اسرائیل

همزمان با تجاوز نظامیان رژیم صهیونیستی به جنین، مخالفان طرح اصلاحات قضائی به اعتراضات خود در سرزمین های اشغالی ادامه می دهند.

سرویس جهان مشرق - شرایط در سرزمین های اشغالی از هفته گذشته به سمت تشنج مجدد می رود. پس از شکست مذاکرات میان جریان اپوزوسیون و دولت ائتلافی نتانیاهو، کابینه نتانیاهو اعلام کرد که قصد دارد به سمت تصویب طرح اصلاحات قضائی حرکت کند. این مسئله باعث شد تا مخالفان و معترضان به طرح اصلاحات قضائی تهدید کنند در صورتی که دولت نتانیاهو به سمت تصویب اصلاحات قضائی حرکت کند، آنها اعترضات خود را تشدید خواهند کرد. سازمان دهندگان اعتراضات اعلام کرده اند که قصد دارند دست به ایجاد اختلال در نقاط مختلف بزنند.

از مناطفی که معترضان قصد داشتند در آن دست به ایجاد اختلال بزنند، فرودگاه بن گورین بود. معترضان به طرح اصلاحات قضائی اقدام به ایجاد اختلاف در رفت و آمد به فرودگاه بن گورین کرده اند، با حضور نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در محوطه فرودگاه بن گورین، میان معترضان و پلیس رژیم صهیونیستی، درگیری هایی رخ داده است.

خنجر صهیونیست‌های معترض بر پشت اسرائیل/ معترضان فرودگاه بن گورین و بندر حیفا را مختل کردند

معترضان اعلام کرده اند که علی رغم عملیات گسترده ای که نظامیان رژیم صهیونیستی در جنین انجام داده است، حاضر به متوقف کردن تظاهرات خود نیستند و از روز گذشته همزمان با عملیات در جنین، تظاهر کنندگان در بندر حیفا حضور پیدا کرده و اقدام به ایجاد اختلال در مسیرهای بندر حیفا کردند. همچنین، همزمان با ادامه یورش وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به جنین،‌ معترضان اقدام به حضور در فرودگاه بن گورین و تظاهرات و ایجاد اختلال در این نقطه کردند. همچنین علی رغم ادامه عملیات رژیم صهیونیستی تا به این لحظه، معترضان تظاهرات خود را متوقف نکرده و اقدام به حضور در فرودگاه بن گورین و ایجاد اختلال در فرودگاه کردند.

در جریان این اعتراضات ترمینال ۳ مسدود شد و ۳۷ معترض دستگیر شدند. در تظاهرات دیروز، حوادث خشونت آمیز غیرعادی و درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و مسافرانی که خواستار خلوت شدن مسیرها بودند، رخ داد. پلیس رژیم صهیونیستی اقدام به افزایش نیرو در فرودگاه کرد و معترضانی را که وارد ترمینال شده بودند به زور بیرون کرد. نیروهای امنیتی نیز به پلیس کمک کردند. در جریان این تظاهرات، طبقه ورودی ترمینال ۳ توسط حدود ۷۰۰۰ معترض که به فرودگاه رسیدند، بسته شد.

پلیس رژیم صهیونیستی سعی کرد تظاهرات را در یک مکان محدود کند به نحوی که امکان تردد در جاده فراهم شود، اما معترضان به دستورات عمل نکردند و راه ها و خروجی ترمینال را مسدود کردند - که منجر به درگیری های شدید شد. با وجود تلاش برای پایان دادن به تظاهرات، تظاهرکنندگان هم خروجی ترمینال و هم مسیر عبور خودروها را مسدود کردند.

خنجر صهیونیست‌های معترض بر پشت اسرائیل/ معترضان فرودگاه بن گورین و بندر حیفا را مختل کردند

در حال حاضر سرزمین های اشغالی در بیست ششمین هفته اعتراضات علیه طرح اصلاحات قضائی قرار دارد. رهبران جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی طرح اصلاحات قضایی دولت ائتلافی نتانیاهو را، اقدامی در جهت تضعیف دستگاه قضایی و تلاش این نتانیاهو برای تبرئه قانونی خود از پرونده های قضائی خود می‌دانند و معتقدند که این طرح، به نتانیاهو اختیاراتی میدهد که وی را تبدیل به یک دیکتاتور خواهد کرد، به عقیده آنها، تصویب طرح اصلاحات قضائی، رژیم صهیونیستی را به سمت جنگ داخلی و در نهایت فروپاشی خواهند کشاند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 0
    اسقاطیل در منجلاب بحران غرق میشود و آرمان یهود به زباله دان تاریخ میرود نتانیابو به جهنم میرود انشالله
  • محمد IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    1 0
    انشاالله
  • ساس IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 0
    نمایش پلاستیکی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس