کد خبر 1500969
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
اولین تصویر از بهبودی وزیر ورزش بعد از حادثه سقوط بالگرد/ عیادت سفیر قطر از سجادی +عکس

فهرست طولانی مشکلات در دوران وزارت سید حمید سجادی باعث شده تا در کمتر از ۲ سال سه بار راهی مجلس شده و هر بار هم با کارت زرد نمایندگان مواجه شود و این احتمال وجود دارد که کارت زرد چهارم را دریافت کند.

به گزارش مشرق، وزیر ورزش صبح دیروز راهی مجلس شد تا به سوال روح‌الله نجابت، نماینده مردم شیراز مبنی‌بر علت بی‌عدالتی در توزیع زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در کشور و کوتاهی در اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور و وعده‌های اعلام شده وزیر درباره ساخت تاسیسات ورزشی پاسخ دهد، اما توضیحات حمید سجادی در صحن علنی مجلس برای نمایندگان قانع‌کننده نبود تا او برای سومین‌بار در طول دوران نه‌چندان طولانی وزارتش با کارت زرد مجلسی‌ها روبه‌رو شود.

سجادی با این ایده در ابتدای دولت سیزدهم به مجلس معرفی شد تا یک ورزشی سکان هدایت این وزارتخانه مهم و تاثیرگذار را برعهده بگیرد تا شاید شاهد تحول در وزارت ورزش و جوانان باشیم. اتفاقی که خیلی زود مشخص شد قرار نیست رخ دهد و با وجود اینکه طرفداران آقای وزیر معتقد بودند او از بدنه ورزش است و مشکلات آن را به‌خوبی می‌داند اما در عمل فهرست طولانی مشکلات و اتفاقات تلخ در دوران وزارت او باعث شده تا در کمتر از ۲ سال سه بار راهی مجلس شده و هر بار هم با کارت زرد نمایندگان مواجه شود. این روند نشان می‌دهد سجادی نتوانسته ورزش کشور را در مسیر مطلوبی قرار دهد و به‌خصوص اتفاقات اخیر در این حوزه نگرانی ورزش‌دوستان را بیشتر کرده است.

از طرفی بازی‌های آسیایی هانگژو و همچنین المپیک ۲۰۲۴ پاریس در پیش است، اما شرایط برای ورزش ما اصلا مساعد نیست و با این روند ممکن است در جدول مدالی نسبت به سال‌های اخیر دچار افتی محسوس شویم. از طرف دیگر پس از اینکه در سال قبل سرخابی‌ها از آسیا حذف شدند این بار نوبت به استقلال رسید که از این تورنمنت مهم فوتبالی کنار گذاشته شود و هواداران پرتعداد این تیم مطرح، بخش عمده این اتفاق را از چشم وزارت ورزش و کم‌کاری آنها برای پرداخت بدهی استراماچونی می‌دانند که درنهایت منجر به عدم ‌کسب مجوز حرفه‌ای توسط این باشگاه در دومین سال پیاپی شد.

از دیگر مشکلاتی که ورزش ما در طول دوران وزارت سجادی تجربه کرده است می‌توان به عدم رفع مشکلات زیرساختی برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها، مشکلاتی که بر سر برگزاری انتخابات چند فدراسیون ورزشی رخ داد و همچنان نیز ادامه دارد، وعده‌های چندباره برای ورود VAR به فوتبال کشور که همچنان محقق نشده و بعید است فعلا به نتیجه برسد، اظهارنظرهای غیرحرفه‌ای که بعضا برای ورزش ما مشکل‌ساز شده است و چندین و چند مورد دیگر که هرکدام می‌تواند برای کنار رفتن وزیر از سمتش کافی باشد، اشاره کرد.حالا باید دید دولت چه برنامه‌ای برای وزیر پرحاشیه خود که دستاورد چندانی در ورزش ما نداشته، درنظر دارد و آیا رئیس‌جمهور به این جمع‌بندی خواهد رسید که او را کنار بگذارد یا این مجلس است که در آینده‌ای نه‌چندان دور او را استیضاح کرده و با توجه به رای منفی زیادی که در جلسه دیروز مجلس به او داده شد بعید است بتواند از آن جلسه موفق خارج شود.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    0 0
    وی ای آر به خاطر تیم خاص به ایران نمیاد . منتظرش نباشید . با وی ای آر سخت میشه توپ بیرون 18 قدم را پنالتی گرفت و کار قشر زخمتکش داوران سخت میشه . یه سفره ای پهنه : برگزاری و مهندسی لیگ به نفع تیم حکومتی و پرداخت دسترنج داورانی که به این ماموریت کمک میکنن . وی ای آر کار را سخت میکنه پس ورودش ممنوعه. حالا 4 تا کارت به باباحمید بدین و 4 تا کارت به وزیر بعدی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس