کد خبر 1505774
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
با استعفای کریمی؛ جلسه رسیدگی به ماجرای «هانی کُرده» روی هوا رفت/ استقلال مدیری ندارد به کمیته انضباطی برود!

در شرایطی که دو تن از مدیران اصلی باشگاه استقلال استعفا داده‌اند فعلاً کسی برای حضور در کمیته انضباطی ماجرای کمپ حجازی در باشگاه نیست.

به گزارش مشرق، طبق اعلام قبلی فدراسیون فوتبال جلسه رسیدگی به ماجراهای کمپ زنده یاد ناصر حجازی قرار است امروز و ساعت ۱۰ در کمیته انضباطی این فدراسیون برگزار شود.

با توجه به انتشار خبر غیر رسمی استعفای علی امیری - معاونت ورزشی باشگاه استقلال - و پیرو آن خبر رسمی استعفای سید حجت کریمی - سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال - مشخص نیست چه کسی و کدام مقام از مسئولان باشگاه استقلال برای رسیدگی به ماجرای هانی کُرده و حضور اراذل و اوباش در تمرین استقلال در این جلسه حضور پیدا خواهند کرد.

از افراد نزدیک به باشگاه استقلال خبردار شدیم این احتمال که یک نماینده از رده‌های میانی کارکنان باشگاه استقلال در این جلسه حضور پیدا کند بسیار زیاد است اما شاید همین فرد هم در جلسه رسیدگی به کتک زدن هواداران روی سکوهای کمپ حجازی حضور پیدا نکند.

یادآور می‌شود؛ در اولین جلسه تمرین استقلال که روز عید قربان برگزار شد پس از شعار دادن علیه مدیریت باشگاه تعدادی از افراد ناشناس با حضور در بین جمعیت به کتک زدن تعدادی از طرفداران استقلال پرداختند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
    0 0
    ناشناس و باحال گفتی! این فرهیختگان و سرمایه های ملی رو نمیشناسی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس