کد خبر 1508553
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
فلسطینیان

یکی از اعضای تندروی کنست رژیم صهیونیستی شهرک نشینان اشغالگر اسرائیلی را به حمل سلاح علیه فلسطینیان فراخواند.

به گزارش مشرق، یکی از اعضای تندروی کنست رژیم صهیونیستی شهرک نشینان اشغالگر اسرائیلی را به حمل سلاح علیه فلسطینیان فراخواند و تاکید کرد که تنها راه حل موجود با فلسطینیان، حمل سلاح است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "اسحاق کرویزر" عضو کنست از حزب "عوتسما یهودیت" به ریاست ایتمار بن غفیر وزیر تندرو صهیونیست در توییتی خواستار مسلح کردن شهرک نشینان بر علیه فلسطینیان شد.

کرویزر تصریح کرد که امروز صبح را به آموزش کار با سلاح اختصاص داده است و این وظیفه هر اسرائیلی است که مسلح باشد و کار با سلاح را بداند.

او اشاره کرد که با توجه به اوضاع امنیتی جاری در اراضی اشغالی و اینکه بارها شهرک نشینان مسلح اقدام به قتل فلسطینیان کرده اند، ضرورت این مسئله (مسلح شدن شهرک نشینان) برای همه مشخص خواهد شد.

کرویزر تصریح کرد که بر این اساس، ما در حزب عوتسما یهودیت به ریاست ایتمار بن غفیر در راستای مسلح سازی هرچه بیشتر شهرک نشینان قدم برمی داریم تا همه کسانی که می‌توانند، سلاح بدست بگیرند.

این عضو کنست فاش کرد که وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بیش از ۱۸ هزار مجوز حمل سلاح را طی ماه‌های اخیر برای صهیونیست‌ها صادر کرده است که چنین عددی بی سابقه است.

اسحاق کرویزر تاکید کرد که با توجه به اینکه وجود نیروهای امنیتی در هر تقاطع و خیابانی غیر ممکن است، تنها راه حل این است که هر صهیونیستی مسلح شود تا در صورت وقوع هرگونه عملیاتی بتوانند بلافاصله واکنش نشان داده و طرف فلسطینی را به شهادت برسانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس