومان از او به خاطر دیر خوابیدن به خاطر بازی کامپیوتری عصبانی بودند.

می‌توان گفت دمبله تنها در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ که ۱۳ پاس گل داد، عملکردی موثر در تیم بارسلونا داشت. او همواره مهره‌ای بزرگ برای تیمش محسوب می‌شد ولی سرِ بزنگاه دست بارسا را خالی می‌گذاشت.

او حالا که با درخشش در ال‌کلاسیکو و به ثمر رساندن گل اول تیمش مقابل رئال، دل‌های هواداران را امیدوار کرده بود، تصمیم گرفت تا راهی پاریس شود تا شاید جانشین امباپه در تیم انریکه لقب گیرد.

بدترین خرید تاریخ بارسا را بشناسید +عکس

سایت گل نوشت: هواداران اکنون خشمگین هستند ولی به زودی دل‌ آنها تسکین خواهد یافت زیرا بارسا واقعا از شر یکی از ناامیدکننده‌ترین چهره‌های فوتبال اروپا خلاص شد!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس