کد خبر 1509143
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
آزادی حمید قره‌حسنلو و همسرش صحت ندارد

طی ساعت‌های اخیر شایعاتی مبنی بر آزاد شدن حمید قره‌حسنلو و همسرش که در پرونده شهادت شهید عجمیان دستگیر و دادگاهی شدند منتشر شده است.

به گزارش مشرق، طی ساعت‌های اخیر شایعاتی مبنی بر آزاد شدن حمید قره حسنلو و همسرش که در پرونده شهادت شهید عجمیان دستگیر و دادگاهی شدند منتشر شده است.

پیگیری شایعه منتشر شده از مراجع قضایی نشان می‌دهد در پرونده قضایی این فرد و همسرش فرزانه قره حسنلو اتفاق جدیدی نیفتاده است و هر دوی این افراد در زندان به سر می‌برند.

گفتنی است در حال حاضر پرونده حمید قره حسنلو و فرزانه قره حسنلو در دیوانعالی کشور در حال بررسی است و حکم جدیدی در این پرونده صادر نشده است.

به گزارش مشرق، دوازدهم آبان ماه سال گذشته بود که تعدادی از اغتشاشگران در اطراف آرامستان بهشت سکینه و کمالشهر کرج به بهانه شرکت در مراسم چهلم یکی از جانباختگان اغتشاشات با ایجاد ناآرامی و ریختن سنگ و چوب و نخاله‌های ساختمانی، اقدام به بستن آزاد راه کرج – قزوین و اختلال در عبور و مرور خودروها، تخریب اموال عمومی و خصوصی و ضرب و جرح مأموران کردند.

در حوادث این روز، سیدروح‌الله عجمیان یکی از حافظان امنیت مظلومانه به شهادت رسید.

در این پرونده در مجموع برای ۱۶ نفر از متهمان قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر و در تاریخ ۹ آذر جلسات دادگاه انقلاب اسلامی و دادگاه کیفری یک استان البرز برای رسیدگی به اتهام افراد دخیل در شهادت روح الله عجمیان و حوادت آن روز بهشت سکینه کرج  برگزار شد.

در جلسات دادگاه متهمان صراحتاً نحوه شهادت سید روح‌الله عجمیان را تشریح و به نقش خود در این جنایت اعتراف کردند. همچنین تصاویر و اسناد مرتبط با این واقعه نیز در دادگاه به نمایش در آمد.

2 نفر از متهمان این پرونده به نام های محمد مهدی کرمی و سیدمحمد حسینی به عنوان عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه، سیدروح‌الله عجمیان شد؛  ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱ به دار مجازات آویخته شدند.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    14 0
    خجالت نکشید... اونها رو هم دیگه آزاد کنید.
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    18 0
    از شماها بعید نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس