قالیباف: لایحه حجاب و عفاف مراحل نهایی بررسی و تصویب را می‌گذراند

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت روز عفاف و حجاب، نوشت: مجلس شورای اسلامی، مراحل نهایی بررسی و تصویب لایحه اصلاح شده را می‌گذراند و ان‌شاءالله در زمانی نزدیک شاهد بررسی آن در صحن علنی مجلس خواهیم بود.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز عفاف و حجاب، با صدور پیامی از مراحل نهایی بررسی و تصویب لایحه حجاب و عفاف در مجلس خبر داد.

در بخشی از این پیام آمده است: «مجلس یازدهم فرآیند بررسی سریع و دقیق لایحه قوه قضاییه و دولت را با رفع اشکالاتی که براساس مطالبات کارشناسان و مردم مطرح شده است، در دستور کار قرار داده است.

تعبیۀ سامانۀ جمع‌سپاری و گرفتن آرای دغدغه‌مندان و همچنین برگزاری جلسه با نظریه‌پردازان حوزۀ عفاف و حجاب و استفاده از ظرفیت متخصصان در این راستا و گفتگو با مردم در فضای عمومی بخشی از اقدامات ویژه‌ای بود که اینجانب به‌عنوان رئیس مجلس یازدهم انجام داده‌ام تا از تأمین نظرات عموم دغدغه‌مندان و مؤمنان و رسیدن به برآیند معقولی از این آرا براساس منویات رهبر معظم انقلاب اطمینان حاصل شود و برای رفع هرگونه نگرانی از تاخیر بی دلیل در تصویب قانون به مردم عزیز عرض می‌کنم که کمیسیون تخصصی مجلس مراحل نهایی بررسی و تصویب لایحه اصلاح شده را می‌گذراند و ان‌شاءالله در زمانی نزدیک شاهد بررسی آن در صحن علنی مجلس خواهیم بود.»

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در نامه‌ای به همسر شهید باب‌الخانی دربارۀ مطالبۀ تصویب لایحۀ عفاف و حجاب پاسخ داد.

قالیباف در بخشی از پیام به همسر شهید اینگونه نوشته بود: «لازم است برای آرامش خاطر شما و مردمی که نگران حفظ بنیان خانوادهٔ خود هستند، اطمینان دهم با برگزاری پرحجم و فوری جلسات کارشناسی در حضور خودم و کمیسیون‌های تخصصی مجلس و مرکز پژوهش‌ها، حتی یک روز در تصویب قانون حجاب تأخیر نخواهیم داشت و شما به‌زودی شاهد بررسی آن در مجلس خواهید بود».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    2 33
    امروز رو جدی نگیرید. فردا اگه روز درخت هم باشه همه راجع به درخت بیانیه میدن. روزهای دیگه مهمه چی میگن
  • احمد IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    4 39
    محال است این لایحه قبل از انتخابات مجلس اجرایی شود. جناب قالیباف خیلی بلد نیست با الفاظ بازی کند هر چند ادای افراد حرفه ای را در می آورد!!
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    4 72
    موضوع عفاف نیاز به همین برنانه ریزی ها داره اما در کنارش باید آگاهی بخشی به مردم هم باشه.منبری ها بجای قصه و خواب تعریف کردن باید مباحث جامعه شناسی و آسیب های اجتماعی را بصورت روشن بیان کنند البته متاسفانه حوزه ما اینقدر ضعیف شده که نیازهای روز را نمیتونه تامین کنه و این بخاطر سوق دادن روحانیت به سمت کارهای اداری و کارمندیه که دغدغه ی تربیت اجتماع را درشون از بین میبره.
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    3 1
    گشت ارشاد نیاز امروز ما هست.اکثریت مردم خواهان بازگشت گشت ارشاد هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس