کد خبر 1505714
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵
تیراندازی خونین در آمریکا با ۹ کشته و زخمی

تیراندازی در ایالت لوئیزیانا ۳ کشته و ۶ زخمی بر جا گذاشت.

به گزارش مشرق، متمم دوم قانون اساسی آمریکا یکی از جنجالی‌ترین قوانین نگارش شده در قانون اساسی یک کشور محسوب می‌شود. بر اساس این متمم، شهروندان عادی کشور می‌توانند به صورت آزادانه اقدام به خرید و حمل سلاح گرم کنند. همین امر سالانه باعث کشته و زخمی شدن ده‌ها هزار شهروند آمریکایی می‌شود.

به گزارش تله تریدر، در ادامه موج خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، مقامات پلیس در ایالت لوئیزیانا امروز (چهارشنبه) اعلام کردند تیراندازی خونین در شهر شرورپورت باعث جان باختن ۳ تن و زخمی شدن ۶ تن دیگر شد.

پلیس می‌گوید به دلیل شلوغ بودن محدوده تیراندازی رسیدن نیروهای امنیتی به محل حادثه با مشکل مواجه شده است.

همزمان با تعطیلات مربوط به چهارم ژوئیه، روز استقلال آمریکا چندین تیراندازی مرگبار جمعی در نقاط مختلف این کشور رخ داده است که در آخرین مورد اوایل امروز ۹ نفر در تیراندازی مربوط به جشن‌های استقلال در واشنگتن دی سی، پایتخت آمریکا زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    1 0
    خدا کنه ایران این طوری نشه واقعا بعضی همین طور شدن مخصوصا اون پسری که یک عروسی رو توی کوهرنگ به رگبار بست چون عروسی دختر مورد علاقه اش بود و به اون قبلش جواب رد داده بود که دقیقا شمار کشته و زخمی ها پانزده نفر با مرگ دو نفرشون! متاسفانه ملت باید تست اعصاب بده بعد کرونا سر هر موضوع کودکانه ایی زن ها و مرد های بزرگ مثل بچه دوازده ساله دعوا می کنند حتی سر یک سطل زباله هم جنگ می کنند خدا به همه عقل بده کسی که به ما گوش نمیده!😞
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 0
    این کشتارها وکودک کشی ها در ایالتهای مختلف آمریکا توسط مزدوران اسرائیل کودک کش انجام می شود ، آمریکایی ها خودشان را به نفهمی زده اند ومی دانند کار اسرائیل است ولی به رو نمی آورند. کودکان مسیحی آمریکایی دومین قربانیان انتقام هولوکاست یهود هستند بعد از کودکان فلسطینی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس