کد خبر 1505420
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
بیانیه حزب الله و جنبش امل در حمایت از عملیات مقاومتی در جنین

مقامات جنبش أمل و حزب الله لبنان در نشست مشترک امروز خود با حمایت قاطع از عملیات مبارزان فلسطینی در جنین علیه صهیونیست‌ها، تحرکات مرزی تنش‌آفرین این رژیم در جنوب لبنان را بررسی کردند.

به گزارش مشرق، در جریان دیدار مقامات جنبش أمل با مسئولان جنبش حزب الله لبنان، دو طرف در پایان این نشست مشترک با صدور بیانیه‌ای با اعلام حمایت از گروه‌های مقاومت در جنین خواستار حمایت عملی همه آزادی‌خواهان جهان از ملت فلسطین در برابر اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی شدند.

خبرگزاری المیادین شامگاه سه شنبه گزارش داد که در دیدار مشترک امروز مقامات جنبش امل با مسئولان حزب الله لبنان که با حضور شماری از اعضای جنبش امل از جمله «مصطفی فوعانی» رئیس هیئت اجرایی جنبش امل و «احمد بعلبکی» مسئول پشتیبانی این جنبش با هاشم صفی الدین، رئیس کمیته اجرایی حزب الله و «وفیق صفا» مسئول امور هماهنگی حزب الله صورت گرفت، دو طرف از عملیات فلسطینیان در جنین ضد نظامیان اشغالگر حمایت کردند.

در این نشست، اعضای جنبش امل و مقامات حزب الله لبنان با ابراز درودهای ویژه به مقاومت مبارزان فلسطینی در جنین و ملت فلسطین بر ادامه حمایت قاطع خود از فلسطین ضد اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها اعلام کردند.

در پایان این نشست، اعضای این جنبش و حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که از مقاومت شریف و به حق مردم فلسطین حمایت می‌کنیم و بر ضرورت حمایت از مبارزان فلسطینی علیه اشغالگران تا آزادی فلسطین تاکید می‌کنیم.

گفتنی است در جریان این نشست مشترک، دو طرف علاوه بر بررسی اوضاع بحرانی در کرانه باختری، موضوع تنش در مرزهای جنوبی لبنان با فلسطین اشغالی را رایزنی کردند و با اشاره به حربه جدید صهیونیست‌ها در نصب موانع جدید و سیم خاردار در بخش شمالی شهرک الغجر لبنان با هدف استیلا و اشغال این مناطق به بهانه‌های واهی تهدیدات از ارتفاعات جولان اشغالی هشدار دادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس