ادامه هتک حرمت قرآن در اروپا/معترضان عراقی سفیر دانمارک اخراج شود

بعد از سوئد این بار در دانمارک، یک گروه افراطی پرچم عراق و قرآن کریم را به آتش زدند. در پی این اهانت، معترضان عراقی با تجمع در اطراف منطقه سبز بغداد خواستار اخراج سفیر دانمارک از عراق شدند.

به گزارش مشرق، در پی هتک حرمت مجدد به قرآن کریم و آتش زدن پرچم عراق در دانمارک، صدها تظاهرکننده خشمگین عراقی با تجمع در مقابل منطقه سبز بغداد خواستار اخراج سفیر دانمارک از عراق شدند.

وبگاه «آرتی» روسیه بامداد شنبه گزارش داد که به دنبال اهانت مجدد به قرآن کریم و آتش زدن پرچم عراق در دانمارک، هواداران خشمگین جریان صدر با یورش به سمت دروازه‌های منطقه سبز بغداد خواستار تسخیر سفارتخانه دانمارک واقع در منطقه امنیتی سبز بغداد شدند که در جریان این تظاهرات، با نیروهای امنیتی درگیر شدند.

بر پایه این گزارش، نیروهای امنیتی عراق با نصب موانع سیمانی مقابل ورودی‌های منطقه امنیتی مانع از ورود معترضان خشمگین عراقی به محوطه منطقه دیپلماتیک سبز بغداد شدند.

گزارش‌ها حاکیست که معترضان وابسته به جنبش صدر پل خیابان «حی البنوک» در شرق بغداد را مسدود کردند.

رسانه‌های عراقی گزارش دادند که اکثر معترضان از طرفداران جریان صدر هستند که به دنبال رسیدن به سفارت دانمارک هستند که با سد نیروهای امنیتی مواجه شدند.

گفتنی است بعد از سوئد این بار در دانمارک، اعضای یک گروه راستگرای افراطی دانمارکی (Danske Patrioter) پرچم عراق و قرآن کریم را به آتش زدند.

این گروه تندرو دانمارکی علت اقدام موهن خود در اهانت به مقدسات مسلمانان را اعتراض به حمله معترضان عراقی به سفارت سوئد در بغداد عنوان کرد.

این گروه راستگرای افراطی پیش از این، هتک حرمت به قرآن کریم و آتش زدن پرچم در مقابل سفارت ترکیه در کپنهاک را در کارنامه سیاه خود دارد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 4
  • CA ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    11 4
    نوادگان واکینگهای حرامزاده در حال نشان دادن ذات نجس خودشان هستند.
  • مهدی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    1 3
    اگر تورات وانجیل رو اتش بزنید دیگه جرات ندارند قران را اتش بزنند
    • چم چی بگم IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
      0 0
      خدا شفات بده حاجی !!!!!
  • مسلمان IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    1 1
    پیامبر خدا فرمودند دو گوهر گرانبها برای شما به امانت می گذارم قرآن و عترتم حالا باید ببینیم که آیا امانت دار خوبی بودیم تا این که منتظر خلاصه و وارث و تنها باقی مانده عترت ایشان باشیم و خداوند رخ زیبای حجه خود بر زمین که در بین ما در جای جای جهان تشریف میبرد و جویای حال دوستداران و شیعیانش هست و بلا و سختی هایی که با نیرنگ شیطان و فرزندانش در جهان درست میشود را از سر شیعیان و دوستداران دین خدا بر طرف می کند و غمخوار و مرهم شیعیانشان در تمام جهان هست ایشان در بین آنها اما شیعیان در غیبت و نابینایی در فراغت امام خود تشنه دیدار هستند ...
  • عبدالله IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    1 0
    ١. بردن قرآن به خارج از بلاد اسلام شرعاً جایز نیست. حال که نرم افزارش هست دیگه بدتر و گناهش بیشتر. وقتی لمس جلد قرآن برای مسلم مجنب/ حاٮٕض جایز نباشد البته دادنش به دست نامسلمان هم روا نیست. ٢. بار اوّلی که به قرآن اهانت شد اگر ٥٠ کشور مثلًا اسلامی روابط را با کشور موهن تعلیق میکردند، هرگز تکرار نمیشد. چون هر قدر عقده‌ای یا بزعم خود لارژ و یله باشد، باز اینقدر شعور اقتصادی دارد که بفهمد برپایی ١ نمایش به قطع رابطه با ٥٠ کشور نمي‌ارزد. امّا دریغ از ١ جو شرف! هیچیک هیچ غلطی نکردند. بلکه ترکیۀ دین‌سیز به سوئد دین‌ستیز جایزه هم داد: عضویتش را در ناتو پذیرفت. در حالیکه لااقل مي‌توانست سر همین قضیه خودش را به اروپا جا کند. مسلماني به شعار تنها نیست؛ به عمل باشعور است. و السلام علیٰ من اتّبع الهدیٰ
  • ایرانی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    1 3
    با تمام قوت و شدت با این کافران نجس برخورد کنیم تا دیگه کسی جرأت اهانت و تعدی به مقدسات ما را نداشته باشد
  • م.م IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    2 0
    آتش زدن سفارت خونه واقعا کاره نادرستی هست . ضمنا اون کسی که قرآن را آتش زده ملیت عراقی داره .‌قضاوت کمی سخت شده .‌هرچند دولت سوئد هم نباید اجازه میداد. باید بررسی بشه که دشمن دنبال چی هست که داره ذهن هارو درگیره این موضوع میکنه . پشت پرده چه خبره ؟!!!!!
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    0 0
    واقعا جای تاسف داره، دولت های اسلامی اگه واقعا خودشون رو مسلمون میدونن باید روابطشون با سوئد و دانمارک قطع کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس