اوجی موفق‌ترین عضو کابینه دولت سیزدهم است

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت نفت در دولت سیزدهم تا به حال کارنامه موفقی داشته است، گفت: اوجی را موفق‌ترین عضو کابینه دولت سیزدهم می‌دانم.

به گزارش مشرق از شانا، «محمدمهدی مفتح» سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان خطاب به رئیس‌جمهوری درباره اقدام‌های شایسته وزارت نفت در صحن علنی مجلس، اظهار کرد: وزیر نفت در این مدت کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است، از این رو معتقدم اوجی موفق‌ترین عضو کابینه دولت سیزدهم بوده است.

وی وزیر نفت را فردی دارای سابقه کاری قوی در حوزه نفت و گاز دانست و افزود: اوجی در گذشته نیز دوران موفقی را در حوزه نفت و گاز پشت سر گذاشته و هم‌اکنون نیز که در رأس وزارت نفت قرار گرفته فعالیت‌های مثبتی انجام داده است.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس توسعه میدان‌های نفتی، افزایش تولید و فروش نفت، موفقیت‌ در حوزه دیپلماسی انرژی و ارتباط با کشورهای همسایه در حوزه انرژی را از جمله اقدام‌های مثبت وزارت نفت دولت سیزدهم دانست.

همچنین در نشست علنی ششم تیرماه مجلس شورای اسلامی ۲۲۰ نفر از نمایندگان در بیانیه‌ای خطاب به رئیس‌جمهوری از اقدام‌های شایسته وزارت نفت قدردانی و تشکر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    3 2
    کاش مردم نظر بدن کی موفقه کی نیست . شما هی به به چه چه کنی که فایده ای نداره
    • ابی آذری زبان هستم IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
      0 0
      ژنرال زنگنه موفقترینه😀😀
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    20 2
    آفرین بر آقای اوجی
  • رضا IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    2 2
    با وجود وزیر کاربلد و موفقی مثل زارع پور که مو به مو دستورات رئیس جمهور را اجرا و اینترنت ایران را از نظر سرعت و کیفیت به اوج رسونده صحبت کردن از موفقیت سایر وزرا ظلم به دانش و کارآمدی است جناب مفتح !
  • محمد صالحی IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    1 0
    مطمنی که دیگر نمایندگی مجلس در کار نیست و دنبال انتقال به وزارت نفتی آره ؟ ای داد بیداد..
  • من IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    0 0
    کل دولت سیزدهم گل کاشتن‌ بار دیگه و خیلی شدید بهم ثابت شد که نحسی سیزده فقط حرفه ماشششاله به این همه موفقیت
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    0 0
    وقت ساخت ایران قوی است به داشته هایمان ایمان و امید داشته باشیم ایران هاب انرژی گاز و نفت و مرکز ترانزیت جهان (کریدورهای ریلی دریایی جاده ای) علی‌رغم موقعیت ویژه ژئوپولیتیک، ایران نتوانسته‌است از جایگاه ویژه خود برای اتصال مسیرهای ترانزیتی شرق و غرب(جاده ابریشم اهنی) و شمال و جنوب استفاده کند و رقبای منطقه‌ای ایران، به سرعت در حال طراحی مسیر‌هایی هستند که ایران را دور می‌زند جهان منتظر ما نخواهدماند تاکی کم کاری .دورزدن تحریم ها_ رونق اقتصادی _ رونق گردشگری _ ترانزیت کالا_ جلوگیری از خام فروشی _ فسادزدایی گمرک _ اشتغال زایی و...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس