دولت آلبانی امکان ملاقات با گرفتارشدگان در گروهک منافقین را فراهم کند

برادر یک عضو گرفتار شده در گروهک منافقین از دولت آلبانی خواست که امکان ملاقات خانواده‌ها با عزیزانشان را فراهم کند.  

به گزارش مشرق، فردین علی اکبری برادر حمید علی اکبری از اعضای گرفتار شده در فرقه رجوی (گروهک منافقین) اظهارداشت: حمید ۳۶ سال پیش در جنگ ایران و عراق، ابتدا اسیر بعثی ها و سپس اسیر گروهک مجاهدین خلق (منافقین) شده است.

وی گفت: من در این سال ها در جستجوی حال و وضعیت برادرم یک لحظه هم از پا ننشسته و همراه با دیگر اعضای خانواده، تلاش های زیادی را برای آزادی آنها انجام داده ایم که از جمله آنها تجمع مقابل سفارت ترکیه در تهران به منظور تشکر از دولت آلبانی و امضاء بیانیه پایانی بود.

وی در خصوص اسارت برادرش و تلاش های خود برای آزادی وی تصریح کرد: پدر و مادرم ۲۵ سال پیش از شدت غصه و گریه در فراق برادرم از دنیا رفتند، چند سال است که در برنامه های متعددی که انجمن نجات ترتیب می دهد شرکت می کنم و اخیرا هم شنیدیم که دولت آلبانی با منافقین درگیر شده؛ این خبر یک نقطه امید برای دیدار دوباره با عزیزانمان در قلب های ما ایجاد کرد.

علی اکبری افزود: همه خانواده هایی که سالهاست در انتظار عزیزانشان سوخته و ساخته اند، از دولت آلبانی تقاضا دارند که امکان ملاقات و گفت‌وگو با عزیزان در اسارت را برای ما فراهم کنند.

وی در پایان با اشاره به امیدواری خود برای دیدار مجدد با برادرش، خطاب به او خاطرنشان کرد: برادرم برگرد؛ دل ما برای تو بسیار تنگ شده است.

گفتنی است، تجمعی با حضور خانواده‌های اعضای گرفتار شده در گروهک منافقین به منظور قدردانی از دولت و دستگاه‌ قضایی کشور آلبانی به واسطه کنترل گروهک مزبور، روز جمعه نهم تیرماه در مقابل سفارت ترکیه به عنوان حافظ منافع آلبانی برگزار شد.

افراد حاضر در آن مراسم با در دست داشتن پلاکاردهایی خواهان اجازه دولت آلبانی به آنها برای سفر به آن کشور و پیگیری وضعیت عزیزان خود شدند.

از شهریور ۱۴۰۱ دولت آلبانی به دلیل تحرکات منافقین، روابط دیپلماتیک خود با ایران را قطع کرد و به همین سبب این تجمع در مقابل سفارت ترکیه در تهران برگزار و طی آن مراسم، شرکت کنندگان از دولت آلبانی خواستند تا به آنها اجازه سفر به آن کشور به منظور دیدار با اعضای خانواده‌های خود را بدهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس