هشدار رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی درباره تمرد نظامیان

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی به نخست وزیر این رژیم نسبت به کشیده شدن دامنه تمرد و نافرمانی نظامی به بخش عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد.

به گزارش مشرق از خبرگزاری سما، هرتزی هالوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در این باره با هشدار به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم اعلام کرد که درپی تصویب قانون لغو برهان معقولیت در جلسه امروز کنست، ممکن است که دامنه نافرمانی نظامی از نظامیان ذخیره، به بخش عملیات نظامی کشیده شود.

در همین راستا شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نظامیان و افسران ذخیره در یگان ریاست ستاد ارتش این رژیم حاضر به خدمت برای یک سیستم دیکتاتوری در اراضی اشغالی نیستند.

پیش از این نیز شبکه صهیونیستی کان گزارش داد: ده‌ها خلبان پس از تصمیم امروز کنست به فرماندهان خود اعلام کردند که تصمیم به توقف فوری خدمت گرفته‌اند.

کنست رژیم صهیونیستی امروز بخش پیش نویس قانون «لغو برهان معقولیت» را در چارچوب لایحه تغییرات قضایی بررسی و تصویب کرد.

این اظهارات پس از آن بیان شده است که کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی امروز در طول جلسه طولانی خود با اعتراض و فریادهای نمایندگان موافق و مخالف با این پیش نویس، به تشنج کشیده شد.

کابینه نتانیاهو با تصویب قانون «لغو برهان معقولیت» بدنبال آن بود که جلوی نظر دیوان عالی رژیم صهیونیستی را درباره مصوبات و انتصابات خود بگیرد و در نهایت این قانون را در کنست به تصویب رساند. این قانون جلوی دیوان عالی این رژیم برای لغو تصمیمات یا انتصابات کابینه را که آن را «فاقد معقولیت» می داند، خواهد گرفت.

تصویب این قانون درحالی صورت گرفته که معترضان به لایحه تغییرات قضایی در خیابان های اطراف کنست درحال تظاهرات هستند.

منابع خبری گزارش دادند که در پی تصویب این پیش نویس، بورس رژیم صهیونیستی به شدت سقوط کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس