کد خبر 1508195
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
جایگاه سوخت

رئیس شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از نظارت جدی بر جایگاه‌های عرضه سوخت و بررسی کارت‌های سوخت از طریق سامانه‌های الکترونیکی خبر داد.

به گزارش مشرق، بهروز نارکی از نظارت جدی بر جایگاه‌های عرضه سوخت و بررسی کارت‌های سوخت از طریق سامانه‌های الکترونیکی خبر دادو گفت: در راستای شناسایی و برخورد با متخلفان و قاچاقچیان سوخت، در بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت و بازبینی دوربین‌های مدار بسته، مشخص شد ۲۷ دستگاه کشنده با استفاده از ۳۳ فقره کارت سوخت متعلق به خودروهای غایب در چندین مرحله اقدام به سوختگیری کرده اند.

وی افزود: در همین راستا یک دستگاه خودرو کشنده، شناسایی که مقدار ۲ هزار و ۹۲۶ لیتر نفتگاز به ارزش ۶۳۱ میلیون ریال از کارت سوخت به صورت غیر مجاز سوختگیری شده بود.

وی ادامه داد: پرونده در شعبه اول بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی چابهار بررسی و متخلف به پرداخت یک میلیارد و ۲۶۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

نارکی گفت: شرکت پخش فرآرده‌های نفتی چابهار گزارش این تخلف را به تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار ارسال کرده است.

جریمه هشت میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در خاش

همچنین احمد آرمین رئیس شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان خاش از محکومیت هشت میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در خاش خبر داد وگفت: پرونده رسیدگی به کشف ۱۸ هزار لیتر نفت کوره به ارزش ۲ میلیارد و ۹۱۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان خاش رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به بررسی مستندات موجود، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده به پرداخت هشت میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

آرمین گفت: اداره صنعت و معدن شهرستان خاش گزارش کشف این میزان سوخت را به تعزیرات حکومتی شهرستان خاش ارسال کرده است.

کشف ۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیب و سوران

مرتضی ایرانی ‌رئیس شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان سراوان از کشف ۹ هزار لیتر سوخت قاچاق جا ساز شده در یک دستگاه کامیون کمپرسی خبرداد و گفت: پرونده رسیدگی به کشف ۹ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان سراوان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به بررسی مستندات موجود، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده به پرداخت ۵ میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

ایرانی گفت: پلیس امنیت اقتصادی شهرستان سیب و سوران گزارش کشف این میزان سوخت را به تعزیرات حکومتی شهرستان سراوان ارسال کرده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    1 0
    چقدر زیاد جریمه شده!!!!!!!!!! طرف فردا یه ذره بیشتر کار می کنه تا کسری این معامله براش جبران بشه 😏 کار باید ریشه ای حل بشه
  • ایران قوی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    1 0
    بگیرین این پشه های خون آشام رو
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    1 0
    حداقل روزی یک میلیون لیتر داره میره بیرون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس