کد خبر 1503659
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
باند مسلح اراذل و اوباش در اصفهان منهدم شد

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام یک باند ۵ نفره اراذل و اوباش که به وسیله سلاح سرد و گرم باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و سلب آسایش آنان می شدند، خبر داد.

به گزارش مشرق، جهانگیر کریمی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: طرح‌های امنیت محله محور از اول تیرماه توسط پلیس‌های تخصصی به منظور ارتقای امنیت و احساس امنیت مردم با اقتدار کامل در حال اجرا است که با استقبال گسترده مردم مواجه شده است.

وی افزود: مردم محلات هم با خادمان خود در انتظامی استان اصفهان همکاری داشتند و اطلاعات لازم از رفتارها و حرکات اراذل و اوباش در محلات را از طریق سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به کارشناسان ما اطلاع دادند.

کریمی بیان کرد: براساس اطلاعاتی که از طریق تماس‌ها و ارتباطات مردمی جمع‌آوری شده بود مشخص شد باندی ۵ نفره از افراد شرور با اقدامات شرارت‌آمیز خود باعث سلب آسایش مردم در یکی از محلات شهر اصفهان شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: بلافاصله برخورد با آنان در دستور کار سربازان گمنام امام زمان(عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت که پس از کسب اطلاعات لازم و هماهنگی با دستگاه قضائی متهمان در یک عملیات منسجم و ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

وی حمل و نگهداری و خرید و فروش سلاح گرم، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، ایجاد نزاع و درگیری، تهدید و اخاذی از مردم با استفاده از ماموران پلیس را از جمله اتهامات این باند ذکر کرد و گفت: از محل اختفای این باند ۲ قبضه اسلحه کلت کمری، ۱۲ عدد فشنگ، ۲عدد سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

کریمی با بیان اینکه طرح‌های امنیت محله محور با اقتدار کامل و هماهنگی با دستگاه قضائی در سطح استان اجرا خواهد شد، تاکید کرد: اجازه هیچگونه اعمال مجرمانه‌ای را به مجرمان و قانونشکنان نخواهیم داد و عرصه را بر آن‌ها تنگ خواهیم کرد به گونه‌ای که یا مجبور به ترک استان شده و یا به قانون تمکین کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با قدردانی از همکاری و همراهی مردم با طرح‌های پلیس، خاطرنشان کرد: تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه‌روز آماده پاسخگویی به تماس‌های مردمی است و از شهروندان می‌خواهم که این همکاری را همچنان ادامه داده و اطلاعات و اخبار خود از تحرکات اراذل و اوباش، خرید و فروش مواد مخدر، وجود معتادان متجاهر و هرگونه اقدامات مجرمانه دیگر را به ما ارائه دهند تا در اسرع وقت با این گونه مجرمان برخورد قانونی صورت گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • یاور IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    6 0
    فقط مجازات بازدارنده وقاطع جلو ناامنی وشرارت ها را می گیرد
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    7 2
    اعدام اعدام
  • ناشناس IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    3 0
    یک ماه دیگه ولشون می‌کنند جهت اطلاع
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
      1 0
      شکر برات ضرر داره جهت اطلاع
  • حسن GB ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    0 0
    به نظر می‌رسد که در کشور چندین کارخانه عظیم تولید اراذل و اوباش وجود داره.
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    0 0
    وقتی میگید انهدام ادم احساس میکنه کلا نابودشون کردید در حالی که صرفا میرن زندان و چند روز دیگه ولشون میکنن در حالی که با شبکه خلاف کارها ارتباط بیشتری گرفتن و چیزهای بیشتری هم یاد کرفتن و حتی شاید تبدیل بشن به مزدور خارجی ها
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    0 0
    یعنی چی با اخاذی با استفاده از ماموران پلیس؟!
  • مهدی IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    0 0
    گردنشونو باید خورد کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس