کد خبر 1511274
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
نتانیاهو

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از انجام عمل جانبی برای قلب از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، بعد از عمل کاشت دستگاه ضربان ساز قلب، امروز (دوشنبه)، از بیمارستان مرخص شد و ترخیص او در آستانه اولین رای تصویب در یک بازنگری بحث برانگیز قضایی انجام شد که ائتلاف مذهبی-ملی گرای او به دنبال آن است.

یکی از شاهدان عینی خبرگزاری رویترز کاروان نتانیاهو را دید که از مرکز پزشکی «شبا» در نزدیکی تل‌آویو خارج شد. دفتر نتانیاهو و بیمارستان شبا هم گفتند که او مرخص شده است.

امروز کِنِسِت قرار است قرائت نهایی لایحه اصلاح قانونی را برگزار کند که به دیوان عالی امکان می‌دهد تصمیمات اتخاذ شده دولت و وزرا که «غیر معقول» می‌داند، را لغو کند. این لایحه-در صورت تصویب- اولین بسته اصلاحاتی خواهد بود که نخست‌وزیر به نام ایجاد توازن بین شاخه‌های دولت دنبال می‌کند، اما منتقدان او آن را به‌عنوان مهارکننده استقلال قضایی می‌دانند.

این در حالیست که به تازگی «مکس بوت» تحلیگر دفاعی نشریه واشنگتن پست، تحلیگر دفاعی نشریه واشنگتن پست نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را بزرگترین تهدید برای این رژیم دانست. این تحلیلگر همچنن مدعی است «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا، تلاش کرده تا نتانیاهو را از مسیر مخربی که در آن قرار دارد خارج کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حاجی از سه راه جوبشور IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    گردنش رو اره برقی نمیزنه. تیغه اش خم میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس