لیبرمن: نه کابینه‌ای داریم و نه امنیتی

درپی عملیات ضد صهیونیستی جدید در جنوب شهر بیت لحم در کرانه باختری رود اردن، وزیر جنگ اسبق این رژیم گفت که صهیونیستها فاقد کابینه و امنیت هستند.

به گزارش مشرق، اویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسبق و رئیس حزب موسوم به «اسرائیل بیتنا» در واکنش به عملیات ضد صهیونیستی در جنوب شهر بیت لحم با حمله به کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم گفت: "کابینه نتانیاهو بازدارندگی و کنترل را از دست داده است و نه کابینه ای هست و نه امنیتی".

منابع خبری رژیم صهیونیستی امروز از عملیات ضدصهیونیستی در ورودی شهرک فلسطینی نشین «تقوع» در جنوب شهر بیت لحم در جنوب کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

این منابع افزودند که سه شهرک نشین صهیونیست بر اثر تیراندازی در ورودی این شهرک زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به این عملیات تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری روز به روز در حال گسترش است.

«حازم قاسم» افزود: مقاومت در کرانه باختری به حملات خود علیه شهرک نشینان صهیونیست ادامه می دهد و این بار در جنوب کرانه باختری مرکز ایست بازرسی نظامیان صهیونیست در نزدیک شهرک فلسطینی نشین «تقوع» در جنوب شهر بیت لحم را هدف قرار داد.

وی تاکید کرد: تا زمان تحقق آزادی و استقلال ملت فلسطین، مقاومت ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علـی IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    0 0
    جناب لیبرمن! شنـا بلدی؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس