کد خبر 1507491
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
محرومیت عجیب کمیته اخلاق برای مدیران پرسپولیس

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رای عجیبی را درباره دو مدیر تیم پرسپولیس صادر کرد که حالت اجرایی ندارد!

به گزارش مشرق، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به مصاحبه آقایان افشین پیروانی و حسین خبیری در مورد سقف بودجه باشگاه‌ها مبنی بر اینکه این قانون برای دور کردن برخی تیم‌ها از قهرمانی صورت گرفته که مشابه همین مصاحبه‌ها در فصل گذشته نیز از سوی عوامل این تیم بدون مستندات انجام شد، آن هم در حالیکه پرسپولیس هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی قهرمان شده بنابراین رئیس دیوان تحقیقات پیشنهاد محرومیت موقت نامبردگان را صادر و اعلام کرد:

با توجه به اینکه اجرای قوانین و مصوبات بر همه تیم‌ها لازم الاجراست و مصاحبه‌های نامبردگان نشر اکاذیب و افترا محسوب شده و موجب مخدوش شدن چهره ورزش فوتبال و مقامات شده است بر همین اساس و با استناد به بند یک ماده ۶۶ آئین نامه اخلاق فدراسیون فوتبال آقایان پیروانی و خبیری از هر نوع فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به مدت ۲۰ روز تا رسیدگی نهایی به پرونده محروم می‌شوند.

رأی عجیب کمیته اخلاق در حالی منتشر شده است که هیچ دیداری در ۲۰ روز آینده به طور رسمی در تقویم رقابت‌های فوتبال باشگاهی کشور برگزار نمی‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • کورش IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    0 2
    والله ما چندین ساله با این رای های کمیته های اخلاق وانضباطی که وابستگی شدید به رنگ آبی دارند متعجبیم یک مورد ذکر میکنیم تا جراید محترم هم مطلع باشند مسلمان با یک قلیون نابودش کردند ولی قاعدی با انواع واقسام خلافکاری هی خفن مصونیت دارد
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    10 0
    خدایی انتظار بیشتری از این فدراسیون و وزارتخونه بشدت آلوده به مافیای لنگ دارین. زهی خیال باطل. چنانچه از این نوع تخلفات رو هر شخص دیگه غیر لنگی انجام داده بود الانه بستگانش بایستی داغدار عزایشان باشند.
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    2 0
    همینکه نگفتن بازی‌های دوستانه جای شکرش باقیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس