کد خبر 1501212
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶
بهت و حیرت صهیونیست‌ها از عملیات مقاومتی «عیلی»

پس از اجرای عملیات جهادی از سوی مبارزان فلسطینی در نزدیکی شهرک صهیونیستی عیلی، رسانه‌ها و مسئولان صهیونیستی در بهت و حیرت فرو رفتند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، در پی اجرای عملیات مقاومتی از سوی مبارزان فلسطینی که به هلاکت ۴ شهرک‌نشین صهیونیست و زخمی‌شدن ۴ صهیونیست دیگر انجامید، رسانه‌ها و مسئولان صهیونیستی در بهت و حیرت فرو رفته‌اند.

در همین راستا وزیر امنیت رژیم صهیونیستی و رئیس شاباک، با برگزاری جلسه‌ای، نسبت به ارزیابی اوضاع اقدام کردند. همچنین ایتمار بن گویر، وزیر امنیت رژیم صهیونیستی از نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و یوآف گالانت، وزیر جنگ این رژیم خواست که عملیات گسترده‌ای را در کرانه باختری به اجرا بگذارند.

از سوی دیگر نتانیاهو در واکنش به عملیات جهادی عیلی، اجرای این عملیات را ترسناک توصیف کرد و مبارزان مقاومت را به مقابله تهدید نمود.

تسیفی سوکوت، عضو کنست رژیم صهیونیستی در سخنانی اعلام کرد: به عنوان عضوی از ائتلاف، احساس ننگ می‌کنم. هر هفته مورد هجوم قرار می‌گیریم.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که دانی دانون عضو کمیسیون خارجی و امنیت کنست، از نتانیاهو خواسته با بازگرداندن فوری موانع رفت‌وآمد به کرانه باختری، حمله گسترده‌ای را به این منطقه آغاز کند. همچنین لیمور سون هار میلیخ، عضو دیگر کنست، درخواست مشابهی را مطرح کرده است.

پس از اجرای این عملیات، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به شکلی گسترده در منطقه حضور پیدا کردند که این موضوع از عدم تسلط صهیونیست‌ها بر اوضاع حکایت دارد.

همچنین رسانه‌های عبری‌زبان به پوشش اخبار این عملیات مقاومتی پرداختند. این رسانه‌ها عملیات جهادی عیلی را بسیار سخت توصیف و اعلام کردند که گلوله‌های زیادی به سمت صهیونیست‌های به هلاکت‌رسیده و مجروح شده شلیک شده است.

رسانه‌های عبری‌زبان با اشاره به عدم توانایی رژیم صهیونیستی در جلوگیری از اجرای عملیات‌های مقاومتی مبارزان فلسطینی اعلام کردند: این عملیات در حالی به اجرا درآمد که سطح آمادگی نیروها، پس از عملیات در جنین، افزایش یافته بود.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به ترس صهیونیست‌ها از اجرای عملیات عیلی، اعلام کرد که مرکز آسیب‌های روانی رژیم صهیونیستی ناتال، اقدامات خود را در خطوط اضطراری برای رسیدگی به درخواست کمک شهرک‌نشینان افزایش داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    0 0
    لشکر سایبری منافقین بدجور فعال شده داره تمام کامنت هارو رگباری میکنه به انتقام حمله آلبانی خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
      0 0
      حمله نبوده .البانی اختیار خاک خودشو نداره .پاکسازی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس