عابدینی:‌ «هانی کرده» وظیفه‌اش را انجام داده است!

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: هانی کرده در تمرین استقلال وظیفه‌اش را انجام داده اما دلم برای فوتبال و هوادارانش سوخت.

به گزارش مشرق، امیر عابدینی در مورد حواشی رخ داده در اولین تمرین استقلال اظهار داشت: هانی کرده در آنجا وظیفه‌اش را انجام داده و مسئولیتی که به او سپرده بودند را به خوبی از عهده‌اش برآمده است؛ اما دلم برای فوتبال و طرفدارانش سوخت. مدیریت در فوتبال ما به کجا می‌رود؟ مدیریت رو به قهقراست. ورزش یک هنجار است چرا باید آن را تبدیل به ناهنجاری کنیم؟

وی افزود: هوادار حق دارد که در ورزشگاه اعتراضش را به مربی، بازیکن و مدیر باشگاه اعلام کند. هر کسی هم دوست ندارد به ورزشگاه نیاید؛ اما اینکه برخی بخواهند عده‌ای را بگمارند تا از مدیریت حفاظت کنند و در مقابل شعار و خواسته مردم بایستند کار پسندیده‌ای نیست. هواداران عصبانی هستند دلیلش هم مصاحبه‌هایی است که انجام می‌شود. شما مصاحبه‌ها را بخوانید من هم اگر هوادار بودم و این صحبت‌ها را از مسئولان فوتبال می‌شنیدم عصبانی می‌شدم. چرا مردم و هواداران را عصبانی می‌کنیم و بعد می‌خواهیم آنها را اینگونه ساکت کنیم.

بیشتر بخوانید:

هانی کرده و نوچه‌هایش دستگیر شدند

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در مورد اینکه اما برخی از مدیران استقلال مدعی‌اند این حوادث از پیش طراحی شده بوده است، عنوان کرد:‌ اینها دیگر لاطائلات است که گفته می‌شود. وقتی باشگاهی مربی مثل نکونام می‌آورد و اسم نکویی دارد چرا به جای آنکه بر روی این میوه خوشمزه نمک بپاشیم زهر می‌پاشیم.

عابدینی در مورد اینکه آیا زمانی که مدیرعامل پرسپولیس بود از وجود چنین افرادی برای محافظت از خود بهره می‌برد یا نه، گفت: آنهایی که من را می‌شناسند می‌دانند که اصلاً اهل چنین کارهایی نبودم. من حتی زمانی که استاندار بودم دنبال چنین مسائل و افرادی نبودم. من در جبهه و منطقه عملیاتی هم حضور داشتم و با یک راننده می‌رفتم و می‌آمدم محافظی هم نداشتم.

وی با اشاره به اتفاقاتی که برای علی فتح‌الله‌زاده در استقلال رخ داد، اظهار داشت: بگویم خدا فتح‌الله‌زاده را چه کند! مرتکب اشتباه شد و با آن آقا که وظیفه داشت او را در استقلال خراب کند! همراه شد و نتیجه‌اش این شد که او از استقلال برود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    0 15
    اینقدر پشت سر هانی کرده حرف مفت نزنید .
    • شربت اوغلی IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
      1 0
      چنین وظیفه ای در کجای قانون هست ؟ قانون مافیای میلیاردی فوتبال ! نیروی انتظامی چه کاره است ؟ تماشاگر ؟!
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    2 0
    وقتی محققان مرتب بهتون هشدار می دادند فرهنگ و اخلاق رو به افول است کسی گوش نداد اکنون این فجایع است که هر روز قلب هر ایرانی را مکدر می کند، اخلاق را نجات باید داد ورزش خودش درست می شود!
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    0 0
    آن آقا که میخواست فتح ا...زاده رو خراب کنه پول بود که با او همراه شد و ۶ میلیارد ناقابل رو برداشت و در رفت ! ملت برای همین سراغ پول نمیرن و اون رو تعارف میکنند به مسئولین تا مسئولین با پول همراه بشن و خراب بشن ! بارک الله به این ملت هوشیار !
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    7 0
    اینکه هانی کرده و نوچه هاش اراذل و اوباش هستند شکی نیست
  • محمد IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    0 0
    اول مشخص کن با خودت چند چندی
  • رضا IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    0 7
    اگر هانی از سفر برگردد،خدا به فریاد امیر عابدینی و بقیه دوستان دور از دوربین،که برای دیده شدن، فرصت را غنیمت شمرده وعلیه هانی و یارانش صحبت میکنند برسد
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    0 0
    چرا مردم و هواداران را عصبانی می کنیم و بعد اینگونه ساکت می کنیم! این جمله یعنی چی؟
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    8 0
    هانیرکرده یکی از اوباش بالا دستیه
  • رامین IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    4 0
    اون احمقی که از این لات بیوجود حمایت میکنه حتما نوچه یارو هستش
  • شیپورچی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    1 0
    یاد شعبون بی مخ افتادم و حالا شعبون بی مخ ها قانونا دارن مردم رو میزنن و مسولین هم ازشون جانبداری میکنن.‌‌..هیهات...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس