کد خبر 1508362
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
ادامه مخالفت «خلبانان صهیونیست» با تغییرات قضایی

خلبانان صهیونیست در ادامه مخالفت خود با تغییرات قضایی نتانیاهو اعلام کردند که هفته آینده در تمرینات آموزشی مشارکت نخواهند کرد.

به گزارش مشرقِ به نقل از روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، خلبانان نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که به دلیل تداوم روند تصویب قانون تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو، از ابتدای هفته آتی در تمرینات آموزشی مشارکت نخواهند کرد.

پیش از این بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به نافرمانی خلبانان تاکید کرد که این رژیم بدون حضور «تعدادی خلبان» نیز می‌تواند به مسیرش ادامه دهد.

نتانیاهو با دهن‌کجی به نظامیان و خلبانان اعتصاب کننده اضافه کرد: اسرائیل تنها درصورت نداشتن کابینه، نمی‌تواند راه را ادامه دهد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که رسانه‌های رژیم صهیونیستی چهارشنبه اعلام کردند، حدود ۵۰۰ خلبان و افسر ذخیره در ارتش در اعتراض به لایحه تغییرات قضایی قصد تعلیق فعالیت‌های خود را دارند.

این افسران قدیمی نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله مسئولان ارشد، در پیامی از اعتراضات خلبانان حمایت کردند.

این افسران در پیام خود خطاب به خلبانان تاکید کردند که بدون هیچ تردیدی از اعتراضات شما و تمرد از انجام خدمت وظیفه حمایت می کنیم.

۲۰ تیر ماه ۳۵۰ خلبان ارتش رژیم صهیونیستی تجمع اعتراضی برگزار و اعلام کردند که دیگر حاضر به انجام خدمت نیستند.

رسانه های صهیونیستی اعلام کرده‌اند که اعتراضات خلبانان نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به تغییرات قضایی، حساس ترین نقطه ضعف نخست وزیر این رژیم برای انجام کودتای قضایی است.

از سوی دیگر، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی تاکیدکرد که استعفای صدها خلبان از نیروهای هوایی، آسیب جدی و واقعی به عملکرد این نیرو وارد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس