شلیک موشک از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین

همزمان با فعال شدن آژیر هشدار حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه، رسانه‌های فلسطینی نیز شلیک چند فروند راکت از این منطقه را گزارش دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های محلی بامداد چهارشنبه از فعال شدن آژیرهای هشدار حمله موشکی در حداقل پنج شهرک صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه شامل سدیروت، نیرعام و ایبیم خبر دادند.

خبرنگار شبکه «المیادین» گزارش داد که حداقل ۴ فروند راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های اطراف شلیک شده است.

برخی منابع نیز می‌گویند «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش مقاومت جهاد اسلامی فلسطین به‌زودی بیانیه‌ای مهم صادر می‌کند.

خبرنگار شبکه «الجزیره» نیز خبر داد که سامانه پدافندی «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی در تلاش برای رهگیری راکت‌های شلیک‌شده از نوار غزه است.

شلیک راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین با لو رفتن کمین ۵۰ نیروی ویژه ارتش رژیم تروریست صهیونیستی در جِنین بعد از عقب‌نشینی ادعایی از این منطقه، همزمان شده است.

این در حالی است که نظامیان اشغالگر از بامداد دوشنبه تجاوز همه‌جانبه زمینی و هوایی به جنین را با هدف اعلامی ازبین بردن مقر فرماندهی گروه‌های مقاومت فلسطینی و تخریب کارگاه‌های تولید موشک و سلاح در این اردوگاه آغاز کردند.

گروه مقاومت «گردان جنین» زیرمجموعه «گردان‌های قدس» شاخه نظامی جنبش مقاومت جهاد اسلامی فلسطین نیز گفته «زمان آن فرا رسیده است که تمام سرزمین فلسطین به جهنمی برای اشغالگران و شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شود».

این تجاوز علاوه بر ویرانگری بی‌سابقه در جنین و اسارت ۱۲۰ فلسطینی، موجب شهادت ۱۱ نفر و جراحت ۱۰۰ تن دیگر شده که حال ۲۰ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس