رئیسی: روند افزایش قیمت خودرو‌های مونتاژی بررسی و اصلاح شود

رئیس‌جمهور، وزرای اقتصاد و صمت و معاون اول رئیس‌جمهور را مأمور کرد روند افزایش قیمت خودروهای منونتاژی را بررسی و اصلاح کنند.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیأت دولت با بیان اینکه شورای رقابت با چه توجیهی قیمت خودروهای مونتاژی را افزایش داده است؟ معاون اول رئیس‌جمهور و وزرای اقتصاد و صمت را مأمور بررسی و اصلاح این روند کرد.

رئیس‌جمهور گفت: اینکه در سال «رشد تولید و مهار تورم» یک بخش بدون اخذ مجوزهای لازم کالاها را گران کند، قابل پذیرش نیست و دستگاه‌ها باید خود را موظف به مقابله با گرانی و تورم بدانند.

رئیسی با اشاره به امضای ۲۱ سند و تفاهم‌نامه همکاری در سفر اخیر به قاره آفریقا، پیگیری جدی توافق‌نامه‌ها و مصوبات مربوط به سفرهای خارجی دولت و ارائه گزارش عملکرد برای اطلاع افکار عمومی را مورد تأکید قرار داد.

رئیس‌جمهور در ابتدای این جلسه با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک ذی‌الحجه، مناسبات این ماه را برای افزودن به اندوخته‌های معنوی مغتنم دانست و همگان را به بهره‌گیری از این ایام فراخواند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    7 1
    می دونید چرا قیمت خودرو در ایران مثل ارز هر روز بالا میره؟ به دلیل اینکه ایران، خودروسازی نداره مونتاژ کاره بعد پنجاه سال حمایت های دولتی!! تمام قطعات خودروهای ایرانی از چین وارد میشه و در سوله های شرکت های ایرانی سرهم میشه و وارد بازار میشه به همین دلیل قیمت ها هر روز بالا میره چون وابسته به چینه برای واردات این قطعات از چین باید ریال به دلار چنج کنه به همین دلیل قیمت های تولیدات داخل بالا میره
  • شهروز IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    1 0
    درسال رشد تولید مسولان درمغان اهنگ ضد رشد تولید زدند حالا ریس جمهور هرچه فریاد میزند بزند جلوی کشت دوم که نیاز اساسی وضروری کشور در تولید سویا بود را گرفتند انهم با استفاده از قوه ی قهریه . مسولان اب منطقه ای حقابه ی ۵۰ ساله ی کشاورزان راازمردم گرفته وبه خاطر دریافت مبالغ زیاد به دیمات درپایاب سد خدافرین دادن هیچ کس هم جوابگو مردم که بیکار شده اند نیست وقط میگویند اب کم است حتی به ابهای پرت وزهکش هم اجازه برداشت نمیدهند واین ابهاازکشورخارج وبه کشور ازربایجان هدایت میشود
  • وحید IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    1 0
    یکی هم بزنه تو دهن ایران خودرو آخه دنا پلاس که آپشناشو برداشتن پلاسیده شده 350 میلیون
  • احمد IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    8 0
    ایکاش می شد با دستور مانع افزایش قیمت شد!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس