کد خبر 1508847
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
نحوه پیگیری تماس شهروندان با مرکز ۱۱۰

رئیس مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ از نحوه پیگیری تماس شهروندان با مرکز ۱۱۰ از طریق پیامک را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین اردلانی رئیس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ گفت: یکی از موضوعاتی که دغدغه پلیس و مردم، عدم اطلاع داشتن شهروندان نسبت به ثبت گزارش خبری که به پلیس اعلام کرده‌اند بود.

وی افزود: این بی اطلاعی شهروندان منجر به تماس‌های مجدد با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ می‌شد.

سرهنگ اردلانی بیان داشت: پیگیری این موضوع را بر اساس ارسال پیامک به شهروندان حل کردیم.

وی گفت: وقتی خبر در سامانه ثبت می‌شود بلافاصله پیامک برای شهروند ارسال با مضمون اینکه شهروند گرامی خبر شما در سامانه پلیس ۱۱۰ ثبت و کد رهگیری به شهروندان ارائه می‌شود.

سرهنگ اردلانی در پایان بیان داشت: گزارش خبری که به پلیس اعلام شده، شهروندان می‌توانند از طریق کد رهگیری خبر را از سامانه‌های پلیسی، کلانتری و یا حتی از مراجع قضائی موضوع را پیگیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    1 1
    پیگیری
  • ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    3 0
    اگه گزارشی در یک موضیوعی به لیس بدید تنها یه کد رهگیری به شما میده همین. و شما رو از سر باز میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس