کد خبر 1502070
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
دستمزد سرمربی یونانی گل‌گهر چقدر است؟

مدیرعامل باشگاه گل گهر در واکنش به شایعه پرداخت دستمزد دو میلیون یورویی به سرمربی یونان این تیم گفت: رقم خودش و سه دستیارش یک سوم عددی که اعلام شد هم نیست. ما ملزم به رعایت قوانین هستیم.

به گزارش مشرق، محمد اسفندیارپور درباره انتخاب مارینوس اوزونیدیس یونانی به عنوان سرمربی تیم گل گهر اظهار کرد: ما با سه سناریو روبه‌رو بودیم. اول این‌که با کادرفنی قبلی ادامه دهیم. باتوجه به نتایج شش هفته‌ای که تیم ما گرفت، باوجود همه قابلیت‌های فنی کادرفنی شرایط برای ادامه همکاری سخت بود. قلعه‌نویی در تیم ملی به آقای الهویی نیاز داشت و ما توافق کرده بودیم در پایان فصل سرمربی‌ تیم را آزاد کنیم. دو سناریوی بعدی انتخاب بین گزینه‌های داخلی و خارجی بود.

۴۰ گزینه خارجی داشتیم

او ادامه داد: در میان گزینه‌های داخلی و باتوجه به فلسفه‌مان، مربیان کمی در لیست‌مان حضور داشتند که از ظرفیت‌شان استفاده کنیم. به همین دلیل به سراغ گزینه‌های خارجی رفتیم. ۴۰ گزینه خارجی در ابتدا در لیست ما بودند و در ادامه به ۱۵ نفر، سپس ۵ نفر و در نهایت ۳ گزینه رسیدیم. با جمع‌بندی‌هایی که انجام دادیم به مربی یونانی رسیدیم و این مربی را انتخاب کردیم.

مدیرعامل گل‌گهر درباره قرارداد و خبر رسانه یونانی مبنی بر هزینه دو میلیون یورویی گل گهر با اوزونیدیس بیان کرد: رقم خودش و سه دستیارش یک سوم عددی که اعلام شد هم نیست. ما ملزم به رعایت قوانین هستیم و اگر این قانون را گذاشتند، فکر کردند و خواستند جلوی بعضی از عارضه‌ها را بگیرند. باید قوانین را رعایت کنیم.

بیشتر بخوانید:

جدایی ۲ بازیکن خارجی گل‌گهر

دستمزد سرمربی یونانی گل‌گهر چقدر است؟

به قهرمانی در لیگ، جام حذفی و کسب سهمیه نگاه داریم

او درباره وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه گفت: ما کم کم کار را شروع می‌کنیم. مربی تیم یک شناختی از قبل دارد و به او اطلاعات خواهیم داد و در پست‌هایی که به بازیکن نیاز داریم با نظر خودشان بازیکن جذب خواهیم کرد. ما با نیت کمک به گل‌گهر این مربی را آوردیم و کسب نتیجه هم برای ما و هم برای مربی مهم است. گل‌گهر در دو سه سال گذشته باشگاه مطرحی بوده و توجه‌ همه را به خود جلب کرده است. ما به قهرمانی در لیگ، جام حذفی و کسب سهمیه نگاه داریم و انتظار داریم با ابزاری که در اختیار مربی می‌گذاریم، بهترین نتیجه را برای ما حاصل کند.

مدیرعامل گل‌گهر درباره کسب مجوز حرفه‌ای باشگاه گل‌گهر عنوان کرد: در دو سال گذشته برای کسب این مجوز اقدام کردیم. سال قبل هم کمیته تشکیل و اقدامات خوبی انجام دادیم. یک تیم قوی را برای این کار ساختیم و همه پای کار آمدند. اشکال اساسی نداشتیم و اگر مساله‌ای بود برای گذشته بود اما نمی‌خواهیم توپ را در زمین دیگری بندازیم. فقط اگر زودتر اطلاع‌رسانی می‌شد، می‌توانستیم اشکالات اصلی را رفع کند اما در هر صورت نشد.

اسفندیارپور اضافه کرد: با این حال مجدد اقدام کردیم و توانستیم مسائل را حل کنیم و مجوز حرفه‌ای را کسب کنیم. خوشحالم ۶ باشگاه کشورمان مجوز گرفتند و امیدوارم سال بعد این تعداد به ۱۰ برسد و طوری شود که در آینده همه به باشگاهی حرفه‌ای تبدیل شوند. بخشی از رشد باشگاه‌ها و فوتبال اخذ چنین مجوزی است. این قانون با نیت کمک به فوتبال در دنیا نوشته شده و کمک می‌کند. خداراشکر ما توانستیم این گواهینامه را کسب کنیم.

او درباره پرونده VAR و استفاده از آن در لیگ برتر بیان کرد: ما اعلام آمادگی کردیم و زیر ساخت مناسبی هم برای این کار داریم. یک شرکت هم توسط فدراسیون معرفی شد و در یک پروسه توسط فدراسیون انتخاب شد. ما دو جلسه فنی با این شرکت داشتیم و هنوز هم مسئولان باشگاه جلسات فنی را با این گروه می‌گذارند تا این اطمینان حاصل شود، اگر وارد قرارداد شویم، بتوانیم به جمع‌بندی و نتیجه برسیم و پروژه‌ای نشود که به انتها نرسد و ناقص بماند.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر ادامه داد: ما جزو باشگاه‌هایی هستیم که اعتقاد داریم این کار باید انجام شود و منافع آن به داور و فوتبال ما می‌رسد و حق کسی ضایع نمی‌شود. ما هم از داوری متضرر شدیم. زیر ساخت آن هم تاحدودی فراهم است. فدراسیون هم نقش حاکمیتی در این وسط دارد و به باشگاه‌ها کمک می‌کند. آن‌ها در الزامات فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا شرایط را فراهم می‌کند و پیمانکار را تضمین می‌کنند تا کار را تا انتها پیش ببرد. VAR یک ضرورت است و باید کم کم این پروژه را انجام دهیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلام ودرودخدابه شهدا IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 0
    آن زمان که کارشان به مشکل خوردطرف رفت فیفاشکایت کردآنوقت همه چیزعیان میشی امسال سال سالی دورزدن فدراسیون فوتبالی.
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    0 0
    ادم دروغگو زود رسوا اقای مدیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس