کد خبر 1501222
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
دستگیری ۳ نفر به اتهام اخلال در نظام اقتصادی

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان البرز از دستگیری سه نفر به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق ‏خرید و فروش غیرقانونی ارز خبر داد. ‏

به گزارش مشرق، حسنعلی پارسافر، سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت اشخاصی در زمینه خرید و فروش غیرقانونی ارز در یک واحد صنفی طلا فروشی در شهر کرج بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد که متهمان از طریق خرید و فروش گسترده ارز و قیمت سازی اقدام به اخلال در نظام اقتصادی می‌کنند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان البرز، اضافه کرد: بلافاصله هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی انجام و اکیپی از ماموران به طلافروشی مورد نظر اعزام و در این عملیات ضمن دستگیری سه نفر، حدود ۱۶ هزار و ۷۰۰ واحد انواع ارز کشورهای مختلف کشف شد.

پارسافر در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی جهت انجام مراحل قانونی، اظهار کرد: برابر قانون، خرید و فروش ارز به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه به منظور کسب سود غیر متعارف جرم انگاری شده و پلیس امنیت اقتصادی موظف به برخورد با این افراد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پدی ازپیج همسایه🙂 IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    1 0
    همتی که گفته بود پول بی پشتوانه چاپ کردیم اونم با افتخار، اون مصداق اخلال اقتصادی ارزی نیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس