نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی از ناآرامی‌ها به زار زدن افتاد

یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی در واکنش به اوضاع ناآرام این رژیم و تظاهرات پیوسته در اعتراض به طرح کابینه، گریه‌کنان گفت که اسرائیل تاکنون با چنین فاجعه‌ای مواجه نبوده است.

به گزارش مشرق، «اوریت فرکاش هکوهن» نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست)،‌ امروز (یکشنبه)، به علت اوضاع ناآرام رژیم صهیونیستی در پارلمان گریست.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از روی کار آمدن، در ژانویه سال جاری میلادی از طرح جدید خود برای تغییر ساختار قضایی این رژیم خبر داد که با واکنش سراسری و انصراف صدها نیروی ذخیره این رژیم از خدمت مواجه شد.

اوریت فرکاش نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی که به‌شدت از وضعیت موجود شکایت داشت، اوضاع ناآرام رژیم صهیونیستی را ظهر امروز به باد انتقاد گرفت و گریه‌کنان در پارلمان گفت: «این یک کابینه بی‌نظم و ترتیب است. چنین وضع فاجعه‌باری قبلا رخ نداده است. من نمی‌توانم چیزهایی را که در حال رخ دادن است، باور کنم.»

نماینده کنست در ادامه اضافه کرد: «وزرایی که از سیاست‌های آنان متنفر بودیم و نخست‌وزیری که از دروغ گفتن دست بر نمی‌دارد، دارند برای تضعیف نظم و قانون، قوانین تصویب می‌کنند، چون بعضی از آن‌ها مظنون به ارتکاب جرم هستند.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در چند پرونده قضایی به فساد و خیانت در امانت متهم است. او قصد دارد با تصویب طرح تغییر در ساختار قضایی از محاکمه فرار کند.

فرکاش در بخش دیگری از اظهاراتش بیان کرد: «من از این واقعیت وحشت دارم که وقایع فعلی ما را به بدترین وضعیت ممکن رسانده. شما اسرائیل را نابود کردید.»

به طرح کابینه رژیم صهیونیستی برای تغییر در ساختار قضایی تاکنون ده‌ها نیروی ذخیره این رژیم از خدمت انصراف داده‌اند و اراضی اشغالی به‌صورت پیوسته شاهد تظاهرات گسترده و درگیری پلیس با معترضان است.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، جمعه‌شب، در پی انصراف ده‌ها نیروی ذخیره این رژیم از خدمت خواستار تعدیل طرح تغییرات قضایی یا توقف کامل آن شده بود.

گالانت گفته بود که «وضعیت بسیار نگران‌کننده است.» او از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم خواست که رأی‌گیری برای تصویب این طرح را به تعویق بیندازد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    8 3
    ایشالله به حق علی همیشه پریشان و گریان باشید
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    7 0
    به درک اینهمه جنایت کردید به این فکر نکردیدکه روزی آه قربانیان اون جنایت ها دامنگیرتان می شود
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    8 0
    به همهٔ غربگداها و اغتشاشو ها که نوکر صهیونیست‌ها هستند تسلیت میگم، ان شاء الله در این مورد غم اولتون باشه و هر روز خبرهای بد و بدتر از سرزمین های بشنوین!!!
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    9 0
    امیدوارم خشک نشه!
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    8 0
    امیدوارم اشکش خشک نشه!
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    6 0
    اصلاح طلبان احمق رو بگو که دمشون رو به دم صهیونیست ها گره زده اند
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    7 0
    این تازه اولشه، به این زنیکه توصیه میکنم لباس غواصیشو بذاره دم دست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس