کد خبر 1504918
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
منافقین

در حالی که فرانسه روزهای گذشته شاهد بی‌سابقه‌ترین اعتراضات علیه حاکمیت خود است، دولت این کشور با حمایت از برگزاری نشست گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر دشمنی خود با ملت ایران را اثبات کرد.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر رانندگان شرکت‌های اتوبوس‌رانی فرانسه مجبور به اضافه‌کاری برای شرکت‌های حمل زباله شدند. زیرا که کارفرمایان سیاسی و ضدامنیتی غربی به سختی مشغول برنامه‌ریزی برای انجام پروژه‌ای بودند که قرار بود در آن ضمن گردآوری تفاله‌های سیاسی و دور ریخته شده از برخی کشورها، نمایشی شبه سیرک علیه جمهوری اسلامی ایران به راه اندازند.

در سیرکی که به همت دولت یاغی فرانسه در پاریس برگزار شد، کلکسیونی از تروریست‌ها و تبهکاران بین المللی در کنار برخی تفاله‌های سیاسی خارجی که این روزها از سر دریوزگی مجبور به همکاری با گروهک تروریستی منافقین هستند، دیده می‌شود.

البته با نگاه دقیق‌تر به افراد حاضر در این مراسم، شاهد حضور پرچم‌های گروه‌های تروریستی تجزیه‌طلب نیز هستیم که به نظر می‌رسد گروهک منافقین برای گردآوری نفرات به مشکل برخورده است و به این ترتیب به سراغ یارگیری از سایر گروهک‌های بدنام و منفور در نزد ملت ایران رفته است.

امسال گروهک تروریستی منافقین درصدد حضور و سخنرانی ابر تروریست بین المللی دنیا یعنی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده بودند که به نظر می‌رسد علی رغم رزرو هتل، نتوانستند ترامپ را برای حضور در پاریس متقاعد کنند و ناچار شدند از مایک پنس رقیب داخلی وی در حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور که این روزها در اروپا به دنبال تلکه کردن و جمع آوری پول برای ستاد انتخاباتی‌اش است، دعوت کنند.

وقتی ترامپ حفظ جانش را به چند ده هزار دلار ترجیح می‌دهد

برنامه منافقین این بود که با حضور ترامپ، بتوانند سلسله افتضاحات هفته‌های اخیر خود در پاریس و تیرانا را جبران کنند البته ترامپ جا زد و حفظ جانش را به چند ده هزار دلار پرداختی منافقین ترجیح داد.

مایک پنس که سال گذشته نیز با مریم رجوی، سرکرده گروهک منافقین در آلبانی دیدار کرده بود در سخنرانی خود در این تجمع در اظهاراتی ضد ایرانی بر حمایت خود از این تروریست‌ها تاکید کرد و از رئیس جمهور آمریکا خواست تا دست از مذاکره با ایران بردارد.

وی در بخشی از سخنرانی خود با اشاره به اغتشاشات سال گذشته در ایران مدعی شد که ایران هرگز به اندازه امروز ضعیف نبوده است.

لیز تراس نخست وزیر سابق انگلیس از دیگر بازنشستگان سیاسی بود که در این تجمع تروریستی به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به سیاست خارجی چین و روسیه مدعی شد: ما شاهد تهدید فزاینده رژیم‌های خودکامه در سراسر جهان هستیم. احتمالاً مبلغ پرداختی به تراس نسبت به بقیه کم‌تر بوده است که وی حاضر به تندی لحن در سخنرانی خود نشده است.

ترس پمپئو از شرکت در نشست منافقین

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه سابق آمریکا نیز با فرستادن پیامی ویدئویی از منافقین پشتیبانی کرد و درباره حصول هر توافق احتمالی با ایران هشدار داد.

وی که در زمان فعالیت خود در دولت ترامپ مواضع به شدت ضد ایرانی داشت در پیام خود ادعا کرد که توافق احتمالی «فاجعه‌ای برای مردم ایران و جهان» خواهد بود.

در جریان برگزاری این مراسم، پاتریک کندی نماینده اسبق کنگره نیز که با هزینه گروهک تروریستی منافقین به پاریس سفر کرده و همچنین دریافت چند هزار دلار هدیه، لباس مضحک زردی را بر تن پوشید و خود را یک اشرفی نامید. پاتریک احتمالاً خبر ندارد که دسترسی به تلویزیون در کمپ اشرف غدقن است و منافقین نمی‌توانند شاهد اجرای نمایش وی باشند.

منافقین در لیست گروه‌های تروریستی ژاپن

نکته عجیب این است، در روزهایی که دولت فرانسه با اعتراضات شدید مردمی پس از قتل نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس این کشور مواجه است، چگونه حاضر به صدور مجوز برای برگزاری همایشی توسط گروهکی شده است که تا همین چند سال پیش نامش در لیست گروه‌های تروریستی ایالات متحده و اتحادیه اروپا قرار داشت و در حال حاضر نیز این گروهک در لیست گروه‌های تروریستی کشورهایی مانند ژاپن است. گروهکی که در تدارک حملات تروریستی در چند نقطه ایران بود تاجائیکه نخست‌وزیر آلبانی به گروهک تروریستی منافقین هشدار داد که این گروهک نمی‌توانند از خاک این کشور برای فعالیت‌های سیاسی خود (علیه ایران) استفاده کنند. و عجیب‌تر این است که رئیس جمهور فرانسه مردم کشور خود که تحت جریحه‌دار شدن احساساتشان دست به اعتراض زدند را شورشی خطاب می‌کند، اما برای این گروهک تروریستی بی‌وطن تمهیدات امنیتی لازم برای برگزاری تجمع و همایش را فراهم می‌کند.

البته سوابق تاریک فرانسه علیه ملت ایران مسبوق به سابقه است. فرانسه از سال‌های پس از انقلاب اسلامی تاکنون به عنوان پایگاه اصلی جنایتکاران و تروریست‌های ضد ملت ایران بوده است و رژیم پاریس با ارائه انواع خدمات و امکانات به آن‌ها، زمینه را برای فعالیت آن‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران فراهم ساخته است. سابقه جنایات مستقیم و غیر مستقیم فرانسوی‌ها علیه ایرانیان نیز کم نبوده است و آن‌ها کلکسیونی از بدنامی در کارنامه خود دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قرارداد فینکنشتاین و ترکمانچای، تجهیز ارتش رژیم بعث به هواپیماهای پیشرفته و جنگ‌افزارهای مدرن نظامی، همکاری برای تسلیح صدام به سلاح اتمی، ارسال خون‌های آلوده ایدز به ایران، تأمین مکان امن برای تروریست‌های تجزیه‌طلب ضد ایرانی، حمایت کامل از گروهک تروریستی منافقین و… اشاره کرد. البته این موارد صرفاً بر علیه ملت ایران بوده است و فرانسوی‌های سوابق تاریک دیگری در برخورد با سایر ملل داشتند که برای مثال می‌توان به کشتار یک میلیون نفر از مردم الجزایر اشاره کرد.

کنعانی: منافقین از خیانت به حامیان خارجی خود دریغ نخواهند کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نیز در واکنش به میزبانی فرانسه از گردهمایی گروهک تروریستی منافقین گفت: دولتمردان فرانسوی به جای جبران اشتباهات فاحش گذشته در حمایت از قاتلان مردم ایران و نیز تمرکز بر ریشه‌یابی و حل‌وفصل اساسی مشکلات و بحران عمیق داخلی آن کشور و اصلاح برخوردهای تبعیض‌آمیز و نژادپرستانه با شهروندان فرانسه، عرصه را برای گردهمایی تروریست‌هایی فراهم می‌کنند که اخیراً صدای طبل رسوایی آنان در آلبانی به گوش همه جهانیان رسیده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ضمن هشدار نسبت به تبعات سیاسی و حقوقی تداوم رویکرد دولت فرانسه در حمایت و میزبانی از تروریست‌ها و قاتلان شهروندان و مسؤلان ایرانی، تاکید کرد: تروریست‌هایی که با ارتکاب جنایاتی تکان‌دهنده و هولناک، به کشور و ملت خود خیانت کرده‌اند، قطعاً از خیانت به حامیان خارجی خود هم دریغ نخواهند کرد. از این نگاه پشتیبانان تروریست‌ها نه تنها هیچ طَرفی از آنها نخواهند بست، بلکه دود اقدامات این آتش افروزان در نهایت به چشم خود آنها خواهد رفت.

نشست روز شنبه منافقین در پاریس در حالی اتفاق افتاد که رئیس جمهور آلبانی که پیش‌تر به عنوان یکی از پشتیبان اصلی منافقین شناخته شده بود و اکنون نیز کشورش میزبان اردوگاه این تبهکاران خشن است، در گفتگو با اشپیگل گفت: اگر آن‌ها می‌خواهند از خاک ما برای جنگ با ایران استفاده کنند، باید خاک آلبانی را ترک کنند. آلبانی هیچ قصدی برای در جنگ بودن با ایران ندارد و دوست ندارد که هیچ کسی از مهمان‌نوازی ما سوءاستفاده کند.

همچنین در هفته‌های گذشته پلیس ضد تروریسم آلبانی با حمله به مقر منافقین در شهر دورس موسوم به اشرف ۳ ضمن ضمن بررسی دفاتر این سازمان، تمامی سیستم‌های الکترونیکی، از جمله کامپیوترها، تلفن‌های همراه و… بازرسی شد. برخی از وسایل الکترونیکی غیرمتعارف از جمله تعدادی پهپاد، توسط پلیس ضبط شدند. نیروهای امنیتی در حین بازرسی با مقاومت و حمله تعدادی از اعضای این سازمان روبه‌رو شدند که در نتیجه بیش از ۷۰ عضو این سازمان را بازداشت کردند و همچنین در جریان این حمله، دو تن از این اشرار به هلاکت رسیدند و شماری نیز دچار جراحات شدند.

پس از این حمله پلیس آلبانی و ضبط شماری از تجهیزات کامپیوتری منافقین، فعالیت این گروهک تروریستی در فضای مجازی بسیار کاهش یافت و برخی از صفحات مجازی که پیش تر در جریان اغتشاشات سال گذشته، آموزش‌های نظامی و تروریستی منتشر می‌کردند از دسترس خارج شد.

این اقدام پلیس آلبانی مورد توجه کشورمان قرار گرفت و وزارت اطلاعات با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام خنثی‌سازی اقدامات تروریستی اعضای این گروهک تروریستی در داخل کشور، با تقدیر از دولت آلبانی تصریح کرد: اینک ضمن «گامی به جلو» دانستن برخورد اخیر دولت آلبانی با تروریست‌ها و تقدیر از آن اقدام، در عین حال و طبق اطلاعات موثق، برخی از حامیان سابقه‌دار تروریسم در اروپا و آمریکا، با کارگردانی و فشارهایِ آدم‌کشان صهیونیست، به دنبال دادن تنفس مصنوعی و احیای فرقه‌ی تروریستی منافقین هستند.

در پایان می‌توان اینگونه نتیجه گرفت، دولت‌های غربی همچنان تمایل دارند که از گروهک تروریستی منافقین به عنوان ابزار سیاست‌های خصمانه خود برای فشار علیه ملت ایران استفاده کنند و به همین دلیل است که دولت فرانسه در اوج اعتراضات این کشور شرایط را برای برگزاری همایش یک گروهک تروریستی فراهم می‌کند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    13 1
    دولت فرانسه مثل صدام برای سرکوب مخالفینش ازمنافقین استفاده می کند
  • سید IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    12 2
    برای تسکین ضربه کاری در آلبانی شاید مفید افتد!!!!!
  • رضا IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    5 13
    مسولان ایران از چندتا مجاهدین خلق توی اونور دنیا میترسین؟
    • امید IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
      7 1
      ازمنافقین کثیف نمیترسن ولی این جانیان خودشان عددی نیستن ولی باکمک اروپا وآمریکا جان مردم ایران رابه خطر میندازن آنها تروریست وحشی هستند وملعبه دست آمریکا واروپا هرکار کثیفی می‌کنند17 هزلرنفرتوسط همین گروهک مفسد حسی ترور شده اند تونمیترسی برو جلوی بمب آنها بترکی
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    17 3
    اغتشاش و اعتراضات توی فرانسه هم زیر سرهمین قوم طرد شده خائن بهایی منافقین است که مزدور وسگ کاسه لیس اسرائیل هستند برای ایجاد بلوا واشوب در فرانسه
  • فرزاد IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    18 2
    منافقین ازکفاربدترند.
  • خسرو IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    11 2
    فرانسه چقدر احمقه که فکر می‌کنه این آشغال ها بین مردم ایران جایی دارند
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    2 3
    باز اخبار عدم توافق، باز رشد بورس!!!
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    10 2
    حالا که از سوراخهاشون بیرون انداخته شدن بخاطر شهدایمان یک برای همیشه شررشون را کم کنید
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    1 1
    گور پدر فرانسسسسسسه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس