کد خبر 1504901
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
اسرائیل

در حالی که توجه مقامات صهیونیست به عملیات ارتش این رژیم در جنین است، معترضان به اصلاحات قضائی نیز اعلام کرده اند اعتراضات خود را به دلیل انجام عملیات، متوقف نخواهند کرد.

سرویس جهان مشرق - در حالی که رژیم صهیونیستی از شب گذشته عملیات علیه نیروهای مقاومت در جنین را آغاز کرده است و به شکل گسترده نیروهای نظامی خود را به جنین گسیل داشته است،‌ در طرف دیگر سرزمین های اشغالی، مخالفان دولت نتانیاهو اعلام کرده اند علی رغم انجام عملیات نظامی در جنین، تظاهرات و اعتراضات خود علیه طرح اصلاحات قضائی ادامه میدهند و حاضر نیستند برنامه اعتراضی خود را متوقف کنند.

روی گوردون، یکی از رهبران تظاهرات علیه اصلاحات قضائی گفت:« هیچ مانعی برای تظاهرات [علیه اصلاحات قضائی] وجود ندارد، حتی زمانی که یک عملیات نظامی در حال انجام است- ما سه هفته تا دیکتاتوری شدن فاصله داریم.»

در حال حاضر معترضان نسبت به طرح اصلاحات قضائی، اقدام به ایجاد اختلال در بندر حیفا کرده اند. آنها راه های ورودی به بندر حیفا را مسدود کرده اند تا فعالیت بندر مختل شود.

مخالفان طرح اصلاحات قضائی اعلام کرده بودند که در صورت تصمیم دولت دولت نتانیاهو برای برسی طرح اصلاحات قضائی، تظاهرات خود را شدت خواهند بخشید و دست به ایجاد اختلال در امور روزامد در کرانه باختری خواهند زد. یکی از مراکزی که تظاهر کنندگان قصد دارند فعالیت های آن را مختل کنند، فرودگاه بن گورین است، آنها با مسدود کردن راه های منتهی به فرودگاه، قصد دارند برنامه این فرودگاه را با اختلال مواجه کنند.

یک طرف جنگ، یک طرف اعتراض + عکس و فیلم

این دست اقدامات پیشتر نیز توسط مخالفان اصلاحات قضائی انجام شده بود و صهیونیست های معترض اقدام به مسدود کردن جاده ها، متوقف کردن متروها و ایجاد مسدودیت در مسیرهای منتهی به فرودگاه بن گورین کرده بودند.

با شکست مذاکرات و رسیدن به فصل تابستان، دولت راستگرای نتانیاهو اعلام کرده است که تصویب طرح اصلاحات قضائی را به جریان خواهد انداخت. این اقدام نتانیاهو میتواند وضعیت سرزمین های اشغالی را مجددا متشنج و شرایط را برای صهیونیست ها بغرنج تر از ماه های قبل کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    1 15
    بروبابا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس