کد خبر 1511693
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
مربی مطرح خارجی در تیم ملی والیبال منتفی شد؟

یاناس ویچیچ مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران صبح امروز (سه‌شنبه سوم مرداد) وارد کشورمان شد و پاول متئوس مربی تمرین دهنده نیز فردا به همراه پسرش وارد تهران می‌شود.

به گزارش مشرق، بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور به میزبانی شهر ارومیه و با شرکت ۱۸ تیم برگزار خواهد شد.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در این رقابت‌ها از امروز با حضور ۱۸ بازیکن در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.

یاناس ویچیچ مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که صبح امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد، ملی‌پوشان را در تمرین نوبت عصر همراهی خواهد کرد.

از سوی دیگر فدراسیون والیبال با پاول متئوس مربی تمرین دهنده لهستانی تیم ملی ایران برای ادامه همکاری به توافق رسید و این مربی نیز فردا چهارشنبه به همراه پسرش وارد تهران می‌شود. توافق قبلی فدراسیون با متئوس تا پایان لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ بود.

پاول متئوس وییسکی مشهور به «بویک» متولد سال ۱۹۸۳ و از مربیان حرفه‌ای والیبال لهستان است که سابقه عضویت در تیم‌های ملی و رده‌های سنی مختلف این کشور را به عنوان پاسور از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۶ دارد.

سیدمحمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، محمد ولی‌زاده، پوریا حسین‌خانزاده، میثم صالحی، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین اسفندیار، مبین نصری، امین اسماعیل‌نژاد، بردیا سعادت، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، محمدطاهر وادی، علی رمضانی و جواد کریمی ۱۸ بازیکن حاضر در تمرینات تیم ملی والیبال ایران هستند.

پیش از این قرار بود یک مربی مطرح خارجی برای حضور در کادرفنی تیم ملی والیبال به ایران می اید؛ اما با توجه به تصمیم عطایی برای ادامه همکاری با پاول به نظر می‌سد حضور دستیار مطرح خارجی در تیم ملی منتفی شده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس