کد خبر 1504215
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
خط قرمز فدراسیون فوتبال روی نام عضو هیات مدیره پرسپولیس

عضوهیات مدیره باشگاه پرسپولیس از لیست نامزدهای تصدی پست ریاست هیات فوتبال تهران خارج شد.

به گزارش مشرق، انتخابات هیأت فوتبال استان تهران در حالی به مرحله معرفی نامزدهای نهایی پست ریاست این مجموعه نزدیک شده است که کمیسیون انتخابات تصمیم به کنار گذاشتن حسین خبیری عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گرفت.

طبق اساسنامه انتخابات هیأت فوتبال استان‌ها نامزدهای پست ریاست هیأت فوتبال تهران در هر دوره‌ای از مراحل مرتبط با انتخابات نباید مدیرعامل یا عضو هیأت مدیره باشگاه‌ها باشد.

موردی که طهمورث حیدری سرپرست کمیته امور استان‌ها و عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با استناد به بند هفت ماده ۲۱ اساسنامه انتخابات هیأت فوتبال استان‌ها تأیید کرده است.

خبیری که استعفایش از هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس مورد پذیرش قرار نگرفت از سوی وزیر ورزش و جوانان در این سمت ابقاء شد تا حضورش در انتخابات هیأت فوتبال استان تهران منتفی شود.

بررسی نحوه برگزاری انتخابات هیأت فوتبال استان تهران یکی از مهم‌ترین محورهای جلسه هفته گذشته مهدی تاج رئیس فدراسیون با طهمورث حیدری و احمدرضا براتی اعضای هیأت رئیسه بود که خواستار رسیدگی قانونی به این موضوع شد تا با توجه به اساسنامه هیأت فوتبال استان تهران که نهاد عمومی غیردولتی است دچار مشکلات مرتبط با ورودهای «فراقانونی» نشود!

خبیری در حالی از حضور در جمع نامزدهای نهایی ریاست هیأت فوتبال تهران کنار گذاشته شد که مهرداد سراجی برای ورود به این عرصه ناچار به استعفا از هیأت مدیره باشگاه شمس آذر قزوین شد. همچنین صادق درودگر پس از مدیرعاملی نساجی مازندران ترجیح داد از کوران انتخابات هیأت فوتبال پایتخت کناره گیری کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس