یورام کوهن

یورام کوهن، رئیس سابق شاباک نسبت به وقوع درگیری های خشونت آمیز در سرزمین های اشغالی هشدار داد.

سرویس جهان مشرق - یورام کوهن، رئیس سابق شاباک، نسبت به عواقب تصویب قانون "لغو عقلانیت مصوبات " هشدار داد و گفت: «اگر این قانون تصویب شود، می ترسم در اسرائیل مبارزات خشونت آمیزی رخ دهد.»

کوهن همچنین افزود: اسرائیل در برابر تهدیدات خارجی در وضعیت آسیب پذیری قرار دارد. آنچه اکنون می‌بینیم می‌تواند تشدید شود [تهدیدات علیه رژیم صهیونیستی]، ارزیابی دشمنان ما این است که اسرائیل به اندازه کافی قوی نیست تا به یک حمله از خارج پاسخ دهد.

در روزهای اخیر مقامات ارشد سابق تشکیلات امنیتی رژیم صهیونیستی علیه اصلاحات قضایی صحبت کرده اند. ناداو آرگامان رئیس سابق سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در رابطه با تحولات اخیر در سرزمین های اشغالی گفت: «به شدت نگرانم که در آغاز یک جنگ داخلی باشیم».

در روزهای اخیر و با افزایش درگیری ها ناشی از پیشبرد طرح اصلاحات قضائی توسط دولت نتانیاهو، بیش از هزار و صد خلبان و خدمه نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی، اعلام کردند که در صورت تداوم این طرح، حضور در پست‌های خود را تعلیق خواهند کرد.

فرماندهان و مقامات صهیونیستی در پی افزایش تعداد نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی که قصد دارند از حضور در پست ها خود امتناع کنند، به شدت از آسیب وارد شدن به امنیت رژیم صهیونیستی نگران شده و در این رابطه هشدار داده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ساس IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 0
    بازی سیاسی در تلاویو را باور کنند که باعث خوشخیالی و سبیه خون یکباره است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس