کد خبر 1506834
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
الزام ادارات به کاهش مصرف برق/ قطع برق در انتظار بخش اداری پرمصرف

هم‌زمان با عبور مصرف برق کشور از مرز ۷۰ هزار مگاوات، تشدید برخورد با ادارات پرمصرف در دستور کار توزیع برق پایتخت قرار گرفته است و بر همین اساس امروز برق ۴۰ اداره پرمصرف شهر تهران قطع شد.

به گزارش مشرق، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع دستگاه‌های اداری و اجرایی شهر تهران می‌رساند به دنبال ثبت رکورد ۷۱ هزار و ۵۰۰ مگاوات نیاز مصرف برق کشور، به‌منظور اطمینان از پایداری شبکه توزیع برق و در راستای تأمین آسایش و آرامش همه هموطنان، تشدید برخورد با ادارات پرمصرف در دستور کار نیروهای اجرایی این شرکت قرار گرفته است.

اداراتی که مطابق با مصوبه ابلاغی هیئت دولت اقدام به کاهش مصرف برق نکنند بدون اغماض مشمول قطع برق شده و وصل مجدد انشعاب با طی مراحل اداری تعیین شده امکان‌پذیر خواهد بود؛ همچنین اداراتی که همکاری مناسبی در این زمینه نداشته‌اند به استانداری تهران نیز معرفی خواهند شد.

بر اساس این گزارش امروز (یکشنبه ۱۸ تیرماه) انشعاب برق ۴۰ دستگاه اداری پرمصرف پایتخت به دلیل بی‌توجهی به اخطارهای داده شده قطع شده و مطابق اعلام قبلی، روزهای شنبه هر هفته اسامی ادارات پرمصرف به‌منظور اطلاع عموم هم‌وطنان منتشر خواهد شد.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچنین از عموم مشترکان به‌ویژه دستگاه‌های اداری درخواست کرد تا با حداکثر صرفه‌جویی در مصرف برق به‌ویژه طی هفته جاری به‌عنوان گرم‌ترین هفته سال ۱۴۰۲ همراه خادمان خود در تأمین برق موردنیاز هموطنان باشند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس